25 אוגוסט 2013 | 21:19 ~ 9 תגובות | תגובות פייסבוק

פוסט על פוסט; קול הקול-שיט

נתחיל עם המציאה המשעשעת הזאת שהעלה שאול דישי בפייסבוקו: כך נראה הקול-שיט (Call Sheet) ליום הצילום השני של "הבלתי נשכחים 3" שהתקיים לפני חמישה ימים בבולגריה (יום שני מתוך 54 ימים). האולפנים של ניו אימג' בבולגריה – שם צולמו גם "זוהי סדום", "המטרה הבית הלבן" וסרט ההמשך של "300" – מגלמים בימים אלה את רחובות מוגדישו, בסצינות בהן משתתפים סילבסטר סטאלון, ווסלי סנייפס, ג'ייסטון סתייתאם וטרי קרוז. פטריק יוז האלמוני מביים. דני לרנר ובועז דוידזון מפיקים.

(עדכון: התמונה הוסרה לבקשת בועז דוידזון. מתברר שהנייר הזה מסווג סודי ביותר).

====================

טד פוסט הלך לעולמו בגיל 95. כששואלים מי האיש שהפך את קלינט איסטווד לכוכב, נוהגים להזכיר ראשון את סרג'יו ליאונה שליהק את איסטווד במערבוני הספגנטי שלו. אבל איסטווד כבר היה כוכב מערבונים בכיר למדי בטלוויזיה כשליאונה הגיע אליו, וזה המקום שבו צריך להזכיר את שיתוף הפעולה המאוד פורה של איסטווד עם טד פוסט. למעשה, אין עוד במאי שאיסטווד עבד איתו כל כך הרבה כמו פוסט. הוא ביים אותו ב-24 פרקים של הסדרה שפרסמה אותו, "רוהייד".

בשנות החמישים והששים, פוסט ביים המון סדרות טלוויזיה מיתיות: "Gunsmoke", "פייטון פלייס", "פרי מייסון", ובשנות השמונים הוא ביים את הפיילוט של "קגני ולייסי". בקולנוע הוא המשיך לשתף פעולה עם איסטווד ב"תלה אותם גבוה" מ-1968 ו"כוח מגנום" מ-1973, השני בסדרת סרטי "הארי המזוהם".

כשמזכירים את הפרטנרים שעבדו עם איסטווד – ובראשם את ליאונה (שהלך לעולמו ב-1989) ואת דון סיגל (שמת ב-1991) – ראוי להזכיר גם את טד פוסט.

================

אפרופו קלינט איסטווד (יבדל"א): זוכרים שדיווחנו שסטיבן ספילברג פרש מבימוי "צלף אמריקאי" (הפרויקט שבראדלי קופר מפיק ומפתח לעצמו כשחקן)? אז בוורנר לא התמהמהו ומצאו במאי חדש: קלינט איסטווד. וואלה. רעיון יפה. נראה שזה נושא שמלכתחילה היה מתאים יותר לאיסטווד מאשר לספילברג, ואיסטווד יודע גם לעבוד מהר ובזול. הפרויקט הזה חזר להיות מעניין.

 

נושאים: בשוטף

9 תגובות ל - “פוסט על פוסט; קול הקול-שיט”

  1. איתן 25 אוגוסט 2013 ב - 21:29 קישור ישיר

    בוא'נה, הבהלת אותי…

    בראש הפוסט מופיעות התגיות "הספד" ו"קלינט איסטווד". עשיתי אחד ועוד אחד. איזה מזל שזה לא שווה שתיים.

  2. VanerikBanbaji 25 אוגוסט 2013 ב - 23:24 קישור ישיר

    העונה ה 1 של נויורק צולמה באולפנים בבולגריה בזמן הצילומים של הבילתי נשכחים 2. הכפיל של סטלון כל הזמן הסתובב שם. היה מצחיק

  3. hamlet 26 אוגוסט 2013 ב - 12:45 קישור ישיר

    he made The Baby
    a sick movie in the good way

  4. איתמר 26 אוגוסט 2013 ב - 13:14 קישור ישיר

    יאיר, מה אתה חושב על אפלק כבאטמן?

    ===================

    רוה לאיתמר: א. אני חושב שזה רעיון נהדר, אפלק יהיה באטמן/ברוס וויין יותר טוב מכריסטיאן בייל. ב. למעשה, אפלק היה יכול לביים את סרט "סופרמן נגד באטמן" יותר טוב מזאק סניידר. ג. ואם אנחנו בשוונג, הייתי סוגר מעגל ומלהק את מט דיימון לתפקיד באטמן ואת אפלק לתפקיד סופרמן.

    • ד. 26 אוגוסט 2013 ב - 19:47 קישור ישיר

      אפלק האפור שחקן טוב יותר מכריסטיין בייל ?!?

      זו טעות אנושית ומובנת לא להחזיק מבייל- כי העבודה שלו בסדרת הבאטמן, ושם בלבד, ורק בגלל השורות שיש לו (סיפור ודיאלוגים- הכל מתחיל ונגמר שם) שם- באמת עבודה פושרת, בסדרת סרטי באטמן של נולאן.
      נולאן אחרי ממנטו, זה פלצני להגיד, אבל הוא הולך ונהיה מכאני, רק שאיתו הכל עשוי במקצוענות בלי פשרות, גם בתסריטים, רק שיש משהו קצת קר בסרטים שלו ("התחלה" לטעמי פחות טוב מכל סרטי נולאן האחרים).

      אבל בייל נתן גם נתן הופעות כובשות, חמימות, מגוונות, אנושיות, משועשעות ואדירות מכל מה שאפלק עשה בעבר, בעיקר ראו שוב את בייל בסרטים: פרחי מלחמה (סוף 2011, סיני בחלק גדול שלו, זה פשע שלא הולל והוקרן בישראל כמעט\בכלל), יוקרה, 3:10 ליומה, המכונאי, פייטר, לשרוד עד החופש.
      "אמריקאן האסל" של דיויד או ראסל המצויין הולך להיות עוד חלק מדליק בפילמוגרפיה המעולה של בייל. כאשר אפלק ימשיך לנגן על פטריוטיות ועם במאי אחר עוד- הסרט באטמן הבא הולך להסריח חברים.
      Knight of Cups הבא של מאליק (לא מאהוביי) הוא עוד סרט הבא בכיכובו של בייל.

    • ניר 27 אוגוסט 2013 ב - 9:47 קישור ישיר

      ומה אתה חושב על הליהוק ששמעתי עליו היום – בראיין קרנסטון הנפלא חתם לגלם את לקס לותור ב-6 סרטי קומיקס, סופרמן ואחרים? אני חושב שזה ליהוק מצויין. אחרי שלא התלהבתי מקווין ספייסי בתפקיד הזה, אני מקווה שקרנסטון יהיה מוצלח בתור אחד מהנבלים הקומיקסיים המפורסמים והאהובים ביותר.

    • איתמר 27 אוגוסט 2013 ב - 15:14 קישור ישיר

      אבל למה בציניות?
      או שאני טועה..

  5. שאול דישי 26 אוגוסט 2013 ב - 17:32 קישור ישיר

    ק וֹ א י נ ס י ד נ ט – ק ו ל נ ו ע י" : – (יש לשים לב) –

    הבמאי האמריקאי Ted Post הלך לעולם שכולו "טוב".

    טד פוסט שהלך לעולמו בגיל 95 ביים גם בישראל – בשנת 1990.
    את הסרט "Human Shield" בכיכובו של מייקל דודיקוף.
    ובהפקתם של יורם גלובוס וכריס פירס.

    ואלון רוזנבלום צודק – גם היה לי הכבוד והעונג המקצועיים.
    לעבוד עם הבמאי המיומן טד פוסט כעוזר במאי ראשון בסרט זה.

    יהי זכרו ברוך!

  6. hamlet 26 אוגוסט 2013 ב - 20:42 קישור ישיר

    חברים, מילה טובה על
    Haji
    שנפטרה.
    אישה מדהימה ששיחקה בסרטים של רוס מאייר..
    כשנשים היו נשים


השאירו תגובה