17 אוקטובר 2013 | 19:20 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 17.10.2013

שני סרטים חדשים אמריקאים נכנסו השבוע לטבלה, שניהם מוזכרים כמועמדים כמעט ודאיים לאוסקר: "קפטן פיליפס" של פול גרינגראס, סרט הפתיחה גם של פסטיבל ניו יורק וגם של פסטיבל לונדון; ו"יסמין הכחולה" של וודי אלן.

הסיפור הגדול בטבלה השבוע הוא סביב "יסמין הכחולה". שבעה מתוך עשרה מבקרים נתנו לסרט ניקוד, והתפלגו באופן כמעט שווה בשווה כמו שתי כנופיות רחוב עם פיגיונים שלופים: מצד אחד אלה עם הארבעה כוכבים, ומצד שני אלה עם השני כוכבים ומשהו. וודי אלן בסרטו החדש, מפלג את המבקרים באופן קיצוני. עכשיו נותר לכם ללכת לסרט ולזהות: לאיזה מחנה אתם משתייכים. הנה הטבלה:

 

שני הסרטים האלה, אני גם רואה באתרי הזמנות הכרטיסים, כבר די ממלאים את האולמות כבר הערב. הדיבור סביבם חזק.

ביום ראשון לא הספקתי לעשות סיבוב בין הקופות בארץ, לראות מה עובד. ובכן, "המשרת", "אסירים" ו"בית לחם" המשיכו לשלוט. "בית לחם" הגיע ביום ראשון ל-70,000 כרטיסים. אם הקהל לא ינטוש ואם בעלי בתי הקולנוע לא תחילו לזרוק אותו מהאולמות (לבעלי בתי הקולנוע יש סבלנות קצרה לסרט שלא הם מפיציו) הוא יצליח להגיע בעוד כשבועיים ל-100,000 כרטיסים, ויהיה הסרט הישראלי השלישי שעושה זאת השנה.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 17.10.2013”

  1. איתן 17 אוקטובר 2013 ב - 20:44 קישור ישיר

    טרם ראיתי את וודי אלן החדש, אבל היום הספקתי לראות את "קפטן פיליפס". המסקנה שלי: פול גרינגראס הוא במאי פנומן. סרט עצום. וגם טום הנקס טוב מאוד. 4.5 כוכבים אני נותן לו.


השאירו תגובה