12 נובמבר 2008 | 09:00 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

חצי מיליון?

47,000 איש ראו בסוף השבוע את "קוונטום של נחמה" בישראל בארבעת הימים הראשון להצגתו. זו הפתיחה השנייה הכי חזקה השנה, 2008, לסרט בארץ. "האביר האפל" מכר יותר ביולי: 53,000 כרטיסים בארבעה ימים. ובמקום השלישי השנה: "סקס והעיר הגדולה" עם 41,000 כרטיסים.

======

בסוף השבוע התפרסמה מודעה בעיתונים מטעם יונייטד קינג המבשרת שחצי מיליון צופים ראו כבר את "איים אבודים" ואת "שבעה" יחד.
נו, כמעט.
את "איים אבודים" ראו כמעט 300,000 צופים. ואת "שבעה" ראו, נכון ליום ראשון, כ-164,000 צופים (כלומר שביום שני שעבר, יום סגירת המודעה, המספר היה נמוך יותר), כך שהכרזה, כדי להיות דוברת אמת, היתה אמורה להצהיר על משהו בסביבות 450,000 צופים. אבל מודעות בישראל אינן שקריות, הן סתם מקדימות את זמנם. כי בקצב הזה, הנבואה במודעה עשויה להתגשם בתוך כמה שבועות. אבל כנראה שזה יקרה: "שבעה" מתברר כלהיט הרבה יותר גדול ממה שמישהו ציפה, וסיכוייו לחצות את 200,000 הכרטיסים, ואפילו יותר, ממש מצוינים.
תורידו את הכובע בפני מרט פרחומובסקי שהיה היחיד שניבא שזה יקרה (ואני חשבתי שהייתי נועז למדי כשהימרתי שהסרט יכול להגיע ל-120,000 כרטיסים).

4 תגובות ל - “חצי מיליון?”

  1. איתן 12 נובמבר 2008 ב - 9:29 קישור ישיר

    ואני, את יום הבחירות בילית ב"פלנט". ראיתי את :

    "הלבוי 2" – סרט חביב ומשעשע, אבל חסר משקל לחלוטין. מוזר שבמאי ותיק ומוערך כמו דל טורו עושה סרט שכולו הצגת תכלית של אפקטים וסצינות פעולה. הצגת התכלית הזו מרשימה, ובנוסף, בניגוד לסרט הראשון, נחה על "הלבוי 2" אוירה מחויכת (בתוספת סצינת סלפסטיק אחת מאוד מצחיקה). הגזמות גדולות במוזיקה ובצילום מוציאות כל סיכוי ליחס רציני ליצירה הזו, אבל כשעשוע בלתי מזיק הסרט עושה את העבודה.

    אה, ומתי לוק גוס (מלהקת הבנים האייטיזית המעצבנת "ברוס") הפך לשחקן קולנוע ?

    "רסיסים" – סרט משונה. מצד אחד, ברור שיש כאן נסיון רציני לתאר את ההתמודדויות של ניצולי השואה עם העולם שאחרי, ואת ההתמודדויות של הדור השני עם ההתמודדויות של הדור הראשון, אבל הסרט הזה קר, לא מרגש, ובעיקר סתמי. מעברי הזמן מאוד חורקים, הבימוי קורקטי וחסר מעוף, וגם המשחק הטוב ברובו נשען יותר על אינטואיציה, ופחות על מה שכתוב בתסריט. טוב, לפחות יש (מעט מדי) את אילת זורר. בדקות לא רבות, ובתפקיד שכתוב מאוד רזה, אילת זורר מאירה את המסך.

  2. Assaf Shemi 12 נובמבר 2008 ב - 17:17 קישור ישיר

    off topic but pretty interesting:

    Sounds Jewish: November 2008

    Jason Solomons talks to Borat director and Seinfeld co-writer Larry Charles, and the Jewish Film Festival artistic director Gali Gold

    http://www.guardian.co.uk/uk/audio/2008/nov/12/sounds-jewish-larry-charles

    love the blog
    keep up the good work

  3. אובמה 12 נובמבר 2008 ב - 18:29 קישור ישיר

    אוף טופיק:
    סטיבן ספילברג וג'ורג' לוקאס אונסים את אינדיאנה ג'ונס בפרק של סאות' פארק שהוא גם מחווה ל"נאשמים" ו " deliverence"
    מעולה וכל כך…נכון

    http://www.southparkzone.com/episodes/1208/The-China-Probrem.html

  4. רני 13 נובמבר 2008 ב - 11:10 קישור ישיר

    נו, אם כבר באוף טופיקיים עסקינן, אז את ערב יום הבחירות ביליתי (בין השאר) בקומפלקס ניו יורקי בהקרנה של "זאק ומירי עושים פורנו" החביב של קווין סמית', שנראה כאילו יצא מבית מדרשו של ג'אד אפאטו. הסרט מהנה ואף מרגש, ולמרות שסופו צפוי כבר מהשנייה הראשונה הרי שהדרך לאותו סוף מלאה ריגושים מסוגים שונים (מאד שונים!), וצוות השחקנים הסימפטי עושה עבודה מצוינת. ללא ספק סרטו הטוב ביותר של סמית' מזה שנים (לאחר הנפילות האחרונות שלו). הקהל באולם, אגב, השתולל מצחוק, ובצדק.

    וכל זאת בסופו של שבוע מרגש בניו יורק ששיאו היה צפייה מקרוב בהיסטריה ובשמחה של העיר המנוכרת ביותר בעולם כשנודע נצחונו המרשים של אובאמה.

    את יום הבחירות לרשויות המקומיות עשיתי על סיפונו של מטוס בדרך ארצה (תוך שאני צופה בפרקים מ"30 רוק" המצוינת, ועוד כמה סדרות וסרטים שהוקרנו במערכת הבידור האישית של המטוס), ועוד הספקתי לבחור לפני שנסגרו הקלפיות.

    מבחירות לבחירות.


השאירו תגובה