19 נובמבר 2008 | 12:00 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

המנצח. והמפסיד

שני ענייני אוסקר:

1. אחרי שנשיא האקדמיה בחר בביל קונדון ובלורנס מרק להפיק את הטקס השנה, ממשיכים השניים לגייס צוות טרי, שלא עבד לפני כן באוסקרים. המטרה, יש להניח, ריענון. וכך החשודים הרגילים של האוסקרים – המפיק גיל קייטס, הבמאי לואיס הורוביץ והמנהל המוזיקלי ביל קונטי (האיש שהלחין את נעימת הנושא של "רוקי") – לא יהיו בצוות השנה. קונדון ומרק בחרו במייקל ג'יאקינו להיות המנהל המוזיקלי של הטקס ולהיות מנצח התזמורת בליל האוסקרים. ג'יאקינו היה מועמד לאוסקר על "רטטוי" והלחין גם את "משפחת סופר על". הוא ממשיך את שיתוף הפעולה עם פיקסאר גם בהלחנת סרטם הבא, "Up". חוץ מזה הוא גם משתף פעולה די קבוע עם ג'יי.ג'יי אברמס: הוא הלחין את "משימה בלתי אפשרית 3 " ואת "אבודים" והוא עובד עכשיו על הפסקול ל"מסע בין כוכבים" החדש.

אגב, זו לא פעם ראשונה שהאקדמיה מנסה לרענן את הטקס עם כוחות חדשים ורעננים, של אנשים שעובדים בימים אלה בתוך תעשיית הקולנוע. אבל בכל פעם שזה קורה, גם אם הטקס יוצא מוצלח במיוחד, יש לזה מחיר: הוא נהיה ארוך מדי והרייטינג נופל. ואז בשנים הבאות שוב חוזרים לנהל אותו האנשים הרגילים, שכבר עושים ת זה כמעט עשרים שנה (לא ברציפות). נראה אם גם הפעם ככה זה יקרה.

2. האתר Cinematical מציין את פסילת פסקול "האביר האפל" המועמדויות לאוסקר ברשימת שבע הפסילות הכי מקוממות בתולדות הטקס. במקום השישי: הפסילה של "ביקור התזמורת".

נושאים: אוסקר 2008

2 תגובות ל - “המנצח. והמפסיד”

  1. תוהה. 19 נובמבר 2008 ב - 16:13 קישור ישיר

    האביר האפל? זה יגמר בדם…

  2. רז-ש 19 נובמבר 2008 ב - 18:08 קישור ישיר

    "במקום השישי"?? זה לא רשימה מדורגת. זה פשוט שבע פסילות והם מסודרות בסדר כרונולוגי. זה אפילו לא אומר "הכי". פשוט רשימה של שבע פסילות אחרות. והרשימה נערכה לכבוד הפסילה של המוזיקה בבאביר האפל. כנראה בשביל שלא ירגיש לבד.
    בקיצור לא כל רשימה זה דירוג. ולא הכל בר השוואה. אין אייטם. (אבל כתבה נחמדה בכל זאת אז תודה על הקישור).


השאירו תגובה