24 ינואר 2014 | 13:13 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 23.1.2014

שני סרטים נכנסו השבוע לטבלה, שניהם סחטו פיהוקים וגלגולי עיניים ממבקרינו: ״גנבת הספרים״ הוא סרט שואה לילדים מאת הבמאי של ״אחוזת דאונטון״; ו״סוגרים חשבון״ (״Grudge Match״) סרט איגרוף שנראה כמו מאש-אפ בין ״רוקי״ ו״השור הזועם״, עם רוברט דה נירו וסילבסטר סטאלון בתפקידים הראשיים (לא ראיתי). עלה בבתי הקולנוע השבוע גם ״אני, פרנקנשטיין״ שלא הצליח לגרור שלושה מבקרים לדרג אותו כדי להיכנס לטבלה. אבל ראו זה פלא: ״אני, פרנקנשטיין״ יוצא בדיוק עשרים שנה אחרי ״פרנקנשטיין״ שביים קנת בראנה, שם את המפלצת גילם רוברט דה נירו. קנת בראנה ביים כעת את ״ג׳ק ריאן״, שעלה בשבוע שעבר, ודה נירו השבוע עם ״סוגרים חשבון״. רני הרלין, הבמאי של ״הרקולס״, שעולה בשבוע הבא, ביים שנה לפני כן את אחד מסרטי האקשן החביבים עליי משנות התשעים, ״סחרור מסוכן״, עם סילבסטר סטאלון, וגם הוא מ״סוגרים חשבון״. כנס מחזור מהניינטיז בסרטים בינוניים.

וכמה מלהיטי הסתיו יצאו השבוע מהטבלה. כל הכוכבים והדירוגים, כאן:

 

ארבעה סרטים יצאו, ובראשם ״אסירים״, הלהיט המפתיע של דניס וילנב, שדי צץ משום-מקום בחיינו בפסטיבל טורונטו, ושבוע אחר כך גם בישראל, והפך לאחד הסרטים הטובים, המדוברים, המותחים והמצליחים של החודשים האחרונים. 200,000 צופים ראו אותו. ירד גם ״דיברנו מספיק״ של ניקול הולופסנר, שירת הברבור של ג׳יימס גנדולפיני, אותו ראו 80,000 צופים. ויצאו גם ״ווג׳דה״, הסרט הסעודי; ו״ונוס בפרווה״, של רומן פולנסקי.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 23.1.2014”

  1. יוסי וייס 24 ינואר 2014 ב - 14:26 קישור ישיר

    אסירים לדעתי שווה יותר ממועמדות אחת לאוסקר על צילום.אצלי הוא בחמישיית הסרטים הכי טובה של 2013

  2. יובל 25 ינואר 2014 ב - 9:26 קישור ישיר

    זה טוב מאוד שאני פרנקנשטיין לא הצליח לגרור אפילו שלוש מבקרים. כמה שפחות אנשים צריכים לראות את האוסף קלישאות האלו (לקרוא למה שהלך שם סרט זה יותר מידי)


השאירו תגובה