02 דצמבר 2008 | 18:26 ~ 8 תגובות | תגובות פייסבוק

הסודות של פליקר

יום שלישי. אני מנסה להתמיד עם המסורת החדשה: לדווח על כותרי די.וי.די חדשים. אלא שהפעם אני רק משלים חור בהשכלה ורואה סוף סוף את "שחק אותה סמארט" שהחמצתי בקולנוע. בשנה בה הושמד מבחינתי סופית המותג "ג'יימס בונד" (לא קופתית, למרבה הצער) דווקא השתעשעתי מהקאמבק של מקסוול סמארט והסוכנת 99 מהסדרה "סמארט ואשתו" שיצרו מל ברוקס וקרל ריינר ושאני עוד זוכר שראיתי אותה בשידורי הטלוויזיה הירדנית בשנות השבעים. כמו ש"האיש שלנו פלינט" מ-1966 (עם נערת הזוהר הישראלית גילה גולן לצד ג'יימס קובורן) היה גרסת הסיקסטיז להקנטת מותג ג'יימס בונד שאך נולד, כך "שחק אותה סמארט", מצידי, יכול לנגח מדי שנתיים את ג'יימס בונד המתחדש ונטול הבונדיות. אני מחבב את "סמארט" יותר מאשר את "קוואנטום". חביב.

אבל הניוז הגדול מבחינתי הוא שוורנר הום וידיאו מוציאים בארץ את "2001: אודיסיאה בחלל" בבלו-ריי. רק שאין לי בלו-ריי. יש למישהו כאן? מת לדעת איך זה נראה. נראה לי סרט הבלו-ריי המושלם. (ובבליץ השופינג של חג ההודיה בסוף השבוע האחרון נמכרו באמריקה מכשירי בלו-ריי ב-179 דולר. כשזה יגיע למחיר הזה גם בארץ, ארוץ לקנות).

========

ויה MCN: הסיפור המשעשע על ג'רמי קית, בלוגר מחשבים בריטי, שתמונה שלו בפליקר התגלגלה לדקה השלישית ב"איירון מן". קית לא כל כך אוהב ללכת לבתי קולנוע, אז הוא ראה את זה לראשונה רק עכשיו כשיצא הסרט בדי.וי.די. ומה אתם יודעים: גם בסרט שעולה כמעט 100 מיליון דולר להפקה ניסו (והצליחו) לקמץ עליו 1,500 דולר.

========

בראשית היו שני סרטים ישראליים: "בשביל אבא שלי" של דרור זהבי ו"כמו אבא שלך" של מרקו כרמל. שניהם התמודדו זה נגד זה בפרסי אופיר האחרונים וגרמו לבילבול רב. אז "בשביל אבא שלי" הפך ל"סוף שבוע בתל אביב". ועכשיו "כמו אבא שלך" הפך ל"הסודות של מישל". כך מופיע הסרט בתוכניית הפסטיבל לקולנוע יהודי שייפתח בסינמטק ירושלים בעוד שבועיים. כנראה ששני הסרטים האלה פשוט נחושים לבלבל אותנו. "סוף שבוע בתל אביב" הלך והתחרה מול "סוף שבוע בגליל". ועכשיו נצטרך לזכור שלמרות שלדמות הראשית ב"הסודות" של אבי נשר קראו מישל, הסרט "הסודות של מישל" הוא סרט אחר לגמרי. התחושה שלי היא שגברים נעשים כאן עם חצי מוח.

8 תגובות ל - “הסודות של פליקר”

  1. אלון 2 דצמבר 2008 ב - 19:03 קישור ישיר

    אני מקבל את הBR של אודיסאה מחר, אני אדווח עוד כמה ימים. כל הכותרים של קובריק אמורים לצאת בחודשים הקרובים. המהדורות של וורנר בארץ מרשימות מאוד. במיוחד מבחינת תוספות שאמורות להיות לא פחות מעניינות במקרה של אודיסאה מהסרט עצמו

  2. ניקי 2 דצמבר 2008 ב - 21:24 קישור ישיר

    אני מניחה ש"גברים נעשים כאן עם חצי מוח" זו טייפו והכוונה ל"דברים" (-: בטח לפרויד היה דבר או שניים לומר על זה.

    קראתי את הפוסט של ג'רמי ולא הבנתי למה שורה בקרדיטים עולה 1,500 דולר. זו איזו תקנה בירוקרטית אמריקנית?

    רוה: יש טעויות הקלדה שאני ממש בדילמה אם הן לא יותר מוצלחות ומדויקות מהכוונה המקורית.

  3. Eran 2 דצמבר 2008 ב - 21:38 קישור ישיר

    בתור חובב מושבע של DVD – יש לי כמעט אלפיים סרטים בפורמט הזה, התאכזבתי לגלות שבלו ריי קורע ל-DVD את הצורה. לא ש – DVD זו דרך רעה לראות סרטים (וגם זולה, אני גר בניו יורק וקונה DVD חדשים ב 3 עד 6 דולר לחתיכה) אבל התמונה בהיי דפינישן חדה מאוד ועמוסת פרטים. גם מחירי הסרטים יורדים כל הזמן ובבלאק פריידי האחרון קניתי את Black Snake Moan, Aeon Flux and The Untouchables בבלו ריי ב-9 דולר. בסוף החודש יסגרו את הסניף של Kim's Video – האוזן השלישית של מנהטן – ברחוב סיינט מרקס ואפשר יהיה לחטוף כמה מציאות. כבר עכשיו הם מציעים 40% הנחה על כל הסחורה בחנות ואפשר לקנות את The Dark knight או Wall E בבלו ריי ב-$18.
    באשר לחומרה, שרפתי $400 על נגן בלו ריי מעפן של סוני שנתקע כל הזמן ובסוף הפסיק לנגן סרטים לגמרי. אז אז נאלצתי לשרוף עוד $400 על פלייסטיישן 3 בו אני משתמש רק לצורך בלו ריי והוא עובד מצויין.

  4. נ"ל 3 דצמבר 2008 ב - 0:08 קישור ישיר

    לכל המעוניין – תוכניית סינמטק תל אביב, בגוגל קלנדר, כאן:
    http://tinyurl.com/5sgouw

  5. asafnn 3 דצמבר 2008 ב - 2:43 קישור ישיר

    גדול! ממש לפני כמה ימים חשבתי שצריך להרים אחד כזה. אני גם בעד לשים את זה בלינקים בעמוד הראשי של הבלוג, קל לפספס את זה פה בין התגובות

  6. רז-ש 3 דצמבר 2008 ב - 10:06 קישור ישיר

    PS3 הוא נגן בלו-ריי מעולה. לפני שנה יצא מגזין בריטי שהשווה נגני בלו-ריי (לא זוכר את שמו). וPS3 ניצח שם את כל הנגנים שעלו כפול ממנו. בהתחשב בזה שהוא כולל גם הארד-דיסק (40 ג'יגה), חיבור אלחותי לאינטרנט וקונסלט משחקים מצוינת לדעתי זו מציאה. אני מאוד נהנה משלי כבר שנה.

  7. איתי 3 דצמבר 2008 ב - 10:25 קישור ישיר

    בהמשך להתייחסות לבונד, הנה מאש-אפ נחמד של הטריילר של בונד האחרון עם וולאס וגרומיט – Quantum of Wallace –
    http://in.youtube.com/watch?v=AmhfVba-Rpg

    (האזכור המקורי, מבחינתי לפחות, היה כאן – http://www.animated-news.com/2008/quantum-of-wallace/)

  8. וורנר 3 דצמבר 2008 ב - 22:44 קישור ישיר

    כנראה ששחק אותה סמארט יהיה הסרט הגדול האחרון של וורנר שלא יוצא בארץ בבלו ריי במקביל לדי וי די.
    (האביר האפל יוצא בשבוע הבא בבלו ריי כפול ונראה נפלא!).

    גוף השקרים, YES MAN, רוקנ'רולה והמקרה המוזר של בנגמין בוטון (המסקרן במיוחד) כבר סגורים.

    תודה למגיב 1. אודיסאה ומטאל גאקט היו הראשונים של קובריק שיצאו כפיצוי על כך שבזמנו לא ניתן היה להוציא אותם בגרסאות איכותיות בדי וי די לקהל הישראלי.

    אני מקווה שתמצאו איזה דוד באמריקה. תקנו מכשיר בזול ותצטרפו לחגיגה. מי שכבר בעניין יודע שאין דרך חזרה.


השאירו תגובה