22 יוני 2014 | 19:06 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

״שושנה חלוץ מרכזי״, טריילר

״שושנה חלוץ מרכזי״

״שושנה חלוץ מרכזי״

מצד אחד, אני ממש רוצה שמפיקים ישראליים יקחו על עצמם כמשימה להפיק קומדיה עממית פופולרית שוברת קופות בכל קיץ. הקולנוע הישראלי חייב את זה. מצד שני, בדיחות על הומואים, זה מה שיביא את ההמונים לקופות? לא יודע. מצד שלישי, לפרנסיס ובר זה עבד מצוין עם ״לצאת מהארון״ שלו.

״שושנה חלוץ מרכזי״ עשוי מחומרים של בלוקבאסטר: אושרי כהן, גל גדות, אלי ומריאנו. שי כנות, הבמאי של ״הבורר״ ושל ״אהבה קולומביאנית״, חתום על הבימוי. עופר ינוב ואיציק צחייק (צלם ועורך, בהתאמה), שחתומים גם על "״בופור״ (ינוב) וגם על ״איים אבודים״ (צחייק), עובדים גם כאן. אז הסרט נראה נוצץ כדבעי. השאלה היחידה היא: האם הוא מצחיק. הנה הטריילר הראשון. עוד תהיות, מיד אחריו:

 

״שושנה חלוץ מרכזי״ יעלה בסינמה סיטי ב-17.7. שזה אומר שבוע אחרי ״ערבים רוקדים״. זה לא נותן לסרטו של ערן ריקליס אורך נשימה באולמות הגדולים. זה אומר משהו על המקום שבו נמצאת הנאמנות האמיתית – והתקווה המסחרית – של מפיץ הסרט.

הארה נוספת: זו תהיה שנה של רשף לוי, ללא רשף לוי. שי כנות עבד עד כה רבות לצד רשף לוי, והסרט הזה הוא מביים בלי לוי. ו״זינוק בעליה״ הוא סרט הביכורים של אורן שטרן, שסרט הגמר שלו בקמרה אובסקורה, ״לוויה על פארק דה פראנס״, נכתב על ידי רשף לוי. האם יהיה להם את מגע הזהב שלו גם בלעדיו?

 

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “״שושנה חלוץ מרכזי״, טריילר”

  1. יצחק 22 יוני 2014 ב - 22:02 קישור ישיר

    נראה מבטיח.

  2. אוהד 23 יוני 2014 ב - 1:15 קישור ישיר

    לא אופייני לסינמסקופ לא להזכיר את שם התסריטאי, עודד רוזן, לאחר שצוינו כל שאר העושים במלאכה.

  3. אברי 23 יוני 2014 ב - 10:14 קישור ישיר

    בטריילר אין כמעט בדיחות על הומואים.

  4. עפר 24 יוני 2014 ב - 19:55 קישור ישיר

    את הסרט איים אבודים צילם עופר הררי.

    ===================
    רוה לעפר: שיט! זו לא הפעם הראשונה שאני עושה הבלבול הזה. למעשה, כבר התערבתי פעם עם מישהו שאתה צילמת את ״איים אבודים״ והפסדתי, ועדיין לא הפנמתי. מביך. תיקנתי. תודה.


השאירו תגובה