09 יולי 2014 | 00:45 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

הצצה מורחבת אל ״שומרי הגלקסיה״

Guardians-Galaxy-Rocket-Groot-

״שומרי הגלקסיה״

אני חייב להודות: כל הטריילרים שהופצו עד עכשיו ל״שומרי הגלקסיה״, ההפקה החדשה של אולפני מארוול ודיסני, היו פשוט נוראיים. זה התחיל עם הטריילר הראשון שנחתך לצלילי ״Hooked on a Feeling״ (או שיר ה״אוגה צ׳קה אוגה אוגה צ׳קה״), הלהיט בן ה-40 של הלהקה השוודית Blue Swede. אני חשבתי שלקחת שיר שכבר זכה לשני קאמבקים ב״כלבי אשמורת״ וב״אלי מקביל״ ולהשתמש בו בפעם השלישית, זו מחשבה עצלנית, ובנות ההומור בטריילרים האלה נראה ירוד וילדותי.

אבל אני חייב להפגין כאן מעט אמון: אולפני מארוול, בשנים האחרונות מאז הפיכתם לאולפן עצמאי (תחת חסות דיסני), הוכיחו שהם יודעים מה הם עושים. ולראיה, הם בחרו לסרט הזה – אותו הם כרו ממרתפי הקומיקס של החברה ולא מהקאנון שלה – את ג׳יימס גאן כבמאי וכתסריטאי. גאן הזה, יוצר מעניין, שהתחיל את דרכו כתסריטאי באולפן הטראש ״טרומה״ (כן, הוא האיש שכתב את התסריט ל״טרומיאו וג׳ולייט״, אם תהיתם), ומאז ביים בעיקר סרטי אימה חתרניים למדי, ואת ״סופר״, מהתלת גיבורי על קינקית ואלימה למדי. לתת לאיש כזה להחזיק על כתפיו אופרת חלל בסדר הגודל של ״שומרי הגלקסיה״, זו הצהרה מצד קווין פייגי, האיש שעומד בראש אולפני מארוול. כל זה גורם לי לחשוב אחת משתי אופציות: א) או שיש כאן משהו אחר, קינקי, יוצא דופן, לא שגרתי, שלמחלקת השיווק קשה לשווק בטריילרים; ב) או שזו פדיחה.

אמש התקיימו בארצות הברית אירועי פרומו, בהם הוצגו 17 דקות מתוך הסרט באיימקס תלת מימד, כולל פרזנצתיה של גאן. הדעות היו חיוביות למדי, אבל לא באופן גורף. במקביל לכך, הופץ הסרטון הבא, שהוא לא בדיוק טריילר אלא אפשרות להציץ קצת יותר אל העולם הוויזואלי ואל הדמויות של ״שומרי הגלקסיה״. ובעיקר, הוא מציג את רוקט הדביבון, בדיבובו של בראדלי קופר.

כל מה שנותר הוא שתצפו גם אתם בשתי הדקות וחצי האלה ונסו להמר איתי: הברקה או פדיחה? התוצאות יתגלו בתחילת אוגוסט.

 

 

והנה טריוויה משונה: ג׳יימס גאן כתב את התסריט ל״שחר המתים״ שביים זאק סניידר. בימים אלה סניידר מביים את ״סופרמן נגד באטמן״ עם בן אפלק וגל גדות. אבל הנה הקטע המשונה: גאן מביים סרט שנקרא ״שומרי הגלקסיה״, ובאנגלית ״Guradians of the Galaxy״, ואילו סניידר ביים סרט בשם ״השומרים״ ("Watchmen״) ואז סרט בשם ״Legends of the Guardians״ (סרט אנימציה מאוד מוזר על ינשופים). אולי הם אותו אדם?

 

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “הצצה מורחבת אל ״שומרי הגלקסיה״”

  1. oded 9 יולי 2014 ב - 2:26 קישור ישיר

    it looks fantastic….trust me 🙂


השאירו תגובה