23 אוקטובר 2014 | 07:26 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

טריילר ראשון ל״הנוקמים 2״

"הנוקמים 2: העידן של אולטרון״. טריילר ראשון

"הנוקמים 2: העידן של אולטרון״. טריילר ראשון

לילה קשה עבר על אולפן מארוול. הטיזר הראשון שחושף את הרפתקאות הנוקמים (The Avengers) בסרט ההמשך – ״הנוקמים 2: העידן של אולטרון״ – שביים ג׳וס ווידון הודלף הלילה ליו-טיוב. אולפן מארוול, שתכנן לחשוף את הטריילר בשבוע הבא במהלך שידור פרק של ״הסוכנים של ש.י.ל.ד״, הזדרז לבצע בקרת נזקים ותוך כמה שעות העלה את הטריילר הרשמי בעצמו לערוץ היו-טיוב שלו. בטוויטר גילה האולפן הומור עצמי כשהאשים בהדלפה את סוכנות הידרה (בדיחה לצופי ״קפטן אמריקה 2״). ההצלחה העצומה של ״קפטן אמריקה 2״ בשנה הזו בוודאי גם אחראית להחלטות העריכה בטריילר, ודומני שקפטן אמריקה מקבל בו נוכחות מוגברת.

״הנוקמים״ הראשון היה להיט ענק, והכניס בעולם 1.5 מיליארד דולר. הוא הסרט השלישי הכי קופתי בכל הזמנים, אחרי שני סרטיו של ג׳יימס קמרון, ״אוואטר״ ו״טיטאניק״. כלומר, שגם אם ״הנוקמים 2״ יהיה אכזבה רצינית ויכניס רק חצי מזה, הוא יהיה יותר קופתי מרוב סרטי 2014 (״קפטן אמריקה 2״ הכניס השנה בעולם בדיוק חצי מ״הנוקמים״ והוא אחד משני הסרטים הקופתיים של 2014). כך שההצלחה, ככל הנראה מובטחת. בישראל ״הנוקמים״ הראשון מכר 250,000 כרטיסים.

הטיזר הראשון חושף את אולטרון, הנבל (רובוט המדבר בקולו של ג׳יימס ספיידר), רובוט שנוצר על ידי טוני סטארק, ואז יוצא משליטה, מקבל תודעה עצמאית (אולי לכן בסוף הטריילר הוא מצטט את פינוקיו, הסרט של דיסני – בעלת הבית של מארוול – שהשיר מתוכו גם נשמע בטריילר) ומתחיל להטיל הרס ואימה על העולם ומאיים להשמיד את חבורת גיבורי העל של מארוול, המאוחדת בסופר-גרופ בשם הנוקמים (קפטן אמריקה, תור, איירון מן, הענק הירוק וסקרלט ג׳והנסון). הוק-איי, קוויק-סילבר, ויז׳ן וסקרלט-וויץ׳ מצטרפים לחבורה בסרט הזה.

וככה זה נראה:

הסרט יוצא בישראל בסוף אפריל 2015.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה