29 נובמבר 2014 | 23:42 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 29.11.2014

כ״ט בנובמבר. חמישה סרטים חדשים נכנסו לטבלה השבוע, אבל כולם התמקמו בחצי התחתון שלה ואף אחד מהם לא חצה את הציון הממוצע של שלושה כוכבים. אחד מהסרטים הוא גם המקום האחרון החדש שלנו, הגרוע מבין הסרטים כרגע בקולנוע. מבין הסרטים החדשים יש לנו גם את סרט הפתיחה של פסטיבל ירושלים (״ערבים רוקדים״ של ערן ריקליס) וגם את סרט הפתיחה של פסטיבל חיפה (״השופט״ של דיוויד דובקין). וגם את ״רוז-ווטר״ (מי ורדים) סרט הביכורים של ג׳ון סטיוארט כבמאי, ״וינסנט הקדוש״ סרט הביכורים של תיאודור מלפי, עם ביל מאריי בתפקיד הראשי, ו״למה זה מגיע לי?״, הלהיט הכי גדול של הקולנוע הצרפתי השנה (שנצמד בטבלה ל״מכאן אני ממשיך״, שניהם סרטים עם המון בדיחות על יהודים).

הנה הטבלה:

 

לינק לטבלה לטובת הגולשים הסלולריים.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 29.11.2014”

  1. איתן 30 נובמבר 2014 ב - 7:39 קישור ישיר

    ההתרשמות שלי מהסופ"ש האחרון היא שלמרות שגם בעיניי "למה זה מגיע לי" הוא סרט נורא ואיום (גם אני נתתי לו רק כוכב אחד), גם בישראל מסתמן הסרט הזה כלהיט.

    לגבי "רוז ווטר" (כמו לגבי "פוקס קצ'ר") ההמלצה שלי היא: תורידו ציפיות בכניסה לסרט. תצאו מופתעים לטובה. בשני הסרטים מצאתי בעיות, אבל משניהם יצאתי חושב: "הי, זה לא כל כך נורא…" (ל"פוקס קצ'ר" נתתי 3.5 כוכבים, ל"רוז ווטר" 3 כוכבים)

    ובכלל, מה יהיה עם השמות בעברית מאונגלזת? בנוסף לנ"ל, אין אחד שמגיע לקופות של הקולנוע ויודע איך קוראים לסרט הזה עם ההוא שרוצה ללמוד לנגן בתופים ועם המורה שלו (ואגב, הסרט הזה הוא הצלחה מפתיעה בישראל. אין לי מספרים, אבל ההתרשמות שלי היא שהוא מצליח בישראל יותר מאשר בארה"ב).


השאירו תגובה