05 אוגוסט 2015 | 08:53 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

״דדפּוּל״, טריילר (הספין-אוף של ריאן ריינולדס ל״אקס-מן״)

מתוך הטריילר ל״דדפול״ (״Deadpool״)

מתוך הטריילר ל״דדפול״ (״Deadpool״)

הטריילר הזה כבר הוקרן מול קהל בקומיק-קון ביולי, וזכה לתשואות מצד מעריצי קומיקס וגיבורי על, ועכשיו הוא גם מגיע לאינטרנט. ריאן ריינולדס גילם את דמותו של דדפול (Deadpool) ב״וולברין״ מ-2009. להבדיל מהאקס-מן, דדפול אינו מוטאנט מלידה, אלא אדם שהונדס להפוך לגיבור-על, ובהופעות הראשונות שלו בקומיקס של מארוול הוא למעשה נבל-על. מאז ההופעה שלו ב״וולברין״ ריאן ריינולדס דיבר לא מעט על כך שהוא רוצה להפוך את דדפול לדמות מרכזית בסדרת סרטים משלו, אבל לקח לאולפני פוקס, בעלי הזכויות על דמויות אקס-מן, שש שנים לתת לו אור ירוק לפרויקט. סיבה אפשרית אחת: דדפול הוא דמות שלא מיועדת לילדים, היא מנבלת את הפה, והורגת את הרעים עם המון דם, אלימות ושמחה. מארוול עיצבו את דדפול בכוונה תחילה להראות כמו אנטי-ספיידרמן – ציני, אלים וחסר רגישות. ואכן, הטריילר שהופץ הבוקר, מציג את כל הצדדים המאוד בוטים בדמות ובסרט. זה סרט גיבורי-על לדור של ״קיק-אס״ ו״קינגסמן״ של מתיו ווהן, סרט גיבורי על שלא מכוון לילדים. אולי לכן, מתוך חשש לסיכוייו המסחריים, משבצים אותו אולפני פוקס לפברואר הקרוב, תקופה חלשה בקולנוע והרחק מכל חופשת בית ספר. זה סרט לקולג׳ים. טים מילר, אמן אפקטים, מקבל כאן את ההזדמנות לביים את עבודת הביכורים שלו. וזה הטריילר:

==================

במקרה שהחמצתם: הצצה אל מאחורי הקלעים של הסצינה הכי בלתי נשכחת ב״משימה בלתי אפשרית 5״ וקטע מתוך סרט האנימציה הכי יפה של העונה.

וגם: איזה סרט ישראלי הוכתר כיצירת מופת ב״ניו יורק טיימס״ ומה? בפודקאסט הקולנוע של ״סינמסקופ״ ברדיו הקצה. נגנו כאן.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “״דדפּוּל״, טריילר (הספין-אוף של ריאן ריינולדס ל״אקס-מן״)”

  1. אמה 5 אוגוסט 2015 ב - 11:28 קישור ישיר

    זה מבאס, נכון שכולם רוצים לשכוח מסרטי וולברין, אקס מן ההתחלה זה ראשית הדרך למחיקת כל זכר שהם קרו, אבל בחייאת, דדפול כן היה מיוטנט שהכח בחרבות שלו, עשו לו ניתוח קוסמטי להעלמת דיבורי הבולשיט, ופתאום בא סרט חדש, "שמעו תעשו כאילו לא ראיתם, ותראו איזה מגניב הוא עכשיו, תראו איזה יופי הוא מקלל!"

    • אסף 6 אוגוסט 2015 ב - 1:11 קישור ישיר

      כל הקטע בדדפול זה שהוא שובר את הקיר הרביעי ומתייחס לקהל,אם הם באמת היו עושים אותו טוב בסרט הקודם אז הוא לא היה מקבל את הסרט הזה וזה בדיוק למה הוא מתייחס לסרט הקודם בטריילר.

  2. מנטה 5 אוגוסט 2015 ב - 15:07 קישור ישיר

    WOW! זה נראה קטלני ומצחיק ברמות!


השאירו תגובה