07 נובמבר 2015 | 22:01 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

אלון אבוטבול חוטף את נשיא ארה״ב ב״המטרה: לונדון״; הבן של דיוויד בואי מביים את ״וורקראפט״, ועוד טריילרים מפוקפקים

אלון אבוטבול מאיים על מורגן פרימן ב״המטרה: לונדון״

אלון אבוטבול מאיים על מורגן פרימן ב״המטרה: לונדון״

הנה שלושה טריילרים לסרטים שייצאו ב-2016. את שלושתם לא היייתי טורח להעלות כאן – הם נראים לי סרטים די איומים – אלא שבכל אחד מהם גיליתי נתון אחד מעניין שגרם לי לתהות האם אני פזיז בשיפוט המהיר שלי. אז הנה:

״המטרה: לונדון״.

אחרי ש״המטרה: הבית הלבן״ שהפיקו אבי לרנר ובועז דוידזון הפך ללהיט, הנה מגיע סרט ההמשך ובו ג׳ררד באטלר ממשיך לנסות להגן על נשיא ארצות הברית (ארון אקהרט) מפני טרוריסטים דורשי רעתו. והפעם ההתקפה מתרחשת בלונדון. עד כאן, שגרתי. הטוויסו המפתיע והחביב: את האיש הרע בסיפור, זה שרודף את נשיא ארצות הברית ומחריב את לונדון, מגלם אלון אבוטבול. הנה, ראו:

״אליס מבעד למראה״:

אחרי ש״אליס בארץ הפלאות״ הכניס מעל מיליארד דולר – למרות היותו סרט איום ונורא – היה ברור שיהיה סרט המשך. הבשורה המפתיעה ומעוררת התקווה: טים ברטון חתום רק כמפיק ולא כבמאי. מי שביים הוא ג׳יימס בובין, הבמאי של ״טיסת הקונקורד״ ושני סרטי ״החבובות״ האחרונים. האם זה יהיה סרט לא איום?

״וורקראפט״:

האם אי פעם היה סרט המבוסס על משחק מחשב שהיה טוב? לא זוכר כזה, ואין לי שום ציפייה ש״וורקראפט״ (״Warcraft״) יהיה יותר טוב מ-נגיד-״מורטל קומבט״. אלא שאת ״וורקראפט״ ביים דאנקן ג׳ונס (שנמשיך להזכיר שהוא הבן של דיוויד בואי עד שהוא יהיה מספיק מפורסם בזכות עצמו), מי שעד עכשיו ביים שני סרטים קטנים וחכמים (״ירח״ ו״קוד מקור״), ועכשיו מקבל ג׳וב מאולפני יוניברסל לביים סרט רב תקציב ועתיר אפקטים. ככה זה נראה:

 

4. אחרי הטיזר מאוגוסט, הנה יש טריילר רשמי ומלא ל״שמונת השנואים״, סרטו השמיני של קוונטין טרנטינו:

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “אלון אבוטבול חוטף את נשיא ארה״ב ב״המטרה: לונדון״; הבן של דיוויד בואי מביים את ״וורקראפט״, ועוד טריילרים מפוקפקים”

  1. יעקב 8 נובמבר 2015 ב - 15:23 קישור ישיר

    אגב, בין כל הטריילרים המפוצצים האלה, צפיתי בטריילר די קטן שעורר בין רצון עז לצפות בו כשיצא.
    לסרט קוראים touch with fire, עם קייטי הולמס. שמזמן לא ראינו אותה. משהו בשילוב בין שגעון לוואן גוך
    ממש סקרן אותי. אתם מוזמנים לצפות. https://movies.yahoo.com/video/touched-fire-trailer-170000692.html?format=embed


השאירו תגובה