18 נובמבר 2015 | 16:08 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

"זולנדר 2״, טריילר

zoolander2

ל״זולנדר״, הקומדיה של בן סטילר על הדוגמן הכי טיפש בעולם, היו חיים קשים מרגע הלידה. הסרט יצא ב-2001, שבועיים אחרי פיגועי 11.9, כשמפיקיו הריצו אותו מהר למעבדה כדי למחוק ממנו שוט שבו רואים את מגדלי התאומים. בביתו של התלוי לא מספרים בדיחות על החבל. הסרט לא זכה להצלחה גדולה בבתי הקולנוע, אבל הפך לתופעה ב-14 השנים שחלפו מאז. דיוויד גורדון גרין, בן טיפוחיו של טרנס מאליק, סיפר פעם בראיון שמאליק – הבמאי הכי רציני, פיוטי ואניגמטי באמריקה כיום – מעריץ את ״זולנדר״ ויודע לצטט ממנו סצינות שלמות. גרין בעצמו פנה לביים קומדיות פרועות עם אוון ווילסון), בהשראת הסרט. ומסביבי, קשה שלא להבחין שרפליקות שלמות מתוך ״זולנדר״ הפכו למטבעות לשון שאנחנו משתמשים בהם באופן כמעט יומיומי.

כל זה, מן הסתם, לא נעלם מעיניו של סטילר, שרגע לפני יום ההולדת ה-15 של הסרט הראשון יוציא את סרט ההמשך בו הוא שוב כותב, מביים ומגלם את דרק זולנדר, כעת דוגמן לשעבר. אדם שחי למען המצלמה, בעולם של סלפי. והחבורה מהסרט הראשון נקלעת הפעם למזימת פשע בינלאומית, בהפקה אירופאית שהיה תענוג לעקוב אחריה בחודשים האחרונים באינסטגרם של סטילר.

והנה מגיע הטריילר הראשון. מעריצי ״זולנדר״ יצחקו יותר, ואני ממש מקווה שבישראל הסרט הזה יעשה את המספרים של ״טד״ ולא של ״והרי החדשות״:

וגם: השבוע לפני 20 שנה – איזה סרט היה יותר טוב, ״חומות של תקווה״ או ״לילסדה״?

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “"זולנדר 2״, טריילר”

  1. hamlet 18 נובמבר 2015 ב - 19:27 קישור ישיר

    Zoolander Rocks


השאירו תגובה