17 מרץ 2016 | 07:26 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

טריילרים חדשים: ״האשליה 2״, ״המעון של מיס פרגרין״ של טים ברטון ועוד

״המעון של מיס פרגרין לילדים משונים״, סרטו החדש של טים ברטון

״המעון של מיס פרגרין לילדים משונים״, סרטו החדש של טים ברטון

1.

אחת ההצלחות המפתיעות של 2013 היה הסרט ״האשליה״: סרט לא חכם במיוחד אבל מאוד סוחף ודי מהנה שהפך לקראוד-פליזר עולמי, כולל בישראל. לואי לטרייה ביים את הסרט, אבל כשהגיע הזמן לסרט המשך הוא בחר ללכת ולביים את ״גרימסבי״ של סשה ברון כהן, מה שהתגלה כטעות נוראית (איילה פישר, אשתו של סשה ברון כהן, פרשה גם היא מסרט ההמשך והוחלפה על ידי ליזי קפלן). ״האשליה 2״ הופקד בידיו של הבמאי ג׳ון צ׳ו, שביים עד כה בעיקר סרטי ריקודים (״סטפ אפ״ וכו׳) ואת הסרט התיעודי על ג׳סטין ביבר. אבל זה כנראה הסתדר טוב, כי על פי הטריילר החדש סרט ההמשך מתרחש בסין, כי כיום כל סרט הוליוודי צריך משהו סיני בתוכו, כי שם נמצא הכסף הגדול. אם בסרט הראשון חבורת הקוסמים היתה עסוקה בהנדסת מעשי שוד מתוחכמים, התקציר לסרט השני מבטיח שהפעם היוצרות מתחלפות: הפעם מישהו (דניאל רדקליף) מנסה לעקוץ אותם. בראיון ל״אנטרטיינמנט וויקלי״ עם בכורת הטריילר אמש, אמר הבמאי שהוא וצוותו ניסו לצלם כמה שיותר מהקסמים והפעלולים בסרט כפי שהם היו נעשים על ידי קוסמים אמיתיים, ללא אפקטים נוספים. לא יודע אם להאמין לזה. ככה נראה הטריילר ל״האשליה 2״:

2.

לטים ברטון יש סרט חדש, העיבוד לרומן ״המעון של מיס פרגרין לילדים משונים״ מאת רנסום ריגס. אווה גרין מגלמת את מיס פרגרין (האם כך ליהקו אותה? בחרו את השחקנית ששמה הכי דומה לשם הדמות?). הנה טריילר ראשון ומבטיח למדי:

3.

״הלובסטר״, סרטו דובר האנגלית של הבמאי הייוני (המוטרף) יורגוס לנתימוס, מצליח לבלבל כהוגן את מפיצי הקולנוע בעולם. בישראל, הסרט נקנה להפצה, אבל נגנז (הסרט הוקרן בארץ בפסטיבל ירושלים, פסטיבל אוטופיה ובהקרנות סינמטקיות ספוראדיות). וכך כמעט קרה גם בארצות הברית: למרות שהסרט מקבל ביקורות מעולות מאז בכורתו בפסטיבל קאן הקודם, המפיץ האמריקאי המקורי של הסרט החליט לוותר עליו. וכך נכנסה לתמונה חברת ההפצה העדיין די חדשה, A24 (שהפיצה גם את ״חדר״), וקנתה אותו. העניין הוא שהחברה הזאת הצליחה לעשות מה שאף אחד אחר לא הצליח לעשות קודם: לערוך לו טריילר שיהפוך את הסרט למסקרן עבור הקהל הרחב. זה בעיני בית ספר לטריילרים: הוא לא מסתיר את האקסצנטריות של הסרט, אבל הוא מצליח להפוך אותו לחוויה קולנועית ויזואלית מסקרנת, קובריקית ממש, שאמורה לגרום לצופים להגיד ״עוררתם את סקרנותי!״. העיפו מבט:

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “טריילרים חדשים: ״האשליה 2״, ״המעון של מיס פרגרין״ של טים ברטון ועוד”

  1. איתן 17 מרץ 2016 ב - 9:32 קישור ישיר

    אני לא קראתי את הספר על פיו מבוסס הסרט החדש של טים ברטון, אז אני חייב לבוא אליו בתלונה דורון פישלרית – הטריילר הקסים אותי, עד כמעט הסוף שלו, שם גיליתי שהבחור הוא הנבחר, הצ'וזן וואן, הניאו של הסיפור, זה שיגאל את האנושות מפני הרוע. כל ההתחלה של הטריילר היא הוכחה שטים ברטון משחק במגרש שהוא מכיר הכי טוב, ולפחות על פי מה שאני רואה, הוא עושה את זה במקצועיות מרשימה, ואז מגיע החלק הצפוי, הלעוס, הצפוי, והמעצבן הזה, ומקלקל.

  2. אסף רזון 20 מרץ 2016 ב - 15:47 קישור ישיר

    פספסת לגמרי יאיר, אם היו מלהקים את השחקנית שהשם שלה הכי דומה לשם הדמות, היתה מככבת בסרט השחקנית הקנדית מיסי פרגרים 🙂

    https://en.wikipedia.org/wiki/Missy_Peregrym


השאירו תגובה