11 מאי 2016 | 14:26 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

״שבוע ויום״, טריילר ופוסטר

OWAAD_Poster

ביום ראשון תתקיים במסגרת שבוע המבקרים בקאן הקרנת הבכורה העולמית של ״שבוע ויום״, סרט הביכורים הארוך של אסף פולונסקי (ממש במקביל תתקיים הבכורה העולמית של ״מעבר להרים והגבעות״ של ערן קולירין). ועכשיו, אפשר לטעום ממנו קצת בזכות הפוסטר, שאייר האמן פולני מרצין פודולץ׳, והטריילר שעלה אתמול.

בסרט, שפותח במחזור הראשון של חממת התסריטים הבינלאומית של סם שפיגל (המחזור של ״הגננת״ של נדב לפיד ו״ראן״ של פיליפ לקוט, שהוצגו במסגרות השונות של שני פסטיבלי קאן הקודמים), משחק שי אביבי בתפקיד אב שקם מהשבעה אחרי מות בנו בן ה-25, ומוצא איזושהי נחמה בחברות עם השכן הסטלן ועם המלאי של מריחואנה רפואית שהבן המת השאיר מאחוריו. דיווחנו על צילומי הסרט כאן. אגב, בין התפקיד הראשי בסרט הזה והתפקיד הראשי בסרטו החדש של שבי גביזון, האם אפשר להכריז על הקאמבק הקולנועי של שי אביבי?

הנה הטריילר. צפו בו, הוא מפתיע מאוד:

המוזיקה היא מאת רן בגנו, והשירים הם של תמר אפק ולהקת קרוסלה. הפיקו נעמי לבארי וסער יוגב מבלאקשיפ הפקות.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “״שבוע ויום״, טריילר ופוסטר”

  1. יואב 11 מאי 2016 ב - 15:48 קישור ישיר

    יאיר, אתה כנראה מכיר קצת יותר לעומק את עלילת הסרט ולכן תקשרת איתו, אבל בתור מי שנחשף לראשונה לסרט באמצעות הטריילר הזה, דעתי היא שמדובר בטריילר פשוט רע. אי אפשר להבין באמת משהו על הדרמה והסיפור (ואפשר לעשות את זה גם בלי לספיילר). כושל לחלוטין לייצר את הגירוי והעניין שאמורים להביא צופים לקולנוע. המלצה דחופה לערוך טריילר קצת פחות אירופי מתחכם ויותר אמריקני מרגש אם רוצים קהל ישראלי באולמות ולא רק סבב פסטיבלים.

    ====================
    רוה ליואב: ממש לא מסכים. כל מה שאני יודע על העלילה נמצא בשורה שכתבתי אבל תקציר שעוסק בהורים שכולים רומז על סרט כבד וקשה ואז מגיע טריילר מלא הומור וסלאפסטיק ואוזני נזקפות בדריכות.

  2. איתן 11 מאי 2016 ב - 18:32 קישור ישיר

    גם אני לא מסכים עם יואב. טריילר מאוד אנושי ומשעשע. ומבלי להמעיט מערכו של ערן קולירין, הסרט הזה דווקא מזכיר לי במידה מסוימת את "ההתחלפות" – גבר באמצע החיים יוצא מהשגרה בצורה קיצונית, ובעזרת שכן/ חבר חדש – אלא שכאן, בניגוד לסרט ההוא של קולירין, יש איזושהי סיבה ברורה למעשים הלא קונבנציונלים של הגיבור (ואהבתי את "ההתחלפות", אבל גם הבנתי למה הרבה לא התחברו אליו. נראה לי שאם "שבוע ויום" יקבל קבלת פנים טובה מהביקורת, הוא יכול להיות הפתעה לא צפויה גם לקהל). ונדמה ששי אביבי הולך לכבוש הרבה לבבות.

    ורגע, רגע:

    האם, בחצי שורה שם, אתה גם מספר ששבי גביזון סוף סוף צילם את הסרט החדש שלו? כי זה כבר על הנייר בערך 5 שנים (התקציר נשמע כמו גרסה ישראלית של "פרחים שבורים" של ג'רמוש), אבל הפרויקט הזה נדחה בלי סוף. האם סוף סוף נראה סרט חדש של גביזון ב-2017?

  3. דובי 12 מאי 2016 ב - 13:51 קישור ישיר

    אליבא דה טריילר, נראה סרט מאכזב מאד ולא ממש מצחיק, בדיחות סטלה וגראס זה לא לסדרת טלויזיה?


השאירו תגובה