11 מאי 2016 | 10:29 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

התגעגעם לג׳ון סטיוארט? הנה הוא חוזר

ג׳ון סטיוארט, השבוע באוניברסיטת שיקגו. ״אני מעדיף להצביע למיסטר טי על פני דונלד טראמפ״

ג׳ון סטיוארט, השבוע באוניברסיטת שיקגו. ״אני מעדיף להצביע למיסטר טי על פני דונלד טראמפ״

ג׳ון סטיוארט פרש מהגשת ״הדיילי שואו״ רגע לפני שהפוליטיקה האמריקאית נהיתה מעניינת. כלומר, מטרידה עד אימה. אפשר רק לדמיין איך סטיוארט וצוותו היו מסקרים את מסע הבחירות הקולני של דונלד טראמפ (טראמפ וסטיוארט כבר התנגשו בעבר). אני מזכיר: אנחנו ב״סינמסקופ״ חובבי ג׳ון סטיוארט ותיקים ונמרצים. תזכורת: בתחילת ימי הבלוג ניסיתי לעשות מנהג להעלות מדי כמה ימים את תוכניות ״הדיילי שואו״, כשאנשי קומדי סטנרל רק התחילו לאפשר אימבוד של קטעים מהתוכנית באתר שלהם.

לפני יומיים הגיע סטיוארט לאוניברסיטת שיקגו להקלטת התוכנית ״Axe Files״ של דיוויד אקסלרוד, לשעבר עוזרו הבכיר של אובמה (נשמע כמו קטע מתוך סדרת הדרמה ״מיליארדים״, שם יש דמות בשם אקסלרוד שמנהלת חברת בשם ״אקס״) ובמשך למעלה משעה, סטיוארט שפך החוצה את כל מה שהוא שמר בפנים בתשעת החודשים מאז ירד מהאוויר – על טראמפ, אבל גם על סנדרס והילארי, אבל בעיקר על התקשורת:

זו תחילת הקאמבק של סטיוארט: רשת HBO הודיעה שסטיוארט יחזור למסך אצלם לקראת בחירות 2016. בשיחתו עם אקלסרוד סטיוארט דיבר קצת על מה שהוא הולך לעשות: זו לא ממש תוכנית אלא סדרה של סרטונים קצרים שמשלבים טכניקות שונות, כמו אנימציה (תהיה: האם הם ישובצו כפינות בתוכנית של ג׳ון אוליבר?). סטיוארט מתכנן להשיק את הפרויקט הזה בספטמבר, אבל להבדיל מההבטחה של HBO הוא לא מבטיח שהחומרים החדשים שלו יעסקו דווקא בבחירות. אני שומע את דבריו של סטיוארט ותוהה האם גם הבין שעבר זמנן של רשתות השידור ושהדרך אל ההמונים היא ביצירת תכנים ויראליים?

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה