10 מאי 2017 | 10:17 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

רוצים שדומיניק ווסט (״הסמויה״) יככב בסרט קצר שלכם?

דומיניק ווסט מחכה לתסריטים הקצרצרים שלכם

הפוסט הזה מובא לכם בשיתוף חברת ג׳יימסון ישראל. זהו שיתוף הפעולה השלישי של ״סינמסקופ״ עם תחרויות הסרטים הקצרים של ג׳יימסון. בפעמים הקודמות זה היה ב-2013 וב-2014. אז התבקשתם ליצור סרטים קצרצרים בכוחות עצמכם והמצטיינים טסו לתחרות בינלאומית בלונדון. הפעם התחרות שונה ומגניבה ממש הרבה יותר. הפעם אתם מתבקשים לשלוח תסריט לסרט קצר. באנגלית, עד שבעה עמודים בלבד. את התסריט שלכם יקרא המפיק האמריקאי דיינה ברונטי (״הרשת החברתית״, ״50 גוונים של אפור״, ״בית הקלפים״) וגם השחקן דומיניק ווסט (״הסמויה״, ״שיקגו״). הם יכריזו על שלושה זוכים: יוצרי שלושת התסריטים שהם הכי יאהבו יוזמנו לבוא ולביים את הסרט שלהם, בכיכובו של ווסט. התחרות הזאת מוגבלת למעט מאוד מדינות, והשנה גם ישראל משתתפת. אז קדימה, הפעילו את מעבדי התמלילים, הדד-ליין למשלוח התסריט הוא 1 ביוני. זה עוד שלושה שבועות בדיוק. כל הפרטים וההוראות נמצאים כאן. (אנא, קראו את ההוראות בעיון, כדי שלא תיפלו על זוטות טכניות).

ולפני הכל, הנה דומיניק ווסט פונה אליכם עם הקול הקורא שלו:


נושא התחרות השנה הוא ״מה הם הדברים הגדולים שיכולים לקרות לנו כשאנחנו מפסיקים לפחד ומתחילים לחיות?״. ואני מבין מהסרטון הנ״ל שדומיניק ווסט היה רוצה לנסות לעשות פעם קומדיה.

שימו לב לתנאים: עד שבעה עמודים בלבד (ומינימום חמישה עמודים). דף נוסף כשער עם שם הסרט ושמכם. ההשתתפות היא מעל גיל 25. התסריט צריך להיכתב על ידי מגיש/ה אחד, לא צוות/צמד. הסרט צריך להכיל לא יותר משבע דמויות. ולא פחות חשוב: למרות שמי שנותנת את החסות לתחרות היא חברת הוויסקי ג׳יימסון, אתם לא מתבקשים לכתוב פרסומת למשקאותיה. למעשה, על פי תנאי התחרות אפילו עדיף שלא יהיה קשר בכלל לאלכוהול בתסריט. פשוט סרט קצר מצוין. מאוד מומלץ לקרוא את דף ההוראות לפני שאתם מתחילים לכתוב.

אם אתם מחפשים השראה, הנה זוכי השנים הקודמות. הסרט שזכה בשנה שעברה, בהשתתפות מגי ג׳ילנהול, זכה ליותר מ-3 מיליון צפיות ביו-טיוב.

והנה תזכורת מקומית: ב-2014 מי שזכתה בתחרות הישראלית היתה האנימטורית לי להב, שמאז עברה ללוס אנג׳לס וסרטיה הקצרים זוכים למיליוני צפיות ביו-טיוב ולסיקור באתרי ובמגזיני הבידור הגדולים ביותר. הנה הסרטון שהיא יצרה לתחרות ההיא, שהיתה מבוססת על פארודיות קצרות לסרטים מוכרים:

יש כאן מישהו או מישהי עם רעיון, שחושבים לכתוב ולשלוח ולזכות?

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “רוצים שדומיניק ווסט (״הסמויה״) יככב בסרט קצר שלכם?”

  1. יואב 11 מאי 2017 ב - 21:03 קישור ישיר

    שיט, למה הלינקים שבורים?

    ===============
    רוה ליואב: זאת כנראה תקלה רגעית. האתר של ג׳יימסון נפל. נקווה שתכף יחזור.

  2. אביגיל 24 מאי 2017 ב - 15:30 קישור ישיר

    הי יאיר ותודה. חושבת לשלוח על אף שנותר שבוע. יש לך אולי פורמט וורד של תסריט באנגלית?

    =================
    רוה לאביגיל: ברגע שיש לך רעיון מתאים, אל תתני לענייני הפורמט להיות המניעות שיעצרו אותך מלשלוח. תסריט של שבעה עמודים זה עניין של כמה שעות עבודה, כולל ליטושים, הידוקים והגהות, אז קדימה. יש דוגמה לפורמט תסריט באתר, ואני זוכר שיש פורמט תסריט בוורד (אבל בעברית) באתר של ערן ב.י. אבל בתסריט של שבעה עמודים, פשוט השתמשי במה שנראה הכי דומה. ממילא הכי חשוב להם שזה יהיה פונט קורייר בגודל 12, אז הקפידי על זה.

    • דורון (אחר) 24 מאי 2017 ב - 22:39 קישור ישיר

      יש פורמט תסריט באתר התחרות


השאירו תגובה