18 מרץ 2010 | 11:08 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

פקעת בת חלוף

כשהייתי ילד, התוודעתי לביטלס בזכות "הכוכבים על 45" ולאלכס צ'ילטון בזכות "This Mortal Coil", פרויקט הקאברים שתפקד כחלון הראווה לאמנים ולסגנון (ולטעם המוזיקלי) של חברת 4AD. אלבומי הפרויקט This Mortal Coil הציגו בפניי גם אמנים עכשוויים שלא הכרתי עד אז, וגם אמני עבר שהעכשוויים הושפעו מהם (ובעיקר טים באקלי, רוי הרפר ואלכס צ'ילטון). הצירוף This Mortal Coil לקוח מהמונולוג "להיות או לא להיות" ב"המלט" של שייקספיר. דורי פרנס תרגם אותו כ"פקעת בת חלוף", כשהכוונה היא לפלונטר הזה שנקרא חיים בני-מוות. הלילה אלכס צ'ילטון התיר את עצמו מהפלונטר הזה שנקרא חיים והלך לעולמו בגיל 60. הנה מקבץ שירי אלכס צ'ילטון ולהקתו "ביג סטאר", שהולכים איתי מאז תחילת שנות השמונים: "קנגרו" (וזו הגרסה של דיס מורטל קויל), "Holocaust" (וזו הגרסה של פלאסיבו), "אני הקוסמוס" (אמנם לא שיר של צ'ילטון, אלא של שותפו לביג סטאר, כריס בל. וזה הקאבר המצמרר של דיס מורטל קויל שבזכותו הכרתי את דומיניק אפלטון ואת להקתו, Breathless).


===========


ואם אנחנו כבר בענייני "המלט" ו"להיות או לא להיות": עיינו במונולוג השלם שמתחיל ב"להיות או לא להיות" ונסו לאתר כמה שמות של סרטים/אלבומים נשלפו מתוכו. אני מצאתי ששה או שבעה מותגים, שכולם נשלפו מהפסקאות האלה של שייקספיר.


============


גם סנדרה בולוק וקייט ווינסלט מתמודדות כעת עם פקעת בת החלוף הזאת שנקראת החיים. ווינסלט נפרדה מבעלה, סם מנדס. ובולוק, מעדכנים הרכילותונים, חווה משבר בנישואיה לג'סי ג'יימס. מה שגורם לטום אוניל לחזור לזוכות האוסקר ולזהות את קללת האוסקרים: מי שזוכה בפרס נפרדת בתוך שנה מבן זוגה. האם זה כמו מלכות היופי? חראם. עד עכשיו סתם חשבנו שקללת האוסקרים אומרת שמרגע שאתם זוכים אתם עושים רק סרטים מחורבנים. עכשיו מתברר שזה גם הורס את החיים.


===========


לקונן אובריאן אסור להתקרב לטלוויזיה עד ספטמבר, כחלק מהסדר הפרישה שלו מאן.בי.סי, אז הוא יוצא לסיבוב הופעות בין 32 ערים ברחבי אמריקה. ועכשיו מסתמן שהסיבוב הזה גם יהפוך לסרט קולנוע.



============


ונשטוף את כל הטרגדיות האלה עם קצת קומדיה. זאק גליפיאניקיס ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס") ממשיך את תוכנית האירוח האינטרנטית שלו, "בין שני שרכים", בה הוא מעצבן כוכבי קולנוע. והפעם הוא מביא לאולפן את בן סטילר. אני לא יכול לאמבד וידיאואים של "Funny Or Die", אז קפצו ללינק ותצפו. זה מצחיק (כשזאק שואל "האם אתם מצטער שלא נהיית קומיקאי כמו הוריך?" פרצתי בצחוק).

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “פקעת בת חלוף”

  1. גל ינאי 18 מרץ 2010 ב - 13:35 קישור ישיר

    זאק גליפיאניקיס מסתמן כגאון! כל הפרקים שהוא עשה שם מטורפים, במיוחד נטלי פורטמן. פתאום אני מצפה לסרט הבא שלו.

  2. מישהו 18 מרץ 2010 ב - 15:57 קישור ישיר

    שברירים מ"כנס העתידנים" של פולמן
    http://www.youtube.com/watch?v=ykFnK6yZGaU&feature=player_embedded

  3. רב מג 18 מרץ 2010 ב - 16:51 קישור ישיר

    המון זמן לא צחקתי ככה, זאק הזה מצחיק! לא ידעתי.

  4. indie 19 מרץ 2010 ב - 4:22 קישור ישיר

    אתה רציני? שישה-שבעה רק מהמונולוג הזה? מצאתי רק שלושה, אם סופרים גם את זה שלשמו התכנסנו. מתי אתה מפרסם את התשובות לחידון?

    ============


    רוה לאינדי: אף אחד אפילו לא מנסה חוץ ממך, אז הנה.

    ==== To be or not to be

    ===== outrageous fortune

    =========== To die, to sleep

    ========= what dreams may come

    ========== this mortal coil

    ========= quietus (לא שם של סרט אלא משהו מסרט: השם של כדורי ההתאבדות מתוך "הילדים של מחר")

    ======= The undiscovered country

    =======

  5. web analytics 7 דצמבר 2010 ב - 8:43 קישור ישיר

    Dude the spam here will drive me spastic! Fix it!

  6. Janee Inserra 7 פברואר 2011 ב - 4:04 קישור ישיר

    Get two plants, and set both of them in two different locations. One plant should be put in a box with a light so it can grow. The other plant should be put in a dark box so it will not grow.


השאירו תגובה