27 אפריל 2010 | 10:00 ~ 15 תגובות | תגובות פייסבוק

חצות בחלל

אז מה קורה?



1.

ארבעה ימים חלפו מאז שיצא "אווטאר" בדי.וי.די באמריקה וגם כאן הוא שובר את כל השיאים: למרות שהדי.וי.די נטול בונוסים ונטול תלת מימד. בארבעה ימים נמכרו 2.5 מיליון חתיכות בלו-ריי, שזה כמעט כל מה שמחזיק השיא הקודם, "האביר האפל", מכר אי פעם. בארבעת הימים האלה נמכרו גם 4 מיליון די.וי.דיאים רגילים. וזה רק באמריקה. קמרון מתכנן להוציא מהדורה חגיגית של "אווטאר" בדי.וי.די ובבלו-ריי בנובמבר, עם בונוסים ועוד כשמונה דקות נוספות של סצינות. וב-2011 הוא מתכנן להוציא את "אווטאר" בדי.וי.די בפעם שלישית, הפעם בתלת מימד.



2.

וכנראה שרידלי סקוט התקנא ב"אווטאר" וגם הוא רוצה להחזיר את סיגורני וויבר לחלל בתלת מימד. רק בלי סיגורני וויבר. סקוט, שמתראיין בימים אלה לקראת צאת "רובין הוד" (בעוד שבועיים בכל העולם וגם בישראל), מספר שהסרט הבא שהוא עובד עליו יהיה פריקוול ל"הנוסע השמיני", ושיהיו למעשה שני סרטים, שמקדימים את עלילת הסרט המקורי שהוא ביים ב-1979. והם יהיו – כמובן – בתלת מימד.



3.

"רובין הוד" יהיה, כזכור, סרט הפתיחה של פסטיבל קאן ב-12 במאי. וכזכור, גם סרטו החדש של וודי אלן, "You'll Meet A Tall Dark Stranger" יוקרן בקאן, מחוץ לתחרות. ויש להניח שכשהוא יהיה בקאן הוא גם יהיה עסוק בסגירת המימון ובסקירת לוקיישנים כבר לסרט הבא שלו, שיתחיל להצטלם בצרפת בקיץ ויקרא "חצות בפריז". זה הסרט שבו קרלה ברוני-סרקוזי הפסידה את התפקיד הראשי למריון קוטיאר (אבל עדיין תשתתף בתפקיד משנה). לצד קוטיאר: אוון ווילסון ורייצ'ל מקאדמס.


4.


אדם קימל, הצלם של "טרומן קפוטה" ושל סרט הרובוטים הקצר של ספייק ג'ונז, "I'm Here", נעצר ביום חמישי. למה? שלא נדע.



5.

ולכל חובבי אפליקציות האיי-פון שכבר התקינו לעצמם את "פורסקוור" – האפליקציה שמעדכנת את העולם בכל רגע איפה אתם נמצאים – קבלו אפליקציה חדשה בשם Miso, שעושה בערך אותו דבר, אבל לסרטים ולסדרות שאתם צופים בהם כרגע.



נושאים: בשוטף

15 תגובות ל - “חצות בחלל”

  1. אבנר 27 אפריל 2010 ב - 10:51 קישור ישיר

    התקנא ולא התקנה
    עובדים עכשיו על אפליקציה שלישית בשם nijus שמעדכנת איזה סרט אתם רואים, איפה אתם רואים (ועם מי) ואיזה מקום או שיר מוצגים על המסך.

  2. צ 27 אפריל 2010 ב - 10:59 קישור ישיר

    תגידו,מ מישהו יודע אם מקגרובר אמור לצאת בארץ?

  3. עמית איצקר 27 אפריל 2010 ב - 11:40 קישור ישיר

    לא הייתי מהמר על זה ש"מקגרובר" ייצא בארץ. אולי ישירות לדיוידי פה תחת איזה שם כמו "סוכן על הזמן". בכל מקרה זה עושה רושם של סרט גרוע כמו רוב הסרטים המבוססים על מערכונים בסטרדיי נייט לייב, חוץ מכמה בודדים כמו "האחים בלוז" או "עולמו של וויין".

  4. הגמד 27 אפריל 2010 ב - 13:00 קישור ישיר

    לאיצקר,
    מצפייה נרחבת בסרטי הטראש של וואל קילמר(מווילו והנסיכה, דרך ציידי המוחות או איך שקראו לזה, עד לסרט שהוא משחק גופה דוממת סרט זול ושלם): צפה לסרט דבילי מעבר לציפיותיך(סוג של פרדוקס), או משהו מענג בצורה ביזארית לחלוטין. וזה די תלוי מצב רוח.

  5. JNH 27 אפריל 2010 ב - 13:14 קישור ישיר

    ווילו הוא לא סרט טראש.

  6. עמית איצקר 27 אפריל 2010 ב - 14:02 קישור ישיר

    לגמד, וואל קילמר הוא שחקן מצוין שמדי פעם עושה בחירות לא מוצלחות.

  7. The Face of Jewish Revenge 27 אפריל 2010 ב - 15:33 קישור ישיר

    רק מדי פעם?

  8. רני 30 אפריל 2010 ב - 4:20 קישור ישיר

    כמה פרטים על הבלו ריי של "אוואטר": רכשתי אותו אתמול בת"א, גירסת אזור B עם כותרות בעברית. הכנסתי למכשיר הבלו ריי, שעד כה עבד מצוין וללא בעיות, והתפריט בקושי עלה. למעלה מחמש דקות תמימות. לאחר שעלה בכל זאת, בחרתי באופציית ה PLAY, ו… מסך שחור. הנגן נתקע. למעלה מ 25 דקות עד שהצלחתי לחלץ את הדיסק מהמגש (הנגן סירב לפתוח את המגש).

    בדקתי ברשת כדי לראות אם היו בעיות לאנשים נוספים. אוהו, כמה שהיו. מסתבר ש"פוקס" החליטה, לכבוד יציאת הסרט בבלו ריי לעדכן את הגנת ה DRM שלה, ובכך יצרה בעיות להמוני אנשים ברחבי העולם שרכשו את הסרט באופן הכי חוקי. לחלקם הסרט עלה, אבל גם התפריט שעלה על המסך פעם בדקה תוך כדי הקרנת הסרט, ולחלקם הסרט פשוט לא החל לנגן (כמוני).

    אז קודם כל אזהרה: אם מישהו פה תכנן לרכוש את הבלו ריי של "אוואטר" – חשבו שנית.

    ודבר נוסף: האם "פוקס" רוצה לעודד את הורדת הסרט באתרים לא חוקיים? (כי יש כבר גרסת HD להורדה, ה DRM החדש ממש לא עזר למנוע את זה).

    ואגב: סרטי בלו ריי אחרים שהכנסתי לנגן לאחר מכן, כולל כאלה שנרכשו ממש בימים האחרונים, הוקרנו באופן מושלם, כולל כאלה של פוקס עצמה.

  9. הגמד 1 מאי 2010 ב - 5:23 קישור ישיר

    אני מסכים שהוא שחקן מצוין, אחרת לא הייתי רואה את הסרטים שלו – אני לא סאדיסט(לראייה:'סודי בהחלט','קיס קיס באנג באנג','היט', 'ספרטן','ים הארגמן' , והלוויס ב'רומן על אמת' הם כנראה חלק מתרומתו למדע).
    לגבי ווילו: היום, בעיניים בוגרות, הוא יוצא טראשי לחלוטין(מילא העלילה הילדותית, אבל האפקטים! דרקמן ספילברג לידו); ומצד שני, בלי הזיכרון ילדות של הסרט לא הייתי כנראה שם לב לוואל קילמר יותר מדי (וכנראה הרבה זוכרים אותו ואת הסרט בחיבה מהילדות).

  10. free xbox live gold 7 דצמבר 2010 ב - 1:14 קישור ישיר

    You made good quality points there. I did a Yahoo search on the topic and determined most of the people will consider your blog.

  11. web analytics 8 דצמבר 2010 ב - 4:27 קישור ישיר

    Man this spam here are driving me nuts! Delte them!

  12. RealTimePlease 8 דצמבר 2010 ב - 7:35 קישור ישיר

    Mate this spam here will drive me nuts! Get rid of it!

  13. RealTimePlease 8 דצמבר 2010 ב - 8:01 קישור ישיר

    Dude this spam comments here are driving me crazy! Delte them!

  14. dentist in melbourne 8 דצמבר 2010 ב - 10:22 קישור ישיר

    Mate this spam comments here will drive me spastic! Do something about it!

  15. Tiffanie Jegede 7 פברואר 2011 ב - 4:04 קישור ישיר

    Thanks for creating this. I really feel as though I know so much more about the topic than I did before. You should continue this, Im sure most people would agree youve got a gift.


השאירו תגובה