28 אפריל 2010 | 14:52 ~ 13 תגובות | תגובות פייסבוק

ממשיכים הלאה

1.

נחמד מאוד ומעודד למדי מה שקורה באמריקה עם "הדרקון הראשון שלי". הסרט התחיל בצורה סבירה, לא שיאים אגדיים, ומי שחיפש אקשן זול מיד רצה לתייג אותו כאכזבה לעומת להיטי תלת-מימד אחרים שיצאו השנה: "אליס בארץ הפלאות" ו"התנגשות הטיטאנים". אבל "הדרקון הראשון שלי" עובד לאט אבל בהתמדה והוא נותר יציב למדי. וכך בשבוע שעבר הוא כמעט היה במקום הראשון, והשבוע – בשבוע החמישי להפצתו – הוא שוב חזר למקום הראשון (לא מעט בזכות פתיחות מאכזבות לסרטים שיצאו באותו סוף שבוע). וככה לאט לאט, בלי יותר מדי רעש, הוא כבר הגיע ל-200 מיליון דולר. שזה הרגע להכריז על בואו של סרט המשך ב-2013.



2.

אם אתם הולכים מחר לראות את "איירון מן 2 "בבתי הקולנוע חכו לסוף הקרדיטים ותראו אם הגיעה סצינת הבונוס עליה מדווחים לנו ב"סלאשפילם". בהקרנות העיתונאים בישראל ובאמריקה היא לא היתה. קראו את תוכן הסצינה בלינק, אם אתם לא חוששים מספוילרים.



3.

נעה רון, מנהלת סינמטק הרצליה בשלוש השנים האחרונות (וידידת הבלוג שנים קודם), תעזוב את תפקידה ביולי לקראת נסיעה משפחתית ממושכת לחו"ל. עיריית הרצליה פרסמה שלשום מכרז למציאת מחליף או מחליפה? מישהו כאן מתכנן לגשת?


4.

בעקבות לינק שמישהו השאיר אתמול בתגובות הגעתי לקליפ החדש של MIA. אפוס אלים בן 9 דקות המתאר, אני מניח, את שואת הג'ינג'ים. זהירות, סקס ואלימות. וזהירות: השיר לא משהו והקליפ לא משהו. אבל בגלל התוכן הפרובוקטיבי שלו ביו-טיוב סרבו להעלות אותו. אז הנה הוא באתר חלופי.


5.

וטליה לביא, שאני עוקב אחריה מאז שפגשתי אותה בפסטיבל ברלין כשהקרינה בו את סרטה הקצר והנהדר, "חיילת בודדה" (שזכה בפרס הקהל באותו פסטיבל), תיסע לסדנת התסריטאים במכון סאנדאנס.



6.

מישהו כאן עוקב אחרי "טרמיי" (Treme), הסדרה החדשה של דיוויד סיימון ב-HBO העוסקת בחיי מוזיקאים (בעיקר) בניו אורלינס שאחרי הוריקן קטרינה? אם כן, אתם תתמוגגו מהאתר הבא, "שירים מ'טרמיי'", שמרכז כל שבוע את השירים שהושמעו בסדרה. ואם אתם לא עוקבים, יש סיכוי שהאזנה למוזיקה תגרום לכם לרצות להתחיל לעקוב. רוצים קריאת כיוון מאיפה להתחיל? תתחילו מכאן.



7.

ואת זה צריך לתייג תחת "אופס…": ניקיטה מיכאלקוב החליט לביים סרט המשך ל"שמש בוגדנית", הסרט הנפלא שלו שזכה באוסקר. כבר רעיון משונה. הוא יצר סרט מלחמה יקר ואלים, המתרחש בימי מלחמת העולם השנייה. ובסוף השבוע שעבר – כשהוא מגובה בקמפיין בסדר גודל לאומי שכלל פרמיירה עם פוטין – הוא יצא ברוסיה בהפצה הגדולה ביותר אי פעם שם. הכל כדי לזכות בתואר סרט הרוסי הגדול בכל הזמנים. אבל… הקהל נרתע והסרט זכה בסוף השבוע הראשון שלו להצלחה מאכזבת למדי. "הגרדיאן" מדווח, מתאר ומסביר. (תודה לסטיבי על הלינק).

נושאים: בשוטף

13 תגובות ל - “ממשיכים הלאה”

  1. סטיבי 28 אפריל 2010 ב - 15:08 קישור ישיר

    הסצנה מ"איירון מן 2" הועלתה ליוטיוב אמש ובינתיים עדיין נמצאת שם (לינקים מפורסמים לעתים בתגובות בכל מיני בלוגים), אבל ממש עדיף לראות אותה בקולנוע בתום הסרט.

  2. אופיר 28 אפריל 2010 ב - 16:12 קישור ישיר

    תודה רבה על האתר של השירים מטרמיי, סדרה טובה ומוזיקה נהדרת.

  3. מיצ 28 אפריל 2010 ב - 17:27 קישור ישיר

    כל כך חבל שלמרות ההצלחה בחו"ל הדרקון כבר לא מוקרן בשום מקום בארץ ללא דיבוב.
    לפחות יש עוד שלוש שנים להספיק לראות אותו לפני שיגיע ההמשך.

  4. יוני 28 אפריל 2010 ב - 17:54 קישור ישיר

    אם אנחנו כבר בסרטי קומיקס- הנה לינק לטריילר מדהים ופיקטיבי שיצר מעריץ לקומיקס The Green Lantern. הסרט אכן כבר נמצא בהפקה, עם מרטין קמפבל על כס הבמאי ורייאן ריינולדס(ולא נתן פיליון הדגול) כהאל, הגיבור, אבל בחייאת רבאק-איזה אחלה טריילר! http://www.youtube.com/watch?v=_hTiRnqnvDs

  5. שאלה לא קשורה 28 אפריל 2010 ב - 23:22 קישור ישיר

    מתי הוקרן הסרט 'האימפריה מכה שנית' בישראל? תודה.

  6. איתן 29 אפריל 2010 ב - 9:11 קישור ישיר

    בואו נדבר רגע על טלויזיה. בשבוע שעבר הוקרן ב"הוט" הפרק הראשון של סדרה ישראלית חדשה בת 5 פרקים שנקראת "נבלות". אחרי שראיתי שני פרקים, אני די תמה מההשתפכות הביקורתית עליו. יש כאן אולי שסתום שנפתח, ואם אנו לא נוקמים בנבלות הצעירות והגסות בחיים, לפחות בטלויזיה מישהו עושה את זה. אבל לדעתי, מבחינה דרמטית, הסדרה הזו פגומה.
    ראשית, השימוש האינטנסיבי בוויס-אובר מרגיש לי מיותר. שנית, הסדרה נעה בין שני זמנים, וכרגע נדמה לי שכל מה שקרה בהיסטוריה מיותר, או לפחות לא מספיק מעניין. וכך גם מתבזבז מיכאל מושונוב. ואדווה בולה, שהיתה חמודה ב"מגדלים באוויר", עושה כאן את אותו השטיק, אבל נדמה לי שהפעם זה לא מתאים לתפקיד.
    מצד שני, יהורם גאון (למרות הפאה המגוחכת שלראשו) ויוסי פולק מספקים את הסחורה. והכי אהבתי, בתפקיד משנה, את נעה ברקאי. יש בה כאן משהו מלכותי, ועם זאת, לא מתנשא.

    ובכלל, מצאתי את עצמי מהרהר בכך שנעה ברקאי היא חלק מדור חדש של שחקניות ישראליות מצוינות שרק ממשיכות לתת תוצרת מופלאה. אפשר לצרף אותה לרשימה שלטעמי כוללת גם את שרה אדלר, מאיה מרון, דנה איבגי, טלי שרון, וגם אסי לוי, הקצת יותר מבוגרת.

    לא קראתי את הנובלה של יורם קניוק, שעליה מתבססת הסדרה. כמו שהיא, "נבלות" נדמית לי לא רעה, אבל גם לא ממש ראויה להילולי הביקורת שהיא מקבלת בשבועיים האחרונים.

  7. אורן סופר 29 אפריל 2010 ב - 12:26 קישור ישיר

    אני רק רוצה להגיד ש"טרמיי" זאת הסדרה הכי טובה שמשודרת בטלוויזיה כרגע – היא פשוט מדהימה אותי, דיוויד סיימון הוכיח שוב שאין כמוהו כשזה נוגע ביצירת טלוויזיה טובה, ויש לי תחושה שבעוד 10 שנים, יסתכלו אחורה על העשור הזה ויכתירו את "טרמיי" בתור הסדרה החשובה של העשור, ואחת החשובות בכל הזמנים. תודה רבה על הלינק של המוסיקה – זה באמת שימושי, כי אני רץ לוויקיפדיה אחרי כל פרק בניסיון לקרוא קצת על השירים שהופיעו.

  8. אלעזר 29 אפריל 2010 ב - 13:59 קישור ישיר

    אני מחזק את כל מה שנאמר על טרמיי.
    דיוויד סימון הוא כנראה אחד האנשים הבודדים בתעשיית הטלויזיה שאפשר לדעת בוודאות שכל מה שהוא נוגע בו הופך לזהב.
    מומלץ להתחיל לעקוב מעכשיו אחרי קלאסיקה בהתהוות.

  9. מר קרפד 29 אפריל 2010 ב - 17:31 קישור ישיר

    ובכן,אם תשארו עד סוף הכתוביות(הארוכות! 3 שירים התנגנו ברקע)של איירון מן 2 אכן מחכה לכם איסטראג חביב,(זה כמובן אם לא תיגש אליכם סדרנית בסינמה סיטי בראשון ותשאל "האם הכול בסדר?" בזמן הכתוביות(מה,היא ל א יודעת שיש משהו בסוף?

    וכמו כן אם ינסו לדחוף לכם משקפי תלת מימד בכניסה,אל תבהלו,החברה בראשון לא היו בטוחים עד הרגע האחרון האם ההקרנה היא ב3D,או לא.

    חבל סימה סיטי ראשלצ,עד שהתחלנו להתרגל אחד לשני….

  10. free psychic reading 17 ינואר 2011 ב - 0:15 קישור ישיר

    There is nothing lost by civility.

  11. Ferry pour la Grece 28 ינואר 2011 ב - 1:07 קישור ישיר

    Thanks a lot. This has been nice knowing

  12. Hot Deals UK 28 ינואר 2011 ב - 2:23 קישור ישיר

    Thank you a lot for providing individuals with an extremely pleasant opportunity to read in detail from this site. It's always so terrific and also packed with amusement for me personally and my office fellow workers to visit the blog really three times in one week to read the fresh issues you have got. And definitely, I'm also always astounded with your dazzling tips and hints you give. Selected two points in this post are in reality the most effective we have all had.

  13. Ursula Ivery 7 פברואר 2011 ב - 4:04 קישור ישיר

    It's always nice when you can not only be informed, but also entertained! I'm sure you had fun writing this article.Excellent entry! I'm been looking for topics as interesting as this. Looking forward to your next post.


השאירו תגובה