14 אוגוסט 2010 | 20:30 ~ 11 תגובות | תגובות פייסבוק

חזק

יצאתי להתאווררות קצרה לסוף השבוע, גם כדי לנוח ממה שהיה אחד השבועות הכי עמוסים בתולדות הבלוג. לפחות השנה. הפעם הקודמת שנכנסו כל כך הרבה אנשים ל"סינמסקופ" – ובהם המון אנשים שנכנסו לבלוג לראשונה בחייהם – היתה בסוף דצמבר 2009, כשסיכומי העשור ויציאת "אווטאר" יצרו את הסופה המושלמת שהביאה לאתר אלפי קוראים חדשים שלא מגיעים אליו בשגרה. השבוע זה קרה שוב: הביקורת על "התחלה" הקפיצה את כמות הכניסות באתר אל מעל לממוצע השבועי, וכעבור שבוע היציאה של "זוהי סדום" הגיעה והכפילה את המספר. היכולת של הסטטיסטיקות של גוגל בבלוג להראות שיקוף של מה שקורה בעולם האוף-ליין לא רק מקסימה אותי, היא גם מראה לי שוב ושוב שגם עיתונים ובלוגים ומבקרים זקוקים לשלאגרים כדי שלעבודה שלהם תהיה איזושהי תהודה. גוגל אנליטיקס הוא חבל הטבור שממחיש לי עד כמה עבודת הבלוגר/מבקר איננה מתקיימת בוואקום, אלא היא קשורה באופן הדוק למה שקורה בחיים אמיתיים. כשאין סרטים טובים, כשאף סרט לא מצליח, אף אחד גם לא מתעניין בביקורות קולנוע. כולנו רקמה צלולואידית אחת.



חלק מהפוסטים שהביאו הכי הרבה קוראים השבוע, היו צפויים. למשל, ההחלטה שלי להעלות לאתר את "דע אותי" להורדה כרינגטון התגלתה כהברקה. מתברר שלא רק אני חשבתי שהוויץ הזה נורא מצחיק. "דע אותי", לצד הביקורת על "זוהי סדום" היו הפוסטים הכי נקראים השבוע, והביאו המון קוראים חדשים מגוגל (אני מהמר שצעירים מאוד). אבל להפתעתי, גם לפוסט על "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" היה רייטינג מטורף. כאן לא הבנתי למה.



אז אני נח קצת עד מחר ונותן לחדשים באתר להסתובב קצת ולקרוא לאחור. ולוותיקים, את ההזדמנות הרגילה לעדכן בתגובות מה קרה חדש בעולם הקולנוע בזמן שנמנמנתי.

נושאים: בשוטף

11 תגובות ל - “חזק”

  1. במחשבות 14 אוגוסט 2010 ב - 20:40 קישור ישיר

    מה שעומד מאחורי הרייטינג של "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" היא העובדה שמדובר ביצירה נוגעת המבוססת על ספר מצויין.

    אני קצת פסימי לגבי "אופיר" אבל נתראה שם. בהצלחה לכולם.

  2. מיקי 14 אוגוסט 2010 ב - 22:16 קישור ישיר

    "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" זכה בלוקרנו. כבוד.

  3. דודי 14 אוגוסט 2010 ב - 23:06 קישור ישיר

    אגב הממונה על משאבי אנוש, מסתבר שהוא זכה בפרס הסרט הטוב ביותר של פסטיבל לוקרנו בהקרנת הבכורה הבינלאומית שלו:

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3936289,00.html

  4. סטיבי 14 אוגוסט 2010 ב - 23:13 קישור ישיר

    (זה היה פרס בחירת הקהל, רק להבהיר)
    ובארה"ב – "סקוט פילגרים נגד העולם" נכשל בקופות עד כה (מנבאים לו רק מקום חמישי בסופשבוע). הוא בטח יכניס יותר בצד השני של האוקיינוס (יחסית) ובדיוידי (בעתיד), אבל כרגע נראה שבארה"ב מסע היח"צ הדי אינטנסיבי לא ממש עזר. "התחלה", שכבר חודש בקולנוע, גובר עליו בינתיים.
    (וכל הפסקה הזאת, על ענייני כלכלה שבדרך כלל לא מעניינים אותי במיוחד, מטרתה להוביל להערה שזה נראה כמו צעד נוסף לקראת גניזה בארץ)

  5. איתן 15 אוגוסט 2010 ב - 0:01 קישור ישיר

    בזמן שנמנמת…הממ…

    ראיתי סרט של אחד, וודי אלן, מכיר?

    You will meet a tall dark stranger

    תוריד ציפיות. זה לא שהסרט רע. הוא לא. אבל הוא לא מספיק טוב. הוא לא סוחף. הוא לא מספיק…לא יודע. הוא סתם לא מספיק.
    כל העולם הוודי אלני שם. אין הרבה הפתעות. השחקנים טובים (במיוחד נעמי ווטס. מצוינת כרגיל); הצילום יפה (אם כי מוזר שהאור הצהוב והחם זהה לחלוטין לאור של ברצלונה. והסרט מתרחש בלונדון); והעריכה מצוינת (תכלס, העריכה שמצליחה לאזן בין מספר רב של דמויות היא הדבר הכי טוב בסרט).
    אבל
    משהו בטון של הסרט לא ברור. יש בסרט הרבה סט-אפים קומיים שלא מגיעים למיצוי. כאילו שבהרבה מקומות בתסריט וודי אלן כתב לעצמו הערת ביניים:
    Insert joke here, אבל בסוף הוא השאיר את המקום ריק, ללא פאנץ'. ומצד שני, הדרמה לא מספיק עמוקה. יש לא מעט סצינות יפות, אבל משהו בהן בכל זאת נשאר מרוחק. לא מספיק מרגש.
    וכך הסרט הזה זורם, אבל לא סוחף. מעניין ולא מעניין בעת ובעונה אחת.

    בעניין וודי אלן, אני כמוך, יאיר. סלחן. אז כמו שיצאנו מ"סקופ" מסויגים (כלומר, חשבנו שהוא נחמד, אבל לא הרבה יותר מזה), כך, אני חושב, תחווה גם את סרטו החדש.

  6. סטיבי 15 אוגוסט 2010 ב - 2:05 קישור ישיר

    נעמי שחורי בראיון קצר על דירוג R שניתן ל"שתיקת הארכיון":
    http://www.thewrap.com/movies/column-post/why-did-nazis-film-dying-jews-warsaw-20125

  7. בלון לבן 15 אוגוסט 2010 ב - 8:42 קישור ישיר

    איתן-צודק לגמרי, אבל לטעמי זה עדיין סרט יותר מוצלח מ"מה שעובד".

  8. ספוילר 15 אוגוסט 2010 ב - 18:45 קישור ישיר

    בזמן שנימנמת אני סיקרתי את כל הסרטים בסדרת יום שישי ה 13 בספוילר.

  9. free prepaid cell phone 7 דצמבר 2010 ב - 1:52 קישור ישיר

    Howdy, I discovered your blog on Bing Weblogs and believe this is quite helpful and gives fantastic content. Many thanks regarding this excellent post, I will probably share this on Twitter. Have a nice day.

  10. Shower Tile Designs 2 פברואר 2011 ב - 6:14 קישור ישיר

    I like when you talk about this type of stuff in your posts. Perhaps could you continue this?

  11. Herta Moyer 4 פברואר 2011 ב - 4:55 קישור ישיר

    My brother suggested I might like this blog. He was totally right. This post actually made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this info! Thanks!


השאירו תגובה