03 ספטמבר 2010 | 00:41 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

"חיים יקרים" בטלורייד

חצי השנה הראשונה של 2010 היתה מוקדשת לכיבוש של "שתיקת הארכיון" את פסטיבלי הקולנוע בעולם, עכשיו מסתמן שהמשך השנה יהיה שייך ל"חיים יקרים" של שלומי אלדר. הסרט, שנמצא בדרכו לפסטיבל טורונטו, ייעצר בסוף השבוע להקרנה בפסטיבל טלורייד. פסטיבל טלורייד, המתקיים בקולורדו, הוא אחד הפסטיבלים המשפיעים ביותר על התקשורת האמריקאית, למרות שהוא גם אחד הפסטיבלים הקטנים ביותר באמריקה: הוא מתקיים למשך סוף שבוע, והתוכניה שלו נשמרת בסוד עד יום הפתיחה. רוכשי הכרטיסים נדרשים לקנות תג כניסה לכל הפסטיבל מראש – ולא בזול – מבלי לדעת אילו סרטים יוקרנו בו, ורק על סמך ניסיון העבר שפסטיבל הבוטיק הזה מלקט אליו רק את הסרטים הכי טובים של עונת הסתיו המתקרבת. חוץ מ"חיים יקרים" התיעודי (שיוקרן שם לצד הסרט החדש של ארול מוריס…), יוקרנו בפסטיבל גם שני נציגים ישראלים קצרים: "רגילה" של אסף סבן מבית ברל ו"עזרה ראשונה" של ירדן כרמין מסם שפיגל. הנה רשימת הסרטים המלאה שתוקרן מהיום בטלורייד.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “"חיים יקרים" בטלורייד”

  1. ירדן 3 ספטמבר 2010 ב - 1:52 קישור ישיר

    אני נמצא פה בטלורייד. אני מבטיח לספר אם יהיה משהו מעניין. מרבית הסרטים הסתובבו בקיץ האחרון בפסטיבלים, חלקם גם הגיעו לירושלים, ורבים מהם כבר ראיתי. אותי מסקרנים במיוחד שני סרטים של ארול מוריס (אחד מהם קצר) וכמה מהסרטים שיוקרנו בעותקים משוחזרים, כמו הדקומנטרי "מואנה" של פלאהרטי (1927), The Hustler אדי פאלסון, ו-Fat City של ג'ון יוסטון שלצערי אני לא יודע איך קוראים לו בעברית

  2. ע. 3 ספטמבר 2010 ב - 11:38 קישור ישיר

    לירדן: "עיר השפע".

  3. במחשבות 4 ספטמבר 2010 ב - 14:54 קישור ישיר

    אני תוהה האם יש סיכוי כלשהו ש"שתיקות הארכיון" ו"חיים יקרים" יפגשו בחמישייה של האוסקר?

    מבחינה טכנית כמובן.

    תסכימו איתי שאם זה יקרה זה יהיה ממש, אבל ממש מדליק.

  4. Sueann Clemens 7 פברואר 2011 ב - 4:05 קישור ישיר

    I know this is really boring and you are skipping to the next comment, but I just wanted to throw you a big thanks – you cleared up some things for me!


השאירו תגובה