27 אוקטובר 2010 | 14:39 ~ 8 תגובות | תגובות פייסבוק

דה ביג פינצ'ר (ושות')

זו כבר מסורת. בימי פסטיבל הקולנוע בניו יורק מסתובב בין האולמות הקולנוען ג'יימי סטיוארט ומנפק משם מכתמי וידיאו קצרים והזויים – שהוא מצלם ועורך בעצמו – שמשלבים בין דיווח מהנעשה בפסטיבל – בתוך האולמות ובחוץ – ובין מעין עלילות משנה מומצאות וסוריאליסטיות. איך היו נראות כתבות שהיה מביים דיוויד לינץ' לגיא פינס? בדיוק ככה. אני קצת נרדמתי בשמירה ופספסתי את זה שסטיוארט העלה את הדיווח המצולם שלו מפסטיבל ניו יורק כבר לפני שבועיים. השנה, במקום להעלות כחמישה סרטונים נפרדים, הוא סיכם את כל חוויותיו בסרטון אחד ארוך שנמשך 12 דקות ומציע את אותה התבוננות פיוטית על הנוף הניו יורקי בדרך לפסטיבל ומחוצה לו, לצד מפגשים שלו עם כמה מהבמאים הבולטים שהתארחו בפסטיבל: דיוויד פינצ'ר, קלינט איסטווד, אוליבייה אסיאס (שביים את "קרלוס", אחד הסרט הכי מדהימים שראיתי השנה), ג'ו דנטה ואחרים:







ובנדיבותו, מציע כעת סטיוארט להורדה מהאתר שלו גרסאות ערוכות, אך מלאות יותר, של המפגשים מהם ערך את הסרטון הכללי: המפגש של דיוויד פינצ'ר ושחקניו עם הקהל בתום הקרנת הבכורה של "הרשת החברתית", את המפגש שלו עם אוליבייה אסיאס, את הראיון שלו עם ג'ו דנטה ואת מסיבת העיתונאים של קלינט איסטווד ומט דיימון. הוא מצלם ממש יפה. הייתי ממליץ לצוותים של גיא פינס ושל חדשות ערוץ הבידור לאמץ את גישתו לצלם את מראויינים באקסטרים קלוז-אפ. זה די נפלא, ומאוד דרמטי. אם פרלוב היה עושה כתבות לגיא פינס ככה הוא היה מצלם אותן.

8 תגובות ל - “דה ביג פינצ'ר (ושות')”

  1. דיסקו 27 אוקטובר 2010 ב - 14:43 קישור ישיר

    רווה, קרלוס הוא מאד בעייתי. חלש במבנה או יותר נכון חסר מבנה
    ובסך הכל משעמם אם כי קצת היפראקטיבי

  2. שאול דישי 27 אוקטובר 2010 ב - 15:49 קישור ישיר

    מהי השיטה הקנדית עליה ממליץ חתן פרס ישראל לקולנוע המפיק והבמאי מנחם גולן?!

    http://www.news1.co.il/ShowAllTalkBack.aspx?docid=53180&subjectid=3

    כדאי לעקוב – כל צמא ייהפך לרווה.
    צפויות התפתחויות מרעישות.

    http://www.news1.co.il/Archive/003-D-53180-00.html

  3. בני 27 אוקטובר 2010 ב - 16:11 קישור ישיר

    סרטה החדש עם קידמן Rabbit Hole http://www.youtube.com/watch?v=Pq73A-tkJLw&feature=related

  4. בני 27 אוקטובר 2010 ב - 16:13 קישור ישיר

    אני מתקן – סרטו החדש של ג 'ון מיצ' ל קמרון בכיכובה של ניקול קידמן, אלת הקולנוע של העשור. http://www.youtube.com/watch?v=Pq73A-tkJLw&feature=related

  5. דייב 27 אוקטובר 2010 ב - 20:12 קישור ישיר

    כריס נולן מפרסם שלבאטמן הבא יקראו:
    The Dark Knight Rises, שם דיי מעפן לדעתי. החיובי, הסרט יצולם שוב באיימקס ולא יהיה בתלת מימד.
    והרידלר לא בעסק.

  6. Vlatko 17 ינואר 2011 ב - 22:35 קישור ישיר

    Just want to say this blog is almost amazing. I always like to learn something new about this because I have the similar blog in my Country on this subject so this help´s me a lot. I did a search on the topic and found a good number of blogs but nothing like this.Thanks for sharing so much in your blog.. Greets, Vlatko

  7. Blanca Ramos 4 פברואר 2011 ב - 3:22 קישור ישיר

    I honestly enjoyed this post. We (as a community), appreciate it. I have a similar blog on this subject. Do you mind if I link to this posting on my website?

  8. compare price 5 פברואר 2011 ב - 19:24 קישור ישיר

    Outstanding article over again! Thanks;)


השאירו תגובה