31 אוקטובר 2010 | 00:15 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

מוות במאפליה

זו כותרת די משונה ועצובה ואני מניח שנקבל עוד פרטים בהמשך, אבל זה מה שיש כרגע: ג'ורג' היקנלופר, הבמאי של אחד מסרטי התעודה הטובים ביותר על עשיית סרטים, "לבבות המאפליה" (המספר את הסיפור הלא יאמן מאחורי הפקת "אפוקליפסה עכשיו" של קופולה) נמצא מת הערב. הוא היה בן 47 בלבד. כרגע אני לא מוצא שום דיווח שיסביר מה היתה סיבת המוות.


היקנלופר היה במאי שזיגזג בין תעודה לסרטי עלילה. מצד אחד ביים את סרט התעודה המוזיקלי "ראש העיר של שדרות סאנסט" ומצד שני את הסרט העלילתי "פאקטורי גירל", ועוד. בפסטיבל טורונטו האחרון הוא הציג את סרטו החדש, "קזינו ג'ק", בו מגלם קווין ספייסי את הלוביסט ג'ק אברמוף. היקנלופר מת בדנבר, קולורדו, שם היה אמור להציג את סרטו במסגרת פסטיבל הקולנוע המקומי. בן דודו, ג'ון היקנלופר, הוא ראש עיריית דנבר.


"לבבות המאפליה" הוא סרט חובה לכל מי שמתעניין בקולנוע. זה, לצד "נטל החלומות" (על הפקת "פיצקרלדו" של ורנר הרצוג), הם תיעודים מופלאים של טירוף מוחלט כמרכיב הכרחי להפקת סרט. היקנלופר ביים וערך את הסרט ב-1991 מתוך חומרים שצילמה אלינור קופולה (אשתו של פרנסיס) בזמן צילומי הסרט, 12 שנה קודם. השניים היו מאז במאבק סביב הקרדיט על מי באמת ביים את הסרט, זו שצילמה או זה שערך. בעולם האינטרנטי, היקנלופר היה מגיב לעיתים קרובות למדי, בשמו האמיתי, בבלוג של ג'פרי וולס (השניים היו מיודדים). בדיון שהתקיים לפני כמה חודשים סביב שאלת קרדיט הבימוי של "לבבות המאפליה", הוא הגיב לא מעט.

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “מוות במאפליה”

  1. Yo-man 31 אוקטובר 2010 ב - 0:27 קישור ישיר

    תיקון קטן – האח, ג'ון, הוא מושל קולורדו, שכן קולורדו היא מדינה.

    מעבר לזה – מעניין מה באמת קרה לו

    ============

    רוה ליו: קצת ברדק מכיווני במהירות הכתיבה. ג'ון הוא ראש עיריית דנבר (קולורדו), ומועמד למשרת מושל קולורדו. מתקן.

  2. עמית איצקר 31 אוקטובר 2010 ב - 5:37 קישור ישיר

    אני חבר של היקנלופר בפייסבוק. עצוב מאוד.

  3. Ferry pour la Grece 28 ינואר 2011 ב - 1:01 קישור ישיר

    Thanks man. This was nice seeing

  4. Coupon Codes 28 ינואר 2011 ב - 2:34 קישור ישיר

    I must show some thanks to this writer for bailing me out of this difficulty. Right after scouting through the internet and finding solutions that were not pleasant, I was thinking my entire life was well over. Existing without the answers to the difficulties you've fixed by means of your blog post is a critical case, as well as the ones which might have negatively affected my entire career if I had not discovered your blog. Your primary knowledge and kindness in maneuvering a lot of things was invaluable. I'm not sure what I would've done if I had not come across such a thing like this. I'm able to at this time look forward to my future. Thank you so much for your reliable and amazing help. I won't think twice to endorse your web page to anybody who needs and wants assistance on this area.

  5. ps3 deals 5 פברואר 2011 ב - 19:24 קישור ישיר

    Good job once again. Thumbs up.


השאירו תגובה