28 פברואר 2011 | 00:36 ~ 283 תגובות | תגובות פייסבוק

לייב בלוג: אוסקר 2010

3:00: עוד חצי שעה מתחיל הטקס. אני כאן אתכם. ועכשיו: חצי שעה של סיכום צעדות השטיח האדום.


3:10: משדר השטיח האדום הוא מוות מוחי. האקשן? בטוויטר. לי אונקריץ', שככל הנראה נראה אותו צועד אל הבמה יותר מאוחר לאסוף פרס על "צעצוע של סיפור 3 ", מציג בטוויטר את החליפה שלו ואת השמלה של זוגתו. ואת כרטיסי הכניסה לאולם.


גווינת פאלטרו תשיר את השיר שלה מתוך "קאנטרי סטרונג", אבל אני קורא אצל ניקי פינק שדיידו לא תגיע לאוסקרים ואת התפקיד שלה בשיר של א.ר רחמן מתוך "127 שעות" תבצע פלורנס.


אגב, ניקי פינק פרסמה באתרה את הליין-אפ של המופע, שהודלף לה. מי יגיש מה ומתי. הפרסום כל כך עצבן את ראשי האקדמיה שהם אסרו על השתתפותה של פינק של עורך הקולנוע של אתרה, מייק פלמינג, בסיקור האוסקר. אבל פיטר המונד, כתב האוסקרים שלה, ישתתף. פינק, אגב, טוענת שהליין-אפ הודלף לה על ידי בכירי האקדמיה עצמם בתיאום עם יחסי הציבור, כדי לעורר עניין סביב הטקס.


פינק כתבה שבילי קריסטל, מנחה האוסקרים הכי אהוד, יבוא לתת קטע מפתיע בערך בנקודת השני-שליש של הטקס. וכן שמוניק, זוכת האוסקר על "פרשס" סרבה להגיש את הפרס לשחקן המשנה השנה. וכריסטוף וולץ, זוכה האוסקר על שחקן משנה בשנה שעברה, נמצא בצילומים בחו"ל. וכך יוצא שזוכי השנה שעברה לא יגישו פרסים לזוכי השנה, כנהוג.


תכף מתחילים. טום הנקס יגיש את הפרס הראשון. לשחקנית משנה?


3:30: מתחילים…


ג'יימס פרנקו ואן התאוויי נכנסים – בעזרת ליאונרדו דיקפריו – לחלום של אלק בולדווין. ומשם לתוך כל הסרטים המועמדים. בולדווין, כזכור, הנחה את האוסקר עם סטיב מרטין. כמה סצינות מצחיקות. התאוויי בתור "הברווז החום" ב"ברבור שחור".


ג'יימס פרנקו הרגע שלח טוויט בשידור חי?


כן. הוא שלח. את זה.



פרנקו להאתאוויי: את מאוד יפה הערב. האתאוויי: גם אתה נראה מאוד אטרקטיבי לדמוגרפיה הצעירה.

אמא של אן: אן, תעמדי זקוף. סטיבן ספילברג כאן. סבתא של ג'יימס: הרגע ראיתי את מארקי מארק!

אן: זו היתה שנה מצוינת ללסביות. ג'יימס: "הילדים בסדר"! "ברבור שחור"!. אן: לסביות רוקדות! ג'יימס: "צעצוע של סיפור 3 ". אן: איפה האבא?!


3:42: טום הנקס עם הפרס לעיצוב אמנותי.


עיצוב אמנותי.

הזוכה: "אליס בארץ הפלאות".


הסרט הראשון בהשתתפותה של הלנה בונהם קרטר, מבין שלושה המועמדים הערב, זוכה בפרס הראשון.


3:46. טום הנקס ממשיך. עם צילום.


צילום:

הזוכה: וולי פפיסטר, "התחלה".


זה האוסקר הראשון של פפיסטר, ונראה ש"התחלה" הולך לסחוף די הרבה אוסקרים הערב, אה? ורוג'ר דיקינס, הצלם של "אומץ אמיתי", שוב הולך הביתה בידיים ריקות. בפעם התשיעית.


יס, אתם מוכנים להנמיך את הווליום של הפרומואים?

יס, סוף השבוע האיטלקי שאתם מקדמים בפרומו נראה מדהים אבל הקטע המוסיקלי: הוא לא ארגנטינאי?



3:54: הנה הקטוגריה הכי מותחת וצמודה. שחקנית משנה. מגיש את הפרס, קירק דאגלס (כריסטוף וולץ לא יכול היה להגיע).



שחקנית משנה: (קירק דאגלס מושך את הזמן, לקול צחוקן המתוח של המועמדות. "שלוש פעמים הייתי מועמד ולא זכיתי", הוא אומר).

הזוכה: מליסה ליאו, "פייטר".


מירוץ צמוד, אה? לא צמוד ולא נעליים. מי שזכתה ברוב הפרסים המקדימים זכתה גם באוסקר. הנה פיפס לשידור החוזר: מליס ליאו הרגע אמרה פאקינג בשידור חי. אמריקה זה פאקינג ביג דיל. אליס וורד, הדמות שליאו מגלמת ב"פייטר", נאבקת על חייה בבית חולים בשבועות האחרונים. אבל מיקי ודיקי נמצאים באולם.


4:00: ג'סטין טימברלייק ומילה קוניס עם פרסי האנימציה.


ג'סטין: "אני… בנקסי!". פששש… אמנות הרחוב פולשת לאוסקרים. מיליארד צופים עכשיו שמעו לראשונה על בנקסי.


לג'סטין יש חושים קומיים חדים. הוא מיד מנסה למשוך זמן עם "יו נואו" כמו קירק דאגלס לפניו. את מילה קוניס זה מצחיק.



סרט אנימציה קצר.

והזוכה: "דבר אבוד".


אן תומפסון צדקה! מון דיה! תמיד תקשיב לאן תומפסון. תמיד תקשיב לאן תומפסון.



סרט אנימציה באורך מלא:

והזוכה: "צעצוע של סיפור 3 ", לי אנקריץ'


חמישה פרסים חולקו ב-35 הדקות הראשונות. קצב טוב. קלעתי בשניים מהם בינתיים. (אם כי, הערב אמרתי לקהל במכללה הישראלית לאנימציה שאם הם רוצים להיות בטוחים בהימורים, שיהמרו על מליסה ליאו).


4:12: ג'וש ברולין וחאווייר בארדם עם פרסי התסריטאות. בקהל, זוגתו של ברדם, פנלופה קרוז, חמישה שבועות אחרי לידת בנם הראשון, מבסוטית בקהל.


תסריט מעובד.

הזוכה: "הרשת החברתית", ארון סורקין.


פששש… סורקין גם כותב נאומים מצוין. "זה מרגש לקבל את הפרס שקיבל גם פדי צ'ייפסקי לפני 35 שנים על סרט שגם לו היה את המילה 'נטוורק' בשם". וגם "ראפסי סורקין, אבא שלך כרגע זכה באוסקר. מעתה אדרוש קצת כבוד מהשרקן שלך!".


הרגע הכי מביך בטקס עד כה היה לשמוע את העיבוד "התזמורתי" לקטע הפסנתר של טרנט רזנור מתוך "הרשת החברתית". מור איז לס.



תסריט מקורי.

הזוכה: "נאום המלך", דיוויד סיידלר.


שני התסריטאים זכו באוסקר הראשון שלהם, וזו היתה המועמדות הראשונה שלהם.


סיידלר: "נאום התסריטאי. זה מפחיד. אבא שלי תמיד אמר לי שאהיה Late Bloomer. אני מאמין שאני האיש המבוגר ביותר שזוכה בפרס הזה. שיא שאני מקווה שיישבר במהרה. אני מודה הוד מלכותה מלכת אנגליה שלא כלאה אותי בטאוור אוף לונדון על כך שהשתמשתי במילת ה-F של מליסה ליאו בסרט. אני מקדיש את הפרס לכל המגמגמים. יש לנו קול. הקשיבו לנו".


איכשהו, נדמה שהזוכים נורא משוחררים בטקס הזה. כמעט גלובוס הזהב. וכבר מסתמנת האפליה הברורה: לשחקנים נותנים לדבר כמה שרוצים, אבל לתסריטאים מתחילים להשמיע את מוזיקת "רדו מהבמה" אחרי חצי דקה.


4:24. אן התאוויי קיבלה את ג'וב הנחיית האוסקר בזכות קטע הפתיחה שהשתתפה בו לפני שנים בטקס שהנחה יו ג'קמן. עכשיו היא שרה לכבודו שיר היתולי כלשהו. יודעת לשיר. וג'יימס פרנקו עול לבמה עם שמלה ורודה.



הלן מירן וראסל ברנד עם פרס הסרט הזר. הלן מירן אומרת בצרפתית "זה הפרס המציין את הסרטים הזרים הטובים ביותר בעולם". ברנד: "יו, מה שהיא אמרה הוא 'התפקיד שאני גילמתי בתור מלכה היה הרבה יותר ריאליסטי מאשר התפקיד של קולין פירת בתור מלך".



הסרט הזר.

הזוכה: "בעולם טוב יותר", סוזן בייר (דנמרק).


שנה שניה ברציפות שאשה זוכה בפרס בימוי.



4:29: ריס וויתרספון עם הפרס לשחקן משנה (מוניק, זוכת השנה שעברה, סרבה לבוא להגיש את הפרס).


שחקן משנה.

הזוכה: כריסטיאן בייל, "פייטר".


"פייטר" הוא כרגע הסרט המוביל עם מספר הזכיות. שני פרסי שחקני המשנה הלכו לסרט הזה. ואם נטלי פורטמן תזכה גם, זה אומר ששלשה מתוך ארבעת פרסי המשחק הלכו השנה לסרטים שהופקו על ידי דארן ארונופסקי. בייל עושה כבוד לדיק אקלנד, שנמצא באולם. הדמות שהוא מגלם בסרט. תמיד תזכרו: השחקן המגלם דמות אמיתית, סיכוייו לזכות גבוהים יותר משחקן המגלם דמות בדיונית.


יס, אני מנחש שאת הפרומו למרתון במאיות לכבוד יום האשה הבינלאומי ערך גבר, נכון?


4:39: טום שראק, נשיא האקדמיה, עולה להגיד תודה לאיי.בי.סי, הרשת שחידשה את חוזה שידו הטקס עד לשנת 2020.


4:40: יו ג'קמן וניקול קידמן עם פרסי המוזיקה. וואו, כל הכבוד למפיקי הטקס. סוף סוף עושים כבוד למוזיקה המקורית. לא קטעי מחול, אלא פשוט קטע סרטים עם מוזיקה חיה.


מוזיקה.

הזוכה: "רשת החברתית", טרנט רזנור ואטיקוס רוס.


הולי שיט! הסולן של ניין אינץ' ניילז הרגע זכה באוסקר!


4:45: מתיו מקונוהיי וסקרלט ג'והנסן עם פרסי הסאונד.


מיקס סאונד.

הזוכה: "התחלה".



עריכת סאונד.

הזוכה: "התחלה".


עכשיו "התחלה" הוא הסרט המוביל עם שלוש זכיות.


4:55: מריסה טומיי מדווחת על טקס פרסי הטכנולוגיה שהנחתה לפני כמה שבועות. פרנקו מסכם ואומר: "מזל טוב, חנונים". פרנקו, אגב, הוא דוקטורנט לשירה.


4:56: קייט בלנשט עם פרסים לאיפור לתלבושות.


איפור.

הזוכה: "איש הזאב", ריק בייקר.


את הסרט איש לא ראה, אבל באוסקר יש חוק פשוט: אם ריק בייקר מועמד, ריק בייקר יזכה. זה האוסקר השביעי שלו. ובלנשט אמרה על הקטע מהסרט: "זה מגעיל".


תלבושות.

הזוכה: "אליס בארץ הפלאות".


זה האוסקר השלישי של קולין אטווד, אבל הזכיה הראשונה שלה על סרט שלא ביים רוב מרשל. זה גם הסרט הראשון של טים ברטון שזוכה בפרס התלבושות.


סרטון מביך שבו "אנשים מהרחוב" שצולמו השבוע מחוץ לתיאטרון קודאק בהוליווד מסםרים על השיר הקולנועי שהם הכי אוהבים (ושעזר להם להתגבר על מצוקות וצרות בבית). אבל האיש האחרון בקליפ לכאורה הצדיק את הקונספט: ברק אובמה. הוא בחר ב"As Time Goes By" מתוך "קזבלנקה".


5:02: קווין ספייסי, אחד המפיקים של "הרשת החברתית", עם פרס השיר. ספייסי שר את השיר מתוך "Top Hat" ומסיים ב"ערב טוב, אני ג'ורג' קלוני".


רנדי ניומן שר את השיר מתוך "צעצוע של סיפור 3 ". מנדי מור וזכארי לוי שרים את השיר מ"פלונטר", כשמלחין השיר, אלן מנקן, מלווה אותם בפסנתר.


הפסקת פרסומות. שאר השירים בהמשך, אני מניח. סיכום ביניים: המספיד הגדול של הערב הוא "אומץ אמיתי". עשר מועמדויות ואפס זכיות. ציפיתי שהוא יזכה על צילום ועל שחקנית משנה. לא קיבל כלום.


5:11: איימי אדמס וג'ייק ג'ילנהול עם פרסי הסרט הקצר.



סרט דוקומנטרי קצר.

זוכה: "כבר לא זרים", קרן גודמן וסיימון. הסרט שצולם בבית הספר ביאליק-רוגוזין בתל אביב על ילדי העובדים הזרים והפליטים. קרן טל, מנהלת בית הספר, מקבל שאוט-אאוט מעל הבמה.


סרט קצר.

הזוכה: "אל האהבה", לוק מתיני. הוא מתגלגל לבמה המום וממלמל "וואו, הייתי צריך להסתפר". הסרט בשחור-לבן הופק במסגרת לימודיו באוניברסיטת ניו יורק. מעט השוטים שהוצגו בטקס נראו מתוקים. צריך לחפש אותו.


היי, קטע חמוד. משתמשים באוטו-טיון כדי להפוך את סרטי השנה למיוזיקלס. בעיקר הזדמנות זולה להכניס קצר "הארי פוטר" ו"דמדומים" לאוסקרים, אבל משעשע.


5:20. אופרה ווינפרי עם פרס הסרט התיעודי.


סרט תיעודי.

הזוכה: "Inside Job", צ'רלס פרגוסון.


אם קראתם את סיכום השנה ראיתם שלדעתי זה אחד הסרטים המדהימים שראיתי בשנה האחרונה. הוא הוקרן בפסטיבל חיפה ונגנז על ידי א.ד מטלון. אולי עכשיו הם יואילו להוציא אותו (הוא כבר היה מתורגם בפסטיבל ובהקרנות הסינמטקיות). הוא לא פחות מותח ואינטנסיבי מ"התחלה". אני שמח על הזכייה הזאת.


פרגוסון: "אני רק רוצה להזכיר ששלוש שנים אחרי המשבר הכלכלי החמור ביותר שנגרם כתוצאה ממעשה רמאות, אף אחד מאנשי הכלכלה שהיו אחראים לו לא נכנס לכלא".


5:26: בילי קריסטל חוזר לאוסקרים והקהל עומד על רגליו. האמת, נו – שיחזור להנחות.


קריסטל: "אז איפה הייתי? יש דברים שלא משתנים: המפיקים הודיעו לי שהתוכנית מתארכת וצריך לקצר. אז הנה המועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר. טקס האוסקר הראשון ששודר בטלוויזיה היה ב-1953, כשהייתי בן ארבע. למי מכם שחלש בחשבון זה אומר שאני כעת בן 47. המנחה היה בוב הופ. בוב הופ הנחה את הטקס 18 פעמים.  אני הנחיתי אותו רק שמונה פעמיים, והייתי שפוך אחרי הפעם השניה".


בזכות אפקטים ויזואליים נאים, בוב הופ מציג את רוברט דאוני ג'וניור ואת ג'וד לואו עם הפרס לאפקטים. המדהים הוא שחמישים שנה אחרי, הבדיחות שלו עדיין יותר מצחיקות מהבדיחות של פרנקו והתאוויי הערב.


5:32: רוברט דאוני ג'וניור וג'וד לואו ממשיכים עם פטפוטי "שרלוק הולמס" עם הפרס לאפקטים.


אפקטים.

הזוכה: "התחלה".


ארבעה פרסים ל"התחלה" עד כה. וג'וד לואו נורא דומה לכריסטופר נולן, לא?


רוברט דאוני ג'וניור: "לג'וד לואו אין יותר טרמפ לאפטר-פארטי, אם מישהו רוצה להסיע אותו". הם ממשיכים עם עריכה.


עריכה.

זוכה: "הרשת החברתית".


מי שצופה בטקס עד כה ולא מודע בכלל לכל מה שקרה בתחום פרסי הסרטים בחודשיים האחרונים יכול להיות בטוח ש"התחלה" ו"הרשת החברתית" הם המתחרים הבולטים על פרס הסרט.


אן: ג'יימס, אתה בסדר? ג'יימס: לא. האמת היא, שמות הסרטים השנה נורא פוגעים בי. אני לא יודע אם בכלל אפשר להגיד אותם בקול בטלוויזיה. Winter's Bone? Rabbit Hole? והכי: How to Train Your Dragon. זה דוחה."



5:41: ג'ניפר הדסון מציגה את שני השירים המועמדים הנוספים ואת פרס השיר. פלורנס וולש וא.ר רחמן מבצעים את "If I Rise" מתוך "127 שעות". יזכה? ועכשיו גווינת פלטרו עם "חוזרת הביתה" מתוך "קאנטרי סטרונג".


השיר.

זוכה: רנדי ניומן על "צעצוע של סיפור 3 ".


נו, שיזמינו את רנדי ניומן להנחות גם. האיש משעשע. "מה קרה, לא יכלו למצוא שיר חמישי למועמדות? למה בצילום יש חמישה מועמדים ולשיר רק ארבעה"?


בינתיים יש לי 15 ניחושים נכונים וחמש טעויות.


עכשיו סלין דיון שרה את "חייך", ומאחורי קליפ של אנשי הקולנוע שהלכו לעולמם. טוני קרטיס, גלוריה סטיוארט, סאלי מנקי, רוני צ'ייסן, לסלי נילסן, קלוד שברול, פיט פוסטלתווייט, פטרישה ניל, ג'ורג' היקנלופר, רוברט קולפ, מריו מוניצ'לי, לין רדגרייב, דידי אלן, טום מנקיביץ', פיטר ייטס, אן פרנסיס, ארתור פן, סוזנה יורק, רונלד נים, ג'יל קלייבגורד, אלן יום, אירווין קרשנר, דניס הופר, דינו דה לורנטיס, בלייק אדוארדס. לינה הורן.


ועכשיו האלי ברי עם מחווה ללינה הורן. כנראה בתגובה לכך שהטקס השנה נורא לבן. אין אף מועמד שחור.



מתקרבים לסוף. פרס הבימוי הבא בתור. עוד פרס צמוד עם מתח. פינצ'ר או הופר?


6:01: הילרי סוואנק עם פרס הבימוי. היא מביאה אל הבמה את קתרין ביגלו, זוכת השנה שעברה. ביגלו מצטרפת לקבוצה מאוד מצומצמת של במאים שמקבלים את הזכות לעמוד על במת האוסקר ולהגיש פרס.


בימוי.

זוכה: טום הופר, "נאום המלך".


שיט. ה-DGA עדיין מנבא נכון את הזוכה כאן. טיפשי מצידי לנסות ללכת נגדו. טיפשי. שיעור לעתיד.


טום הופר בן ה-38 הוא אחד הבמאים הכי צעירים שזכו בפרס. היו לא מעט שאמרו בשבועות האחרונים שהופר יפסיד לפינצ'ר בין השאר כי הוא קצת סנוב מתנשא ולא האיש הכי נחמד. אבל הנאום שלו היה מקסים: "הרבה מודים לאמהות שלהם כאן הערב, אבל אצלי זה קצת שונה. לפני כחמש שנים אמא שלי הוזמנה להקראת מחזה שמעולם לא הופק בשם 'נאום המלך'. היא כמעט לא הלכה כי הנושא לא נשמע לה מספיק מעניין. אבל כשהיא חזרה משם היא התקשרה אלי ואמרה לי 'טום, אני חושבת שמצאתי לך את הסרט הבא שלך. השיעור שלנו הערב הוא: תקשיבו לאמהות שלכם".


אנט בנינג, מועמדת ארבע פעמים, מציגה את המיטב מאירוע הענקת פרסי מפעל החיים לאליי וולך, פרנסיס פורד קופולה, קווין בראונלו וז'אן לוק גודאר. והנה הם על הבמה. בלי גודאר, כמובן.


סיכום אן וג'יימס: הם ללא ספק המנחים הכי יפים שאי פעם נראו בטקס. והם נורא מתוקים. אבל הם לא מצחיקים. ואוסקר צריך להצחיק, לא?



6:11: ג'ף ברידג'ס עם פרס השחקנית. (אופס, הקליפ ל"הילדים בסדר" מוכיח שג'וליאן מור היתה צריכה להיות מועמדת כאן ולא אנט).


שחקנית.

הזוכה: נטלי פורטמן, "ברבור שחור".



אני עומד ומריע. סוף סוף אחד הסרטים שאני אהבתי השנה מקבל את הכרה שמגיעה לו. ונטלי פורטמן, שאומרת תודה ללוק בסון שליהק אותה כשהיתה בת 11 ל"ליאון". מדהים, נטלי פורטמן זוכרת בעל פה את שמות עוזרי הצלם בסרט ונותנת להם קרדיט.


6:19: סנדרה בולוק עם פרס השחקן. היא עכשיו תדבר חמש דקות על השחקנים, ותיתן בסוף לקולין פירת? פאסט-פורוורד!

רגע, סנדרה בולוק משעשעת. לג'ף ברידג'ס: דוד, זכית בפרס הזה בשנה שעברה. לא הגיע הזמן לתת לאחרים הזדמנות? מתי תגיד שמספיק כבר?

באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב:

"Jeff dude. You won this award last year. Wouldn't it be nice if you gave someone else a chance? How much is enough?"

 


שחקן.

זוכה: קולין פירת, "נאום המלך".


פירת: "יש לי תחושה שהקריירה שלי כרגע הגיעה לשיא. אני מזהיר אתכם שאני מרגיש התעוררות באיזור החזה העליון שעשויה להתפתח לריקוד אם היא תגיע לרגליי. אז אנסה לקצר לפני שאפצח כאן בריקוד… תודה להארווי, שליהק אותי לראשונה לפני עשרים שנה, כשעוד הייתי ילד פלא. תודה לטום פורד, שלו אני חייב חלק מהפרס הזה. תודה לאוליביה, שמתמודדת עם אשליות המלוכה הרגעיות שלי. ועכשיו תסלחו לי, יש לי דחפים שאני צריך לטפל בהם מאחורי הקלעים".


6:30: סטיבן ספילברג – עם נעימת "פארק היורה" ברקע! – מציג את פרס הסרט.


קליפ המועמדים מכיל את הסופים של כל הסרטים המועמדים. כולל נאום המלך במלואו.


סרט:

זוכה: "נאום המלך".


"נאום המלך" זכה בארבעה פרסים. מוקדם יותר הערב דיברתי בהרצאתי ש"נאום המלך" די מזכיר את "מרכבות האש" (סרט שאני נורא אוהב, אגב), ונראה לי שכמוהו גם הוא יזכה בארבעה פרסים. ואכן. "התחלה" זכה גם בארבעה פרסים. ביחס בין מועמדויות לזכייה, "התחלה" הוא הזוכה הגדול של הערב. ההבדל? ב"מרכבות האש" היו הברקות קולנועיות נפלאות. ב"נאום המלך" אין (יש רגעים עם רגישות יפה, אמנם). לאוסקר נקרא הלילה בשם החיבה: אמי.



ולבסוף, כל הזוכים עולים לבמה לצלילי שירת "אי שם מעבר לקשת" של תלמידי כיתה ה' מסטאטן איילנד.


מצב ההימורים: 18 הימורים נכונים, שש טעויות. מתוך 10 הקטגוריות הראשיות: קלעתי בול ב-8. לא רע, זה בערך הממוצע שלי, 8 מ-10. מזכר לשנה הבאה: להמר על השמרנות של האקדמיה, ולא להמר נגד ה-DGA. תזכירו לי.


מה למדנו השנה? שאם רצינו להתחיל לפנטז שהאקדמיה הופכת להיות יותר ויותר צעירה ועדכנית וקולית, מגיעה השנה הזאת ומזכירה לנו שזה עדיין גוף מבוגר מאוד שמחפש "איכות" ו"רגש", ולא תחכום ושכלול ופריצת דרך. סרט שבוכים בו, ותהיה בו תחושה של אריסטוקרטיה. מוקדם יותר הערב בהרצאתי הראיתי את סצינת הפתיחה של "הרשת החברתית", את האובססיה של מארק צוקרברג להתקבל למועדון הכי אליטיסטי שבזכותו הוא יוכל אפילו להגיע לנשאיות (או להכיר נשיא לעתיד) ואמרתי שהסצינה הזאת היא ההוכחה לכך שדווקא "נאום המלך" יזכה הלילה ולא "הרשת החברתית". כי מצביעי האוסקר, כמו כולם באמריקה, מפנטזים על אצולה, לא על אלה שהם וונאבי. ו"נאום המלך" איננו קולנוע מבריק, אבל הוא אצולה.


הטקס נמשך שלוש שעות ועשר דקות. לא רע. מתחילים להשתפר עם האורך.


זהו. נגמר. הסוף.



ועכשיו בונוס לאלה שנשארים עד סוף כל הקרדיטים: פרט הטריוויה המטורף ביותר של הטקס – שני סרטים בהשתתפות גאי פירס זכו בזה אחר זה באוסקר! ב"מטען הכאב" הוא מפקד חוליית החבלנים בסצינת הפתיחה של הסרט. וב"נאום המלך" הוא המלך אדוארד השמיני.

נושאים: בשוטף

283 תגובות ל - “לייב בלוג: אוסקר 2010”

  1. מאיה 28 פברואר 2011 ב - 2:11 קישור ישיר

    לינק ללייב פיד, מישהו?
    בהצלחה לכולם, פרנקו שולטטט

  2. Eran 28 פברואר 2011 ב - 2:20 קישור ישיר

    אני צופה בשידור החי מהשטיח האדום בדיליי של חצי שעה כדי להריץ פרסומות. ראשונים להתראיין: ראסל בראנד עם אימו, היילי סטיינפלד, מנדי מור רזה מאוד.

  3. Eran 28 פברואר 2011 ב - 2:26 קישור ישיר

    מילה קוניס עם מחשוף נדיב, איימי אדאמס ללא מחשוף בכלל. שתיהן בשמלות כחולות.

  4. Seliko 28 פברואר 2011 ב - 2:35 קישור ישיר

    השטיח האדום הוא שעמומון. טים ברטון נראה כמו רוברט סמית׳

  5. Eran 28 פברואר 2011 ב - 2:36 קישור ישיר

    קוניס מספרת שקיבלה את התפקיד ב-black swan לאחר שדיברה עם ארונופסקי בסקייפ. היא פגשה אותו רק חודשיים אח"כ.

  6. Eran 28 פברואר 2011 ב - 2:40 קישור ישיר

    ג'ניפר לורנס נראית פאקינג מדהים בשמלה אדומה צמודה.

  7. Edo 28 פברואר 2011 ב - 2:48 קישור ישיר

    אותי מאוד מקומם שפול ג'יאמאנטי לא קיבל מועמדות בתור השחקן הראשי הטוב ביותר על התפקיד שלו בסרט "גרסתו של בארני"

  8. איתן 28 פברואר 2011 ב - 3:01 קישור ישיר

    טוב, התעוררתי, שתיתי קפה, אני פה. הייתי יכול להמשיך לישון עוד כמה דקות. היה עכשיו ראיון די מביך עם ג'יימס פרנקו.

  9. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 3:04 קישור ישיר

    עוד 19 דקות

  10. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 3:07 קישור ישיר

    איזה עלובים ב"הארץ"
    יש להם לייב בלוג אבל הטוקבקים יאושרו מחר בבוקר.

    כזה דבר אידיוטי לא ראיתי ממזמן

    ===============

    רוה לגיא: כמו שכתתי מוקדם יותר היום: מצחיק שהם קוראים לזה "לייב בלוגינג" כשאין להם בכלל בלוג. זה יותר "לייב הארץינג".

  11. פתקי ההצבעה נספרו.
    להלן שקלול תוצאות הבחירה של הנוכחים באירוע:

    פסקול: נאום המלך (עם תחרות צמודה מצד התחלה.
    צילום: אומץ אמיתי (ברבור שחור במקום השני).
    תסריט מעובד: הרשת החברתית (כמעט קונצנזוס בקרב המצביעים כאן).
    תסריט מקורי: נאום המלך (בתחרות צמודה עם התחלה).
    אפקטים: התחלה (בתחרות צמודה עם אליס).
    אנימציה קצר: יום ולילה (בלי הרבה תחרות).
    אנימציה ארוך: צעצוע של סיפור 3 (קונצנזוס מוחלט, בלי אף קול למתחרים).
    שחקן משנה: כריסטיאן בייל (בפער עצום מג'פרי ראש).
    שחקנית משנה: הלנה בונהם קארטר (בהפרש של קול אחד מהיילי סטיינפלד).
    שחקן: קולין פירת' (עם זליגה לכיוון ג'יימס פרנקו).
    שחקנית: נטלי פורטמן (רק מצביעה אחת העזה לבחור על פניה בניקול קידמן).
    במאי: דייויד פינצ'ר (בתחרות צמודה עם טום הופר).
    סרט: נאום המלך (קונצנזוס מוחלט, ללא סייג).

    אגב, אנחנו עדיין כאן כמובן, צופים בטקס. אתם מוזמנים להצטרף!
    פרטים כאן:
    http://www.ani-mator.com/?p=2152

  12. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 3:14 קישור ישיר

    כמה אנשים יש אצלכם
    אני חזרתי הבייתה באמצע כדי לראות את הפועל שמים רביעיה לחיפה

    סליחה עידו

  13. דני 28 פברואר 2011 ב - 3:16 קישור ישיר

    זה רק נדמה לי או שיש משהו משעשע יותר בבלוגינג בשנה שבה הרשת החברתית מועמד… אה וג'ניפר לורנס תמיד נראית מדהים.

  14. מה עם ביאליק 28 פברואר 2011 ב - 3:16 קישור ישיר

    שידור חי
    http://www.livestream.com/academyawards

  15. אורון 28 פברואר 2011 ב - 3:23 קישור ישיר

    בוקר/לילה טוב לכולם. למי שמחפש סטרים לצפות דרכו בטקס, נסו באתר justin tv בקטגוריית בידור.

    ואני לא כל-כך מבין את טקס האוסקר האלטרנטיבי – נראה כמו הבחירות הכי קונבנציונאליות 🙂 אבל אני לגמרי בעד היוזמה שלכם והערב שהיה.

  16. דניאל לנואה 28 פברואר 2011 ב - 3:26 קישור ישיר

    עד מתי סרטים מצוירים יהיו מועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר? גיחוך!

  17. Seliko 28 פברואר 2011 ב - 3:28 קישור ישיר

    אין איפה לראות ברשת. זה מגוחך

  18. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 3:30 קישור ישיר

    אוקיי, אנחנו חמש דקות לתוך האוסקר וג'יימס פרנקו עוד לא התחפש לאישה. התחלה מבטיחה.

  19. Eran 28 פברואר 2011 ב - 3:31 קישור ישיר

    עיצוב תלבושות מחולק ראשון. צילום שני. ואז שחקנית משנה

  20. כמות הפתקים שנספרו אצלנו: 21.
    כמות הנוכחים: משהו בין 30 ל-40, אני חושב, אבל לא כולם שרדו עד הטקס עצמו. בכל זאת, אנחנו כאן כבר משבע בערב…

  21. מיקה 28 פברואר 2011 ב - 3:31 קישור ישיר

    אלק בולדווין נפלא כתמיד, מתי יתנו לו להנחות את הטקס?

  22. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 3:32 קישור ישיר

    טוב, אחרי שראינו כל מני סלבריטאים מוקפים במלא ילדים (ובזכות המינגלינג הזה הם לא יהיו עניים יותר ויצאו מחיי הפשע המובטחים להם) ועכשיו הטקס התחיל סוף-סוף, ויש מש-אפ של כל הסרטים המוכמדים כמעט

  23. דין 28 פברואר 2011 ב - 3:32 קישור ישיר

    לא יעזור כלום – הם לא מתקרבים לבילי קריסטל…

  24. מה עם ביאליק. 28 פברואר 2011 ב - 3:33 קישור ישיר

    שידור חי עובד
    http://www.ustream.tv/channel/tandm-productions#utm_campaign=unknown&utm_source=7096608&utm_medium=social

  25. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 3:33 קישור ישיר

    מכסח המדפסות – חכה חכה, הילדים עוד נותנים הופעה מוזיקלית בהמשך.

  26. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 3:36 קישור ישיר

    ג'יימס פראנקו ואן הטאווי עושים צחוקים עם האמהות שלהם ולסביות. כל הקהל צוחק כאילו הוא שומע בדיחות לראשונה בחייו ומופתע

  27. יובל 28 פברואר 2011 ב - 3:37 קישור ישיר

    קשה לראות את אן הת'וואי ואת ג'יימס פרנקו מנסים להצחיק, מביך מביך מביך.

  28. דני 28 פברואר 2011 ב - 3:37 קישור ישיר

    חבל שג'וס ווידון לא כתב להם את הדיאלוגים.

    אבל לצערנו הוא עסוק מדי בעבודה על סרט גיבורי העל הגדול של כל הזמנים 🙁

  29. איתן 28 פברואר 2011 ב - 3:40 קישור ישיר

    פחח…באמת? "אליס"?
    מסכים עם יובל. שני המנחים לא מצחיקים.

  30. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 3:40 קישור ישיר

    הגרסא הלא שפויה של ברטון לאליס הולכת להרוויח את התואר "ממתק לעיניים" עם האוסקרים שהיא תקבל הערב.

  31. עופר ליברגל 28 פברואר 2011 ב - 3:41 קישור ישיר

    השנה הטקס בהנחיית מתבגרת מתלהבת ואקדמאי שחושב שהוא יותר טוב מהטקס הזה

  32. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 3:41 קישור ישיר

    וואו, המחוות השרירותיות האלו לסרטי עבר כל כך לא נחוצות.

  33. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 3:42 קישור ישיר

    Roger was Robbed!!!

  34. איתן 28 פברואר 2011 ב - 3:42 קישור ישיר

    וואו, לא ציפיתי. אולי בסרט הבא של האחים כהן דיקינס ייקח.

  35. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 3:42 קישור ישיר

    לא משנה מה אני אעשה, לא אוכל לברוח מאיזכורים על הטיטאניק למרות שלא ראיתי אותו. נראה שצתרך לראות שעתיים וחצי של סרט למרות שכולנו יודעים מה קורה בסוף. הניחוש הוא שהבחור מנשק את הבחורה. והם מתים או משהו

  36. Edo 28 פברואר 2011 ב - 3:43 קישור ישיר

    נראה לי שבפעם הבאה רוג'ר דיקנס כבר יחרים את הטקס, אחרי כל כך הרבה פעמים שמקפחים אותו :
    מצד שני אינספשן גם בחירה ראויה בהחלט

  37. איציק הדרוזי 28 פברואר 2011 ב - 3:43 קישור ישיר

    כל הדרך הימרתי על "התחלה" לצילום אבל ברגע האחרון השתכנעתי על ידי כל החזאים לשנות ל"אומץ אמיתי". שנה הבאה אני צריך לסמוך יותר על תחושות הבטן שלי.

  38. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 3:44 קישור ישיר

    כבר מצבי יותר גרוע מבחינת ההימורים מאשר שנה שעברה
    אפשר לפרוש…

  39. Edo 28 פברואר 2011 ב - 3:44 קישור ישיר

    וגיא, עד שכבר שכחתי מהביזיון של חיפה… 🙂

  40. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 3:45 קישור ישיר

    לפחות שמו את הצילום בהתחלה כדי שדיקנס לא יצטרך לחכות יותר מדי זמן כדי להפסיד.

  41. טוב, פספוס ראשון של הקהל אצלנו.
    נדמה לי שאהתחלה הגיע אצלנו רק למקום השלישי.

  42. טל לוטן 28 פברואר 2011 ב - 3:45 קישור ישיר

    בוקר טוב לכולם. אני מדווחת ממטה טקס האוסקר האלטרנטיבי, במעבר ממחשב נייח לנייד. כן, אנחנו פה חיים ממש על הקצה.
    בענייני אנימציה ואפקטים אתם מוזמנים להגיב גם בבלוגי (ניקלינק). בינתיים אני פה אתכם.

  43. עופר ליברגל 28 פברואר 2011 ב - 3:46 קישור ישיר

    אם הטקס ממשיך ככה, אני לא שרוד עד הסוף.

  44. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 3:46 קישור ישיר

    רק לפיט האוול יש 2 ניחושים נכונים
    הוא הימר על היילי סטיינפלד….

  45. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 3:47 קישור ישיר

    צריך לעשות קטגוריה לאוסקר על "השחקן הותיק הטוב ביותר שעוד לא התפגר".

  46. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 3:47 קישור ישיר

    וואו, קירק דאגלס מרגש עד דמעות.

  47. Edo 28 פברואר 2011 ב - 3:48 קישור ישיר

    אם כבר הוזכרו כאן אנימציה ואפקטים, אז נראה לי שערוריה שפעם ראשונה השנה נתנו מועמדות על אפקטים ויזואליים לחמישה סרטים, ולא שלושה, ומהרשימה נעדרים גם נרניה וגם טרון המחודש

  48. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 3:49 קישור ישיר

    אליס קיבלו אוסקר וזה היה צפוי. אני מצפה שלא יקבלו יותר.
    איש זקן בלי שיניים עלה לבמה וכולם שוב צוחקים. אני לא מבין מילה! לכולם יש את הסקריפט שלפיו הוא מדבר שכולם מבינים את הצחוקים?
    הוא הכריז בקושי רב על המומעמדויות לשחקנית המשנה

  49. מיקה 28 פברואר 2011 ב - 3:50 קישור ישיר

    האחים כהן יושבים ליד ג'סטין ביבר??

  50. Edo 28 פברואר 2011 ב - 3:50 קישור ישיר

    זה נורא לראות את קירק דאגלאס ככה, בלי ציניות

  51. איתן 28 פברואר 2011 ב - 3:52 קישור ישיר

    וואו, בשביל רגעים כאלו שווה לקום בבוקר/בלילה. קירק דאגלס שולט!!!

  52. מה עם ביאליק 28 פברואר 2011 ב - 3:52 קישור ישיר

    יששששששששששששש

  53. Edo 28 פברואר 2011 ב - 3:53 קישור ישיר

    Over acting… 🙂

  54. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 3:53 קישור ישיר

    מליסה ליאו חמודה!

  55. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 3:54 קישור ישיר

    She said the F word?

  56. רובי 28 פברואר 2011 ב - 3:54 קישור ישיר

    איזה כיף שמליסה ליאו זכתה!
    נשאר רק לחכות לכריסטיאן בייל בשביל להשלים סוויפ לפייטר בשחקני המשנה.

    קירק דאגלס הרג אותי מצחוק.

    מליסה אומרת "פאקינג" בשידור חי בנאום קבלה… פאדיחה או מתוכנן?

  57. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 3:55 קישור ישיר

    Houston, we have a fucking.

  58. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 3:55 קישור ישיר

    ועכשיו היא אמרה המון שטויות שהיא תצטער עליהן

  59. Edo 28 פברואר 2011 ב - 3:55 קישור ישיר

    הנאום המוווווגזםםםם של השנה

  60. יניב יעקובוביץ 28 פברואר 2011 ב - 3:57 קישור ישיר

    רק בארץ היא אמרה F כנראה.
    כאן בחוף המערבי, היה רגע קל של שקט

  61. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 3:57 קישור ישיר

    ברורררר שיש לנו בדיחת פייסבוק. הו האקדמיה, צעירים שובבים שכמותכם.

  62. Edo 28 פברואר 2011 ב - 3:57 קישור ישיר

    אם יום ולילה לא זוכה אני שורף ת'מועדון (צורת ביטוי) 🙂

  63. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 3:58 קישור ישיר

    צדקתי!!!!!!!!!!!!!!
    שוב פען ניחשתי את האנימציה הקצר
    הקטגוריה הכי טובה שלי

  64. Edo 28 פברואר 2011 ב - 3:58 קישור ישיר

    למישהו יש גפרורים? 🙂

  65. אסף 28 פברואר 2011 ב - 3:59 קישור ישיר

    לינק למאותגרי יס:
    http://atdhenet.tv/34845/watch-oscars-2011-the-83rd-annual-academy-awards

  66. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 3:59 קישור ישיר

    יש! ג'סטין טימברלייק מגיש את המועמדות הבא. בזכותו הבנתי שחנוני מחשבים שעוזרים לפיראטים – הם למעשה מגנטים לבחורות וחיי לילה משוגעים.
    עכשיו הוא ועוד מישהי מגישים לאנימציה הקצרה. lost thing ניצח וכולנו מופתעים, נראה שלכולנו כבר אין כוח לניצחונות של פיקסאר. זה בסדר, יש את צעצוע של סיפור שכולם מהמרים עליו.

  67. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:00 קישור ישיר

    השנה האנימציה באורך מלא זו הקטגוריה הכי צפויה אי פעם…

  68. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 4:00 קישור ישיר

    לא יודע איפה יש יותר קרינה מזיקה – פה באוסקר האלטרנטיבי או ברדיוס של מטר מאן התאוויי.

  69. אורון 28 פברואר 2011 ב - 4:00 קישור ישיר

    איזה אוסקר נחמד בינתיים. כיף שההימורים השמרניים שלי הלכו לפח והתחלה אשכרה זכה במשהו!

  70. אורי 28 פברואר 2011 ב - 4:01 קישור ישיר

    שון טאן זכה באוסקר. מאייר על. ממליץ בחום לבדוק את הספרים שלו.

  71. רובי 28 פברואר 2011 ב - 4:02 קישור ישיר

    הזוכה הבטוח של הערב #1: צעצוע של סיפור 3 זוכה בסרט המצויר.
    תכלס, הסרט הכי טוב של 2010 לדעתי. מגיע לו

  72. נו, סוף סוף צדקנו.
    4 קטגוריות, 3 פספוסים.
    לפחות צדקנו עם טוי סטורי. גם כן הישג…

  73. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:03 קישור ישיר

    תודה אורי, יש ספרים שלו בארץ? או שזה רק דרך האינטרנט?

  74. דניאל לנואה 28 פברואר 2011 ב - 4:04 קישור ישיר

    רוה,תן לילה אחד להגיב בשקט! לא תמיד חייבים להיות מנ..ק!

  75. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:04 קישור ישיר

    אני מצטרף לקריאה של יאיר רווה ל"יס" שינמיכו את הפרומואים – העירו לי כאן חצי בניין עד שהספקתי ללחוץ "מיוט"

  76. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 4:05 קישור ישיר

    דייויד פולנד עם 4 טעויות

  77. עופר ליברגל 28 פברואר 2011 ב - 4:05 קישור ישיר

    בנתיים אני אפס מארבע בקטגוריות שניתן לקרוא להם הימור. השאיפה שלי עכשיו היא לטעות בכמה שיותק

  78. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:07 קישור ישיר

    אישית אני בינתיים עם 3 וחצי מתוך 4 🙂

  79. בוריס 28 פברואר 2011 ב - 4:07 קישור ישיר

    לינק לשידור של סקאי
    http://www.ustream.tv/channel/the-saboteur1

  80. רובי 28 פברואר 2011 ב - 4:08 קישור ישיר

    כבר תסריטים?!
    פנלופה קרוז נראית טוב אחרי ההריון, חאבייר בארדם הזה בר מזל!

    ואחלה ריקוד טנגו בין שני "יריבים" מארץ קשוחה

  81. דניאל לנואה 28 פברואר 2011 ב - 4:08 קישור ישיר

    חאווייר בארדם ופנלופה קרוז-ספרדי כפול!

  82. איתן 28 פברואר 2011 ב - 4:09 קישור ישיר

    פרס ראשון לסורקין – זה הבנתי. מועמדות ראשונה ?

  83. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:09 קישור ישיר

    יש לי בינתיים 4 קליעות מתוך 5 🙂

  84. אוקיי, יש שיפור.
    2 מ-5 למנחשים שלנו.

  85. דניאל לנואה 28 פברואר 2011 ב - 4:10 קישור ישיר

    Aaron Sorkin,can you handle the truth?

  86. אורי 28 פברואר 2011 ב - 4:12 קישור ישיר

    ל-Edo, ספרי איור מיוחדים קשה למצוא בארץ ובד"כ גם לא משתלם. הגנבים האנטישמים מאמאזון עושים את העבודה.

  87. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:13 קישור ישיר

    מפתיע שהפרס על תסריט מגיע בשלב כל כך מוקדם (יחסית) של הטקס

  88. 3 מ-6 אצלנו. מגמת השיפור נמשכת.

  89. דני 28 פברואר 2011 ב - 4:14 קישור ישיר

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!

    "התחלה" היה צריך לזכות!!!

    אקדמיה שמרנית ומפגרת.

    בחרה תסריט של סרט טלוויזיה בריטי במסווה של סרט קולנוע על פני התסריט המבריק, המחשבתי והמורכב ביותר של השנה.
    טיפשים.

  90. Idans 28 פברואר 2011 ב - 4:14 קישור ישיר

    השידור שמגיע מארה"ב הוא בווליום נמוך. אין אפשרות טכנית להוריד אחד בלי השני, אבל מנסים למצוא פתרון.

  91. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 4:15 קישור ישיר

    הרשת החברתית זכה באוסקר על תסריט מעובד. כשעולה הזוכה ואומר כל מני דברים מרגשים, יש נעימות פסנתר וכינורות ברקע. אני לא יכול להתמודד עם כל הרגשות האלה שמציפים אותי מכל הדרמה. טוב, לא באמת.
    נאום המלך זוכה בתסריט המקורי ואיש מבוגר וחביב עולה לבמה ומשם הוא ילך לבית האבות. זה אומר שלסבא שלנו עוד יש סיכוי להצליח בחייו

  92. רובי 28 פברואר 2011 ב - 4:15 קישור ישיר

    חחחחחחח
    הנאום של תסריטאי נאום המלך מצחיק. בעיקר האזכור של מליסה ליאו וה-F WORD שלה, כשהוא אמר שמזל שהמלכה לא תלתה אותו על השימוש הזה בתסריט.

    וגם סורקין יצא תותח בנאום תודה שלו. בעיקר בסוף, עם החזיר של הבת שלו (או שזה היה בן).

    סה"כ – אין הפתעות של ממש בינתיים. ואחרי הפרסומות, האם כריסטיאן בייל יצליח לזכות? או שג'פרי ראש יגנוב לו את זה?

  93. דניאל לנואה 28 פברואר 2011 ב - 4:16 קישור ישיר

    נאום מתחכם מדי של התסריטאי של נאום המלך.חוכמולוג!

  94. בוריס 28 פברואר 2011 ב - 4:17 קישור ישיר

    עידןס, אין לכם במטריצה אפשרות שליטה על האודיו וכך להגביר את הווליום בשידור מארה"ב? או אם השידור מגיע ב NTSC אני בטוח שבממיר אפשר גם לשחק עם הלבלים של האודיו

  95. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 4:17 קישור ישיר

    אני משתפר
    4 ניחושים רצופים
    ועכשיו ג'פרי ראש יזכה ויקלקל לי שוב פעם את הכל…

  96. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:17 קישור ישיר

    דני, בקשר ל"התחלה" – הוצאת לי את המילים מהפה. שילוב של שמרנות ארכאית ופוליטיקה חשבונאית. ממש מרתיח ובלתי הוגן

  97. אורון 28 פברואר 2011 ב - 4:18 קישור ישיר

    אני מוכן לבלוע את ההפסד של אינספשן בקטגוריית התסריט רק בזכות הנאום המקסים של תסריטאי נאום המלך. איזה איש מתוק! בטוח עזר לו לזכות.

  98. ציבוקא 28 פברואר 2011 ב - 4:19 קישור ישיר

    המנחים לא רעים בכלל בינתיים לדעתי.

    ובכל זאת, חבל ש"התחלה" הפסיד בקטגוריית התסריט המקורי. בעוד כמה שנים אנחנו נצחק על זה. נבכה, אבל גם נצחק על זה

  99. טוב, זה רשמי: מדובר במגישים המביכים ביותר בתולדות הטקס.

  100. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:20 קישור ישיר

    הוא לא יכול בלי בגדי נשים?… פשוט לא יכול?…

  101. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 4:20 קישור ישיר

    טוב, קבלו ביטול בנוגע לבגדי הנשים של פרנקו. אני מתחיל לחשוב שהוא נהנה מזה.

  102. איתן 28 פברואר 2011 ב - 4:22 קישור ישיר

    יס! אני מת על סוזאן ביר! (וזה גם סרט טוב מאוד)

  103. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 4:23 קישור ישיר

    אין לי מושג מי על הבמה, אבל אני לא מבין מילה ממה שהיא אומרת גם בלי הגמגום המכוון והמאגניב.

  104. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 4:24 קישור ישיר

    מציגים את המועמדים לסרטים זרים. רק אנחנו והאמריקאים קוראים לזה ככה, שזה קצת מוזר, כי גם ישראלי זה סרט זר

  105. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:25 קישור ישיר

    יפה שחזרו להראות קטעוני משחק של המועמדים

  106. טל לוטן 28 פברואר 2011 ב - 4:25 קישור ישיר

    אני כמעט מרגישה שנגמר לי הטקס. תמיד לקח הרבה יותר זמן להגיע לאנימציה.
    טוב, צפו לפוסט על "הדבר האבוד" בבלוגי מחר-מחרתיים.

  107. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:27 קישור ישיר

    זהו גיא, נרגעת? 🙂

  108. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 4:27 קישור ישיר

    כל הטקס הזה הוא כנראה מחווה לנאום המלך כי אני לא הצלחתי להבין משפט שלם מאז תחילת הטקס.

  109. 4 מ-7 למנחשים שלנו.

  110. יובל 28 פברואר 2011 ב - 4:28 קישור ישיר

    היי, ריס וית'רספון היתה הארוסה של כריסטיאן בייל באמריקן פסיכו. חבל שהם לא התחילו להעלות זכרונות.

  111. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:29 קישור ישיר

    ציבוקא, לצערי זו המגמה לכל אורך השנים, סרטי מדע בידיוני ופנטסיה תמיד מקופחים ע"י ה"אקדמיה" השמרנית מדי.

    אגב, בלי קשר, אהבתי את הביטוי של כריסטיאן בייל: "F Bomb"

  112. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:29 קישור ישיר

    אוה, מודה לאישתו לאחר שהיכה אותה

  113. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 4:30 קישור ישיר

    סגרתי חשבון עם יס
    4 חודשים חיכיתי לזה.
    הם צחקו עליי כשאמרתי להם שבייל יזכה באוסקר

  114. רובי 28 פברואר 2011 ב - 4:30 קישור ישיר

    הללויה!
    כריסטיאן בייל זוכה בצדק! שמח שהאקדמיה נתנה לו ולא לג'פרי ראש.
    זה לא שלא הגיע גם לראש, אבל בייל פשוט מהפנט!
    פייטר בינתיים לקח 2 פרסים, אולי הוא יפתיע את כולם וייקח גם לסרט הטוב ביותר?
    לדעתי הוא יותר טוב מנאום המלך.

  115. אורון 28 פברואר 2011 ב - 4:30 קישור ישיר

    סוף סוף יש אוסקר לגאון ששמו כריסטיאן בייל! ואפילו הוא התרגש בנאום. היה שווה לקום באמצע הלילה

  116. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 4:31 קישור ישיר

    כריסטיאן בייל זכה באוסקר סוף-סוף. זה משמח אותי כי עכשיו הוא לא ירביץ לאנשי במה תמימים אלא רק לאויבי באטמן המרושעים

  117. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:31 קישור ישיר

    מישהו יודע למה מוניק סירבה לבוא להגיש את הפרס?

  118. ציבוקא 28 פברואר 2011 ב - 4:31 קישור ישיר

    כריסטיאן בייל מוזמן לזרוק f-bombs מתי שהוא רק ירצה כל עוד הוא ייתן הופעות מצוינות כמו ב"פייטר".

  119. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:32 קישור ישיר

    גיא, אני בטוח שבייל ישמח לבוא להרביץ ל"יס" על זה שהם צחקו כשניבאת לו זכיה 😉

  120. ציבוקא 28 פברואר 2011 ב - 4:33 קישור ישיר

    יאיר, באופן רשמי לא הבמאית של הסרט הדני זכתה באוסקר אלא המדינה עצמה, ככה שלא יודע עד כמה זה נכון להגיד שזו שנה שנייה ברציפות שבה במאית זוכה באוסקר.

    ===========

    רוה לציבוקא: בקטגוריית הסרט הזר, הפרס הולך לבמאי(ת) הסרט. (להבדיל מקטגוריית הסרט הטוב ביותר, שם הולך הפרס למפיק הסרט).

  121. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:36 קישור ישיר

    גם מדינה זה "היא" ולא "הוא" 😀

  122. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:37 קישור ישיר

    שערוריה ש"רובין הוד" ו"טרון" לא קיבלו מועמדות על פסקול

  123. טל לוטן 28 פברואר 2011 ב - 4:38 קישור ישיר

    התחלתי לערוך עם עצמי תחרות "זהי את הפסקול", אבל זה פתאום נגמר באמצע. חבל, נהניתי. עד שאתם כבר משלמים לתזמורת שלמה, תנו לה להתפרע.

  124. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:38 קישור ישיר

    גם בקטגוריה הזו קלעתי

  125. רובי 28 פברואר 2011 ב - 4:39 קישור ישיר

    טרנט F-BOMB רזנור זוכה באוסקר!!!!
    ולחשוב שהייתי בהופעה של ניין אינץ' ניילז בארץ.

    הזוי, והאם זה אומר שדווקא הרשת החברתית יתחיל לגרוף פה?

  126. אורי 28 פברואר 2011 ב - 4:40 קישור ישיר

    באמת לא חשבתי שרזנור יקח. כל כך מגיע לו. אפילו בשנה שצימר יצר את אחד הםסקולים המדהימים ביותר של השנים האחרונות.

  127. פשש… עוד הפתעה.

  128. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:41 קישור ישיר

    מגוחך לראות את "סולט" מועמד לאוסקר

  129. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:42 קישור ישיר

    אורי, אני שוב מסכים איתך.

  130. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 4:43 קישור ישיר

    נאום המלך הולך להתחרבן
    אי אפשר לקבל אוסקר על סרט אם מפסידים את כל הקטגוריות הטכניות

  131. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 4:43 קישור ישיר

    עכשיו כשאני חושב על זה, הולך לעבור טקס שלם בלי הנוכחות של אלן פייג'. לפחות הם עשו משהו טוב.

  132. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:43 קישור ישיר

    האקדמיה אשקרא שונאת את האנס זימר, אפילו בשנה של גלדיאטור (שעליו הוא וליסה ג'רארד זכו בגלובוס הזהב) – אפילו אז קיפחו אותו באוסקר

  133. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 4:44 קישור ישיר

    למען כל הילדים החנונים של שנות השמונים, תנו לטרון לנצח!

  134. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:44 קישור ישיר

    הפיצול בקטגוריית הסאונד הוא כל כך אידיוטי ומיותר שאני אף פעם לא אבין אותו

  135. טל לוטן 28 פברואר 2011 ב - 4:46 קישור ישיר

    אז מה זו בעצם הקטגוריה האחרונה?
    מישהו פה אמר: סאונד מיקסינג זה מה שלא בדיוק עובד פה בשידור של הטקס.
    צחוקים בקהל.

  136. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:47 קישור ישיר

    גיא, בעניין נאום המלך אני חולק עליך, לפי דעתי הוא יזכה בקטגוריות החשובות, כלומר: תסריט כבר יש לו, ובהמשך הוא יזכה כנראה בקטגוריות של משחק, בימוי וסרט, ואולי גם בכמה קטגוריות אסטתיות כמו תלבושות וכאלה

  137. Eran 28 פברואר 2011 ב - 4:47 קישור ישיר

    ועכשיו ריק בייקר הולך לזכות

  138. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:48 קישור ישיר

    למרות שעד אתמול שלשום הימרתי שיפצו את פינצ'ר ב"במאי"

  139. דניאל לנואה 28 פברואר 2011 ב - 4:48 קישור ישיר

    כותבים אשכרה.

  140. סופי 28 פברואר 2011 ב - 4:48 קישור ישיר

    מישהו יכול להסביר מה ההבדל בין מיקס סאונד לעריכת סאונד ????!!!

  141. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:49 קישור ישיר

    אופס, "אסתטיות" 🙂

  142. אורון 28 פברואר 2011 ב - 4:49 קישור ישיר

    ציון ביניים למנחים עד כה – אן הת'אוויי משתדלת יותר מדי, ג'יימס פרנקו פשוט נראה מסטול…

  143. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:51 קישור ישיר

    סופי, לדעתי אין הבדל כמעט בכלל בין שתי הקטגוריות האלה, ולכן גם באופן כמעט קבוע אותו סרט זוכה בשתיהן. לטעמי זה טפשי ומיותר, וכבר מזמן צריך היה לאחד אותן לקטגוריה אחת של "סאונד"

  144. רני 28 פברואר 2011 ב - 4:51 קישור ישיר

    אפשר להשוויץ? אני אשכרה מכיר את שון טאן, הזוכה בקטגורית סרט האנימציה הקצר, וזה הופך אותו לאדם הראשון שאני מכיר שזכה באוסקר.

  145. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:52 קישור ישיר

    אורון, לגבי הערתך על המנחים – "לייק" 🙂

  146. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:52 קישור ישיר

    רני, גם כן "לייק"

  147. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 4:54 קישור ישיר

    אליס זכתה בתלבושות, עד לפני דקה לא זכרתי שיש קטגוריה כזאת ואני שמח שאליס זכו. זה הסרט שובר הקופות שכולם שנאו ואז כל השאר נהרו לראות את הסרט כדי להבין למה הוא כזה שנוא

  148. סתם אחד 28 פברואר 2011 ב - 4:55 קישור ישיר

    אין שום בושה בלקרוא מפתק. לעזאזל, זה היה חוסך הרבה מבוכה למנחים.

  149. איתן 28 פברואר 2011 ב - 4:55 קישור ישיר

    זה נחמד לחלק פרסים בזוגות. מקצר את הטקס. אולי נוכל לישון קצת לפני העבודה.

  150. דין 28 פברואר 2011 ב - 4:56 קישור ישיר

    שאלתי את זה פעם מישהו שמתעסק בזה:

    עריכת סאונד זה יצירה של צלילים שנשמעים בסרט (אני זוכר שהראו עורכים מוחצים פירות כדי ליצור את צלילי ההליכה של דייבי ג'ונס בשודדי הקריביים")

    סאונד מיקסינג זה השילוב הין כל ערוצי שמע השונים ולאזן ביניהם שלא יעלו אחד על השני

  151. אורי 28 פברואר 2011 ב - 4:57 קישור ישיר

    איך אתה מכיר אותו וכמה זה עולה ?

  152. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:57 קישור ישיר

    20 מועמדויות לרנדי ניומן ונדמה לי שרק זכיה אחת בכל השנים האלה

  153. אורי 28 פברואר 2011 ב - 4:59 קישור ישיר

    סאונד מיקס זה משהו שכל מי שאי פעם היה מעורב איכשהו בהפקה של סרט יודע שמגיע לאנשים המוזרים שיודעים לעשות את זה פרס.

  154. Edo 28 פברואר 2011 ב - 4:59 קישור ישיר

    נדמה לי שהדוגמה של דין היא נכונה, אבל עדיין אני טוען שזה מטופש ומיותר לחלק את זה לשתי קטגוריות נפרדות

  155. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 4:59 קישור ישיר

    רנדי ניומן עלה לשיר ולפסנתר. הסאונד מיקסינג גרוע. שירים על כמה שחברים זה חשוב וכמה כיף להתידד זה תמיד מוסיף לטקסים יוקרתיים

  156. וואו, איזה סגמנט ארוך ומשעמם…

  157. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:00 קישור ישיר

    כל פעם שאני רואה כמה זהב נשפך בשביל כל הפסלונים, אני נזכר בסרט "לגעת ביהלום" 😉

  158. Eran 28 פברואר 2011 ב - 5:01 קישור ישיר

    לא עדיף שינגנו רק את השיר הזוכה וזהו?

  159. איתן 28 פברואר 2011 ב - 5:01 קישור ישיר

    היי…מישהו לחץ על כפתור לא נכון. פרומואים ב"הוט" במקום טקס!

  160. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:03 קישור ישיר

    אישית הייתי מוותר גם על השיר הזוכה, אין השנה איזו הברקה מי יודע מה בקטגוריה הזו.

  161. ציבוקא 28 פברואר 2011 ב - 5:03 קישור ישיר

    יאיר, הנה מה שאומרים על הזכייה בקטגוריית הסרט הזר בוויקפדיה: It is accepted by the winning film's director, but is considered an award for the submitting country as a whole.

    קישור נוסף בניקי-לינק. ובוא נסגור על זה ששנינו צודקים (:

  162. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 5:04 קישור ישיר

    דין צודק
    עריכת סאונד זה בעצם יצירת סאונד אפקטס
    וסאונד מיקסינג זה לשלב בין המוזיקה לדיאלוג לאפקטים

  163. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:05 קישור ישיר

    מאז השנה שבה "שר הטבעות" לקח את כל הקופה באוסקר, ושבילי קריסטל הנחה, זה פשוט כבר לא זה…

  164. אורון 28 פברואר 2011 ב - 5:05 קישור ישיר

    עידו, תודה על הלייק, אבל חזור בך מההערה על קטגוריות הסאונד בבקשה. עריכה ומיקס הם שני דברים דומים אבל שנים. כפי שראית, למרות שזכה אותו הסרט בשניהם, עלו אנשים אחרים על הבמה. אתה באמת רוצה לשלול מחלק מהם את 5 דקות התהילה שלהם?

  165. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:07 קישור ישיר

    חמש דקות זה עם או בלי מוסיקת ה"תעופו מהבמה"?

  166. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:08 קישור ישיר

    הנקודה הישראלית! 🙂

  167. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 5:09 קישור ישיר

    יאיי, כל הכבוד לבית ספר ביאליק רוגוזין!

  168. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:09 קישור ישיר

    נקווה שתהיה עוד אחת כזו עם הברבורונת השחרחרה שבהריון. מה שכן, ג'יימס פרנקו נראה יותר סובל מאשר כשהוא לבש את החליפה של ה"הובגובלין" בספיידרמן

  169. Eran 28 פברואר 2011 ב - 5:11 קישור ישיר

    עד עכשיו יש לי 11 מ-16

  170. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 5:11 קישור ישיר

    הנאום הכי טוב עד עכשיו!

  171. דין 28 פברואר 2011 ב - 5:12 קישור ישיר

    עוררתם בי ספקות, אז גיגלתי:

    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080220031442AAuuBzf

    http://goldderbyforums.latimes.com/eve/forums/a/tpc/f/2246025764/m/115105652

  172. רובי 28 פברואר 2011 ב - 5:14 קישור ישיר

    ישראל על המפה! מזל שיש סרט דוקומנטרי קצר!

    והזוכה בסרט הקצר ביותר – הוא בן 16 בערך, לא? מה זה היה???

  173. דניאל לנואה 28 פברואר 2011 ב - 5:14 קישור ישיר

    די עם אופרה!

  174. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:15 קישור ישיר

    בדקות האחרונות זה גלש למחוזות הזויים אפילו במונחים של ה"אוסקר"

  175. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 5:15 קישור ישיר

    בנקסי או לא….מממ…

  176. דני 28 פברואר 2011 ב - 5:16 קישור ישיר

    כמובן שלא נתנו לבנקסי לזכות…

  177. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 5:16 קישור ישיר

    זה הולך להיות הטקס הקצר בהיסטוריה
    ב1992 בשעה הזאת עוד לא חילקו אפילו פרס אחד…

  178. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:17 קישור ישיר

    המוסיקה של סטיב ג'בלונסקי מ"איילנד" בזמן הקראת המועמדים לדוקומנטרי הארוך.

    אגב בקשר ל"אשקרא" או "אשכרה" זה לא ממש משנה איך מאייתים, מאחר שזה סלנג, ולכן כללי הדקדוק העבריים לא חלים על המילה הזו. אני במקרה יודע כי אני עוסק בתחום, אבל לא משנה.

  179. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 5:19 קישור ישיר

    אופרה ווינפרי מגישה את פרס הדוקומנטרי. נותנים לה כבוד מטורף באולם וכל מה שהיא עשתה זה להתעשר מאנשים סתומים עם בעיות בזוגיות ורצון עז להופיע בטלביזיה. ולבכות כל פעם שאמרו לה שחושבים שהיא לסבית (אלן דג'נרס עשתה מזה קריירה, מה הבעיה?)

  180. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 5:20 קישור ישיר

    גם הפרסומות ב30 אחוז קצרות יותר
    זה חוסך 12-15 דקות במצטבר

  181. ציבוקא 28 פברואר 2011 ב - 5:20 קישור ישיר

    דניאל לנואה, המרמור שלך מעצבן. תעבוד על זה בבקשה.

  182. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:21 קישור ישיר

    אופרה ווינפרי מחזיקה שם את כולם באיבר הזה שנוהגים לאכול לפעמים בארוחת בוקר או ארוחת ערב, והיא גם תרמה הרבה כספים לקמפיין של אובאמה, שיש לו המון אוהדים שם, כך שיש לה שם לובי רחב מאוד של מעריצים שפוטים

  183. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:22 קישור ישיר

    דוד בילי בא לעשות בי"ס לכולם!!!

  184. אורון 28 פברואר 2011 ב - 5:22 קישור ישיר

    בעיניי הקטעים שהראו מתוך הקצר הזוכה היו נראים לא ממש מוצלחים, אבל הסרט היה שווה זכייה בשביל הנאום של הבחורצ'יק 🙂

  185. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 5:22 קישור ישיר

    טוב שטרו גריט לא קיבל עוד מעומדות
    היה משתווה לטרנינג פויינט ולצבע ארגמן בשיא הלוזריות

  186. לעזאזל, למה הוא לא מנחה את הטקס?
    צחוק, דמעות, כנות, אבק כוכבים – הכל יש פה. בדיוק מה שחסר במנחים העבשים שנבחרו.

  187. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:26 קישור ישיר

    גיא, תקן אותי אם אני טועה, שיא הלוזריות שייך לכנופיות ניו יורק מ2002, לא? נדמה לי 10 מועמדויות ואפס זכיות.

    וכן, אני מסכים שבילי קריסטל הוא המנחה הכי טוב שהיה שם במשהו כמו עשור וחצי האחרון

  188. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:27 קישור ישיר

    אפקטים…

    בלי נרניה…

    בלי טרון…

    פחחחחח…

    🙂

  189. מצד שני, גם רוברט דאוני ג'וניור מועמד לא רע להנחות את הטקס.

  190. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:28 קישור ישיר

    "אינספשן" – חצי נחמה

  191. 5 מ-9 אצלנו. נו שוין.

  192. YOYO 28 פברואר 2011 ב - 5:30 קישור ישיר

    להעביר את הפרומואים בסבבה:
    50 כרזות מעוצבות:
    http://www.1designperday.com/2010/03/07/oscar-week-50-most-creative-movie-posters/

  193. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:31 קישור ישיר

    כמו שחשבתי, מסתמן שהרשת ייקח קטגוריות טכניות בעיקר, ושהמלך ייקח את החשובות. למרות שאם להודות על האמת גם הברבור וגם אומץ אמיתי פשוט סרטים טובים יותר, אבל פחות "קלאסיים" במונחי אוסקר

  194. אורון 28 פברואר 2011 ב - 5:33 קישור ישיר

    פעם ראשונה שצחקתי בטקס – בילי קריסטל ואז בוב הופ. גנבו את ההצגה. וכרגע הסרט עם הכי פרסים הוא "התחלה". הייתי רוצה להקפיא את הרגע הזה בזמן ולהתענג עליו קצת…

  195. רובי 28 פברואר 2011 ב - 5:33 קישור ישיר

    בילי קריסטל הציל את ההנחיה בטקס. מצד שני, רוברט דאוני ג'וניור גנב גם טיפה פוקוס. שינחה בשנה הבאה, דאוני. מגיע לו.
    .
    ומה קורה עם נאום המלך? המפסיד הגדול של הערב, אולי יותר מאומץ אמיתי. טוב, יש לו את התסריט כבר והשחקן בטוח, אז אי אפשר לדעת. בסוף יהיה סוויפ של הרשת החברתית.

  196. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:33 קישור ישיר

    בלי נדר, בעוד שנתיים נראה לפחות 11 מועמדויות לאוסקר עבור הסרט "ההוביט – חלק א' " מאת היוצרים של "שר הטבעות"

    http://www.imdb.com/title/tt0903624/

  197. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 5:34 קישור ישיר

    2 הסרטים שכתבתי,עידו
    11 מעומדויות
    אפס זכיות
    כנופיות ניו יורק וטרו גירט במקום שלישי-רביעי עם 10

    וזה הולך להיות הטקס הקצר בהיסטוריה
    ב1992 ג'ונתן דמי עוד לא הגיע לאולם בשעה הזאת….

  198. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:36 קישור ישיר

    תודה, גיא. טוב לדעת.

  199. או, סוף סוף רגע מצחיק. אבל קצר.

  200. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:36 קישור ישיר

    טרו גריט בטוח שעוד יזכה לפחות בקטגוריה אחת

  201. אורון 28 פברואר 2011 ב - 5:36 קישור ישיר

    האם פרס העריכה יינבא את זוכה הערב כמו בכל כך הרבה אוסקרים בעבר? לי נראה שלא, אבל אני מקווה שכן.

  202. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:39 קישור ישיר

    לא ידעתי שגווינת' פאלטרו שרה, חשבתי שרק בעלה 🙂

  203. אורי 28 פברואר 2011 ב - 5:39 קישור ישיר

    ג'ניפר האדסון הייתה כל כך יפה. עכשיו היא 20 קילו יפה פחות.

  204. ציבוקא 28 פברואר 2011 ב - 5:40 קישור ישיר

    עידו, בוא נסכם שבעלה של גווינת' ימשיך לשיר באופן קבוע והיא תשיר רק בסרטים/ב-Glee. סבבה? (:

  205. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:40 קישור ישיר

    טוב, זו לא הייתה בדיחה מוצלחת. ממש לא

  206. תום 28 פברואר 2011 ב - 5:41 קישור ישיר

    ג'יימס פרנקו נראה מסטול לאללה

  207. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:41 קישור ישיר

    ה-ל-ל-ו-י-ה-!-!-! סוף סוף פיצוי לרנדי ניומן! זכייה 2 מתוך 20 ! ! !

  208. אורי 28 פברואר 2011 ב - 5:41 קישור ישיר

    בדיוק נגמר המשחק של ההיט נגד הניקס. חתיכת משחק.

  209. מכסח המדפסות 28 פברואר 2011 ב - 5:41 קישור ישיר

    אני אוהב שירים שנשמעים כמו משהו שגלגל"צ היו שמים. אין בהם אמירה, הביצוע בינוני ואין שום דבר חדשני. אצל האמריקאים זה שירים על חברים או משהו שנשמע כמו מוזיקת עולם משעממת

  210. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:44 קישור ישיר

    מעניין האם יכניסו לקליפ של "לזכר" גם את פרי מור, המפיק של נרניה שנפטר בפתאומיות בגיל 39 לפני בערך שבוע. אבדה של ממש.

  211. דני 28 פברואר 2011 ב - 5:44 קישור ישיר

    לא! אלן מנקן הפסיד!

    ג'ון לאסיטר בטח שמח. ניומן הוא המלחין האהוב עליו.

    כמה חבל שהמלחין האהוב עלי לא זכה, הגיע לו יותר.

  212. רובי 28 פברואר 2011 ב - 5:44 קישור ישיר

    אגב, זה רק אני או שנשארנו "רק" עם עוד 4 פרסים?
    שחקן, שחקנית, במאי וסרט.
    והשעה עוד לא 6 בבוקר!!!!

    האם יש סיכוי שזה יסתיים עוד לפני 7 הפעם?

  213. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:45 קישור ישיר

    מה התוצאה בין הניקס וההיט?

  214. אורון 28 פברואר 2011 ב - 5:45 קישור ישיר

    מצחיק שכולם מתפלאים מיכולות השירה של גווינת' פאלטרו. היא שרה כבר בסרט בשם "דואט" מלפני איזה עשר שנים, שם יש לה תפקיד קטן. מזכיר לי את ג'וני דפ מלפני שלוש-ארבע שנים, כאשר כולם התפעלו מ"סוויני טוד", למרות שדפ זימר בקולנוע כבר קודם… לאנשים יש זיכרון קצר, כנראה.

  215. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:46 קישור ישיר

    דני, נדמה לי שלאלן מנקין יש כבר זכיות משנים קודמות, ובטוח שעוד יהיו לו בעתיד

  216. דני 28 פברואר 2011 ב - 5:48 קישור ישיר

    עדו, למעשה (ותקנו אותי אם אני טועה), אלן מנקן הוא המלחין בעל הזכיות הרבות ביותר באוסקר. ובצדק.

    אבל בלי קשר לכמה הוא כבר זכה, חשבתי שהשנה מבין כל המועמדים הכי הגיע לו.

  217. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:48 קישור ישיר

    זה יישמע יותר מדי ציני אם אני אעלה תמיהה בקשר לזה שהביאו את סלין דיון לשיר בלייב בזמן שיש את ה"לזכר"? כאילו שמישהו מנסה חלילה לרמוז משהו

  218. אורי 28 פברואר 2011 ב - 5:50 קישור ישיר

    אני אוהב ששומעים כפיים בקליפ של המתים. איפה הכפיים ?

  219. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:50 קישור ישיר

    כמות השמות הגדולים שהלכו לעולמם השנה היא אחת הגדולות שאני זוכר. ממש עצוב. כנראה שאת פרי מור יכניסו כבר ל"לזכר" של השנה הבאה.

  220. זה נדמה לי, או שבדר"כ יש רק שחקנים מתים והפעם הלכו על מקצועות ממש איזוטריים, כמו – נגיד – אנימטור?

  221. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:52 קישור ישיר

    דני, אני מסכים שאלן מנקין הוא כבר "מוסד" בפני עצמו, ובלי ספק אחד הגדולים בתחומו בכל הזמנים, אבל יש עוד הרבה, גם רנדי ניומן, גם האנס זימר, ג'יימס הורנר, ג'ון וויליאמס, ג'רי גולדסמית', אניו מוריקונה והרשימה עוד ארוכה…

  222. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 5:52 קישור ישיר

    הופה!!!
    הם קלטו שהם ממהרים מדיי
    עכשיו יהיה פרסומות כל 2 דקות

  223. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:53 קישור ישיר

    מזכירים כל שנה אנשים מכל המקצועות שקשורים לקולנוע. כל שנה. פה לא היה שום חדש.

  224. מה זה משנה 28 פברואר 2011 ב - 5:53 קישור ישיר

    זה נדמה לך

  225. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 5:54 קישור ישיר

    שכחו את בלייק קרינגטון ברשימה של המתים

  226. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:55 קישור ישיר

    גיא, הרי זה ברור, הם "בונים את המתח שלקראת הקליימקס", בדיוק כמו שבונים את סיקוונס השיא של מערכה שנייה בתסריט, לקראת השוונג של המערכה החותמת. 🙂

  227. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:55 קישור ישיר

    חבל רק שפה אין כזה מתח

  228. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:56 קישור ישיר

    לפי דעתי הכניסו את בלייק קרינגטון. כמעט בוודאות.

  229. איתן 28 פברואר 2011 ב - 5:58 קישור ישיר

    אה…כי כבר התחלתי לפקפק בזה ש"נאום המלך" יזכה בכלל…

  230. טוב, העסק נגמר.

  231. דני 28 פברואר 2011 ב - 5:58 קישור ישיר

    לאאאאאאאאאא
    אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
    אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
    אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!

  232. Edo 28 פברואר 2011 ב - 5:58 קישור ישיר

    כמובן. פרסי גילדת הבמאים אף פעם לא "מפספסים", ואכן המלך יזכה בפרסים החשובים בסופו של דבר, ופינצ'ר ייאלץ ללכת בעקבות קרוננברג וליצור עוד כמה סרטים מסחריים כדי לזכות. (אני לא רוצה להיות ציני ולהגיד חלילה: "או ימות ורק אחרי זה יזכה…" כמו רוברט אלטמן ואחרים – או כמו היצ'קוק שמעולם לא זכה)

  233. רובי 28 פברואר 2011 ב - 5:59 קישור ישיר

    מה?!?!?!
    איך נאום המלך זוכה על בימוי, בניגוד לכל הציפיות?!
    אז אולי הוא כן ייזכה בסרט הטוב ביותר? או שדווקא הרשת החברתית ייקח את הסרט עם העריכה אבל בלי הבימוי?

    יהיה מעניין.
    רק עוד 3 פרסים ולישון!

  234. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 5:59 קישור ישיר

    תזכורת לשנה הבאה:

    צמיד להמר על מה שהגילדות אומרות
    סתם פספסתי 2 הימורים בגלל שניסיתי להתחכם

  235. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:00 קישור ישיר

    דני, ה"אאאאאאאאאאאאאאאאאא" שלך יצא מהמסגרת האפורה 🙂

  236. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 6:00 קישור ישיר

    הנאום של ג'ונתן דמי ב1992 היה יותר ארוך מכל הטקס של השנה

  237. דני 28 פברואר 2011 ב - 6:01 קישור ישיר

    שמרנים מפגרים. טיפשים. מטומטמים. זקנים.

    דבילים. אהבלים. ומילים לא יפות שכבר יהפכו את התגובה הזו למלוכלכת.

  238. מה זה משנה 28 פברואר 2011 ב - 6:02 קישור ישיר

    יאיר, ברבור שחור מועמד. זה השחור היחיד הערב

  239. יותם 28 פברואר 2011 ב - 6:03 קישור ישיר

    דמיינתי או שארי פולמן יושב בקהל?

  240. ציבוקא 28 פברואר 2011 ב - 6:04 קישור ישיר

    זה ממש לא במקום שהזוכים באוסקרי הכבוד לא נותנים נאומי תודה בטקס המרכזי. נכון, יש להם טקס משלהם, אבל עדיין – אף אחד לא רואה אותו, רק כמה מאות האנשים שמגיעים אליו וזהו. זה מכובד מאוד, אין ספק, אבל לדעתי מגיע להם לנאום מול כל מיליוני הצופים כמו כל שאר הזוכים (ואפילו יותר).

  241. אורי 28 פברואר 2011 ב - 6:06 קישור ישיר

    ועדיין, הרשת החברתית לוקח. you know it to be true.

  242. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:07 קישור ישיר

    ציבוקא, הקדמת אותי, בדיוק באתי בעצמי לכתוב את זה. אני מאוד מקווה שיתפכחו ויחזירו את הנאומים של זוכי הכבוד לטקס המרכזי מצד אחד, ומצד שני שירדו כבר מהגימיק השיווקי הזול והמביך הזה של עשרה מועמדים בקטגוריית הסרט הטוב.

  243. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:10 קישור ישיר

    כולם להחזיק אצבעות לנטלי שלנו!!!

  244. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:11 קישור ישיר

    אני נושם לרווחה…

  245. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:11 קישור ישיר

    תזכירי את המסכנים מעבר לים ממי

  246. טוב, אפשר להגיד שכבר שני ישראלים זכו, לא?

  247. אורי 28 פברואר 2011 ב - 6:11 קישור ישיר

    אבל היא לא עשתה צבא.

  248. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:14 קישור ישיר

    ואף מילה על המולדת 🙁

  249. רובי 28 פברואר 2011 ב - 6:15 קישור ישיר

    נאום מרגש של נטלי פורטמן. חבל שהיא לא הודתה למילה קוניס ווינסט קאסל, אבל היה תענוג של נאום. מרגש, כמו שצריך וזכיה מוצדקת.

    יאללה – עוד 2 פרסים, ולישון.

    קולין פירת' ו… הרשת החברתית? נאום המלך? אולי ההתחלה??

  250. יובל 28 פברואר 2011 ב - 6:17 קישור ישיר

    הפנייה האישית לכל מועמד ארוכה, משעממת ומביכה. לפחות אין כבר את הנאום האישי מזוכים של שנים קודמות.

  251. דני 28 פברואר 2011 ב - 6:20 קישור ישיר

    ואני אחזור על עצמי:

    שמרנים מפגרים. טיפשים. מטומטמים. זקנים.

    דבילים. אהבלים. ומילים לא יפות שכבר יהפכו את התגובה הזו למלוכלכת.

  252. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:22 קישור ישיר

    אמרתי לך גיא, הפרסים החשובים בסוף הולכים אל המלך. לרשת ול"התחלה" רק צדדים טכניים, והאחים כוהן אכן קופחו

  253. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:24 קישור ישיר

    זו אולי רק דעתי האישית, אבל "טוי סטורי", "נאום המלך", "ברבור שחור" ו"אומץ אמיתי" – כולם – פשוט – מה לעשות?! – יותר – טובים מאשר הרשת החברתית. חבל רק שפינצ'ר שוב קופח

  254. איתן 28 פברואר 2011 ב - 6:24 קישור ישיר

    מזכר לשנה הבאה: נא להציע לסנדרה בולוק להנחות. היא מצחיקה.

  255. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:25 קישור ישיר

    אה, וכמובן, גם "התחלה" יותר טוב מהרשת

  256. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 6:25 קישור ישיר

    נאום המלך יותר טוב מרשת חברתית
    אכן כן

  257. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:26 קישור ישיר

    מבחינתי שבילי קריסטל יחתום על חוזה להנחות עד הפנסיה

  258. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:26 קישור ישיר

    ספילברג נכנס עם המוסיקה של פארק היורה (ג'ון וויליאמס) ברקע.

  259. אורון 28 פברואר 2011 ב - 6:27 קישור ישיר

    אחרי ביאליק-רוגוזין מת"א יש גם ייצוג לירושלים עם נטלי פורטמן. אני חושב שאפשר לתת את האוסקר הראשי לבינוניות של נאום המלך וללכת לישון.

  260. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 6:29 קישור ישיר

    נו, אפילו העריכה מסגירה את המנצח.
    בא לי הפתעה…נו…

  261. Eran 28 פברואר 2011 ב - 6:30 קישור ישיר

    מאז THE FALL כולם פשוט מוכרחים להשתמש בסימפוניה ה-5 של בטהובן

  262. ליאור 28 פברואר 2011 ב - 6:31 קישור ישיר

    נו, בסדר.

  263. נו, סגרנו עם 8 מ-13.
    סביר מינוס.
    עכשיו נעבור על הטפסים ונראה מי זכה.

  264. בועז כהן 28 פברואר 2011 ב - 6:33 קישור ישיר

    טקס מבלבל. מצד אחד, מרוצה שפורטמן ופירת לקחו, וגם הבמאי של נאום המלך, ולא פינצ'ר

    מצד שני, התחלה היה צריך לקבל יותר כבוד, אבל את זה הוא יקבל עם השנים.

    שמח בשביל רנדי ניומן. ויש שני ישראלים זוכים (בית ספר ביאליק רוגוזין, ונטלי פורטמן). לא רע בשביל לילה אחד

  265. שי 28 פברואר 2011 ב - 6:34 קישור ישיר

    לא צריך להתפלא מהעובדה שסנדרה בולוק מצחיקה. היא הלכה לטקס הראזי כשהיא זכתה בפרס: סימן טוב להומור בריא.

  266. רובי 28 פברואר 2011 ב - 6:34 קישור ישיר

    המנחים לא היו להיט. ג'יימס פרנקו היה מסטול חצי מהזמן. אן האת'וואי הייתה יותר מדי חייכנית.
    בילי קריסטל מציל את הטקס.
    רוברט דאוני ג'וניור גם גונב טיפה את ההצגה.
    סנדרה בולוק מצחיקה מאוד!

    הנאומים הטובים של הערב: של שני התסריטאים ושל נטלי פורטמן, שהיה מרגש מאוד.
    לא נשכח את מליסה ליאו עם ה"פאקינג" שלה, ואת הנאום של בייל שגם קילל קצת בהתחלה, אבל התייחס גם לקללה של ליאו.
    הקליפ של עשרת הסרטים המועמדים היה פשוט גאוני, וגם הקטע של ה"מחזות זמר" באמצע הטקס, עם הארי פוטר, הרשת החברתית ועוד.

    בקשר לזוכים:
    נאום המלך לקח 4: סרט, במאי, תסריט מקורי ושחקן ראשי
    ההתחלה לקח 4: אפקטים, צילום, עריכת סאונד, מיקס סאונד
    הרשת החברתית לקח 3: תסריט מעובד, עריכה, פסקול.
    פייטר לקח 2 על משחק משנה, ובצדק (בייל שחקן משנה, ליאו שחקנית משנה)
    עליסה בארץ הפלאות גם לקח 2, וגם צעצוע של סיפור 3 לקח הביתה 2 פרסים.

    טיפה מאכזב, בעיקר כי באמצע הייתה תחושה שהרשת החברתית ייקח את הפרס הגדול, אבל לא כזה גרוע.
    פרנקו פיקשש המון, כולל בזה שהוא שכח שנאום המלך זכה כרגע, בסיכום הטקס.

    הנקודות הישראליות:
    הסרט הדוקומנטרי הקצר צולם בת"א.
    נטלי פורטמן זוכה בשחקנית.

    נתראה שנה הבאה, לילה טוב, או בוקר טוב למי שקם עכשיו. ותודה לך יאיר, על הבלוג לייב הזה!

  267. Nooooooo!!!!
    The children!!!!!

  268. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:34 קישור ישיר

    לגיטימי. לא מפתיע. משקף את הטעם השמרני אבל האסתטי של האקדמיה. ניחא.
    תודה רבה לכולם שהפכתם את זה לפחות מצ'עמם מהרגיל, וצהריים טובים לכולם!

    הילדים עם האומץ האמיתי יצאו בסדר מהנאום של המלך ברשת החברתית של הברבורים השחורים מההתחלה

  269. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:36 קישור ישיר

    נ.ב. מסכים ש"התחלה" לא הוערך מספיק – כי הם שמרנים מדי.

    ולפרוטוקול, גם האלי ברי הטריחה עצמה בשעתו לראזי, תנו לה שאפו.

  270. Edo 28 פברואר 2011 ב - 6:37 קישור ישיר

    עוד ג'ון וויליאמס ברקע, הפעם ET

  271. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 6:41 קישור ישיר

    יותר מ50 אחוז מהסרטים שזכו באוסקר היו פחות טובים מנאום המלך
    סרט טוב בסופו של דבר
    אם הוא היה סרט טלויזיה הוא בוודאי היה זוכה ב35 פרסי אמי או משהו באזור

  272. רני 28 פברואר 2011 ב - 6:45 קישור ישיר

    מדהים שמתוך עשרה מועמדים הצליחו לבחור בסרט המאכזב ביותר: דרמת טלוויזיה בינונית במקרה הטוב.

  273. And the winner is:
    אמיר אליאר, עם 10 ניחושים נכונים מתוך 13.
    אמיר זוכה בכרטיס VIP לפיקסאר מאסטר קלאס.
    מזל טוב!

  274. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 6:51 קישור ישיר

    היה לי 9:(

  275. איריס 28 פברואר 2011 ב - 6:54 קישור ישיר

    טוב נרגעתי, כריסטיאן בייל יקירי זכה. ועכשיו אני בטוחה: באקדמיה שונאים את כריסטופר נולן…הייתי בטוחה שהוא יקבל על התסריט של "התחלה"…

  276. דני 28 פברואר 2011 ב - 6:59 קישור ישיר

    תגובה שאהבתי:

    "In a year of great movies, the one who looked like a BBC production won.

    Well score, Academy!"

  277. Eran 28 פברואר 2011 ב - 7:19 קישור ישיר

    the children quire now opening for Jimmy Kimmel after-Oscar show. With Tom Hanks, Jessica Alba, Jessica Beil

  278. Eran 28 פברואר 2011 ב - 7:23 קישור ישיר

    Jimmy Kimmel: Nicole Kidman looked upset after losing. Or maybe she wasn't, I don't know it's hard to say under all that botox.

  279. Eran 28 פברואר 2011 ב - 7:28 קישור ישיר

    if you're not watching Kimmel now, you're missing out. a clip showing Mike Tyson coaching President Bush through his stuttering and gaffs in next year's The President's Speech.

  280. בועז כהן 28 פברואר 2011 ב - 11:50 קישור ישיר

    דייויד פינצ'ר לא קופח. מה שקרה סביב הבמאי הזה וסביב סרטו הנבוב והקלוש השנה, הוא דוגמא מצוינת למושג אובר-רייטד.

    מצד שני, מוזר ש"נאום המלך", דרמת טלויזיה נחמדה עם שחקן ענק, קטף בהליכה את 4 הפרסים החשובים. אם לא קולין פירת' – אני טוען – "נאום המלך" לא היה מושך כל-כך הרבה תשומת לב, אבל הוא היחיד שהיה צריך לקחת את הפרס.

    אם כבר, אז כריסטופר נולאן הוא המקופח האמיתי של השנה. מצד שני, נולאן בחברה טובה. גם "האזרח קיין" ו"נהג מונית" לא לקחו אוסקרים, אז "התחלה" נמצא בחברה טובה

  281. ציבוקא 28 פברואר 2011 ב - 17:49 קישור ישיר

    יאיי, ניחשתי 17 מ-21 קטגוריות! הידד לי (: הקטגוריה הגדולה היחידה שטעיתי בה הייתה של הבימוי, הימרתי על פינצ'ר. הו וול, אולי שנה הבאה.

  282. גיא אורבניאק 28 פברואר 2011 ב - 21:14 קישור ישיר

    אבל היו 24 קטגוריות
    היית יכול להגיע ל20
    ולזכות במשהו
    באוורדס דיילי הכי טוב שהצליחו לנחש בצ'ארט שלהם היה לפי דעתי 19 מ24
    כל מי שניחש 20 ומעלה שיחק אותה לגמרי


השאירו תגובה