28 מרץ 2011 | 23:12 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

רוצים כרטיסים לפרינט-סקרין?

מחר (רביעי) יפתח בסינמטק חולון אירוע בן ארבעה ימים שכותרתו "Print Screen" העוסק באופן בו הקולנוע מטפל בתרבות הדיגיטלית, והוא יכלול די הרבה הרצאות על ענייני תרבות דיגיטלית – אינטרנט, טכנולוגיה, רשתות חברתיות, חיים מדומים וכו'. מי שעורך את האירוע הוא ליאור זלמנסון. במהלכו יוקרנו סרטים כמו "We Live in Public" המומלץ של אונדי טימונר; "הרשת החברתית" של דיוויד פינצ'ר; וסרט הפתיחה יהיה "TalHotBlond", סרט שאני לא מכיר שאמור לספר סיפור מזעזע על רומן וירטואלי עם סוף טראגי. מעין "קאטפיש", אבל פחות ידוע (הם רצו את "קאטפיש" להקרנה בסינמטק אבל מתברר שהזכויות נמצאות אצל יונייטד קינג שמתכננים להוציא את הסרט בית הקולנוע, למרות שכבר שודר ביס דוקו).

 

אנשי פרינט סקרין מגייסים את בלוגי הקולנוע לקידום אחד האירועים, ויש לי חמישה כרטיסים לחלק לכם לאירוע הזה (חיכיתי בסבלנות עד ש"עין הדג" יגמרו לחלק את שלהם). ביום חמישי יוקרן הסרט "אקזיסטנז" של דיוויד קרוננברג, ולפניו יתקיים דיון על משחקי מחשב, עולמות וירטואליים והתפתחויות טכנולוגיות של החדרת שבבים למוח. אני זוכר ש"אקזיסטנז" יצא, די בסמוך ל"מטריקס", ולא הרבה אחרי "ימים משונים", כשהמילה הכי חמה בעולם ההיי-טק היתה "מציאות מדומה". "אקזיסטנז" הוא "התחלה" לואו-טקי – עם הטוויסט הביו-פילוסופי שמעסיק לא מעט את קרובברג, ואם לא ראיתם אותו, אתם תחגגו איתו כאילו זאת 1999.

 

רוצים כרטיס? שלחו מייל אלי לכתובת yair.raveh@gmail.com עם המילים "פרינט סקרין" בשורת הנושא, ושמכם המלא. חמשת הראשונים יקבלו הודעה שכרטיס יחכה להם בכניסה לאולם בחולון ביום חמישי ב-22:30.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “רוצים כרטיסים לפרינט-סקרין?”

  1. Eran 28 מרץ 2011 ב - 23:27 קישור ישיר

    קאטפיש סרט איום ונורא. לא בטוח שאפשר לקרוא לו סרט בכלל. סתם תעלול מטופש ויומרני ושיווק מתחכם של "אל תגלו לאף אחד את הטוויסט" כשהכל צפוי וגלוי רוב הזמן.
    אם כבר מציאות מדומה, תמי חשבתי ש- Lawnmower Man 2 שקיבל ביקורות איומות לכשיצא, קצת הקדים את כולם (חוץ מטרון) עם ענין בריאת עולם מדומה בסייברספייס.

  2. okok4 28 מרץ 2011 ב - 23:29 קישור ישיר

    TalHotBlond נחמד מאוד. בניגוד לקאטפיש מלאכת התיעוד מתבצעת בדיעבד, כך שהוא שיגרתי ושבלוני, ובכל זאת מעניין לכל אורכו.

  3. אמיר 29 מרץ 2011 ב - 11:07 קישור ישיר

    Talhotblond הרבה יותר מעניין מקאטפיש, הסיפור שנגלה לצופים מחזיק כמו סרט מתח


השאירו תגובה