27 אפריל 2011 | 10:15 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

מהיר ותינוקי

זה ממש מצחיק! "דה אוניון" מציגים ראיון עם התסריטאי של "מהיר ועצבני 5", ילד בן 5 שעבד יום שלם על התסריט, אחרי שכבר כתב לפני כן את התסריטים לכל סרטי "מהיר ועצבני" וגם ל"מבוקש". "דה אוניון" גם חושפים דפים מקוריים מהתסריט של הסרט. (אני לא יכול לאמבד. לכו בעקבות הלינק).

 

למען הבהר, כי מתברר שלא כולם קלטו את הבדיחה: "דה אוניון" הוא אתר סאטירי (חשוב לזכור כדי לא לקחת משם אייטמים לעיתונים ולפרסם אותם כאילו הם אמיתיים), ולמרות שלאחד התסריטאים של "מהיר ועצבני 5" אכן קוראים כריס מורגן, הוא לא ילד בן 5. זו בדיחה.

 

====================

 

ג'פרי וולס צפה בבלו ריי של "כל אנשי הנשיא" והבחין שהצבעוניות של הסרט עזה ורוויה יותר ממה שהוא זוכר. אז הוא הרים טלפון לגורדון וויליס, צלם הסרט (ושל "הסנדק" ושל "אנני הול"), ושמע ממנו סדרה של גידופים כלפי מחלקת הווידיאו של וורנר שלא הרימה אפילו טלפון כדי לשאול אותו, ואת כל השיקום של עותק הבלו ריי הם עשו על דעת עצמם. "כל מה שהם היו צריכים לעשות זה לצפות בדי.וי.די. זו הגרסה הכי מדויקת של הסרט", הוא אמר לו.

 

====================

 

Something's going on in Israel, כתבו ב"twitch", האתר מתמחה בסרטי אימה וז'אנר. מאז תחילת השנה הם הקדישו כבר ארבעה פוסטים לכך שפתאום צצים יותר ויותר סרטי אימה תוצרת ישראל. בינואר הם כתבו על סרט האימה "עולם אחר". במרץ הם כתבו על דרמת זומבים בשם "מורעלים", שביים דוד לובצקי (חיילים הופכים לזומבים בליל הסדר בבסיס, נשמע לי כמו טייק-אוף על "האח של דריקס"). ובשבוע האחרון הם גם כתבו על "כלבת", וגם על סרט הסטודנטים שביים דן סחר. סחר כבר זכה לשבחים ב"Twitch" על סרטו הקצר "כשיהיה דומם". עכשיו הוא מביא דרמה ארוכה יותר, סרט גמר, שיוקרן בפסטיבל קולנוע דרום בסוף מאי. הסרט נקרא "אוברטורה". שוב, זומבים.

 

====================

 

 

רשמו לפניכם: טקס האוסקר הבא נקבע לתאריך 26 בפברואר 2012. המועמדויות יוכרזו ב-24 בינואר 2012.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “מהיר ותינוקי”

  1. איתן 27 אפריל 2011 ב - 10:35 קישור ישיר

    לגבי האוסקרים: ראיתי את הידיעה הזו אתמול, וחשבתי: למה בישראל מודיעים על תאריך ומיקום טקס פרסי האופיר רק שבועיים ורבע מראש, ולא כמו באמריקה, 10 חודשים לפני הזמן? וזה גורר הרבה טעויות הפצה, וטעויות אחרות שנכתבו עליהן כאן כבר כמה וכמה פוסטים בעבר. תתחילו מקביעת דדליין. אה. רגע. זאת האקדמיה הישראלית.
    זה כנראה Too much to ask.

  2. סטיבי 27 אפריל 2011 ב - 11:38 קישור ישיר

    "עץ החיים" היה אמור לצאת מוקדם בבריטניה, אבל כרגע נראה שהוא לא ייצא שם בכלל:
    http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/the-mustsee-pitt-movie-you-cant-watch-in-britain-2275292.html

  3. אופיר 27 אפריל 2011 ב - 13:24 קישור ישיר

    הילד בן ה-5, כריס מורגן – זה כל כך הזוי שלא ידעתי אם להאמין לזה או שזאת בדיחה כלשהי – אבל אז הלכתי לIMDB והוא אכן הופיע שם בתור אחד הכותבים!

  4. קאי 27 אפריל 2011 ב - 21:23 קישור ישיר

    מאיפה קיבלת את הרושם ש"אוברטורה" עוסק בזומבים?

    ================

    רוה לקאי: אי הבנה.


השאירו תגובה