15 ספטמבר 2011 | 13:57 ~ 8 תגובות | תגובות פייסבוק

ג'ורג' קלוני מציג: משחקי מפיצים

זוכרים את הפוסט הזה, בו קפצו לי הפיוזים כי אנשי יונייטד קינג לקחו שם שהצעתי כאן בבלוג בלי רשותי, לסרט החדש של ג'ורג' קלוני? ובכן, מים מתחת לגשר, כמו שאומרים האמריקאים. ששה שבועות חלפו וכל כך הרבה קרה בינתיים: יחצני יונייטד קינג התחלפו, הסרט המדובר הוקרן בבכורה בפסטיבל ונציה והוציא מרוב המבקרים קריאות אכזבה רמות, וכנראה שגם אנשי יונייטד קינג סוף סוף צפו בו וגילו שאין בו לא וושינגטון ולא תחתית, ושהשם ההוא כבר לא רלוונטי. אז יש לו שם חדש, ועכשיו סופי: "משחקי השלטון". זה המחשב של מבצעי צה"ל המציא את השם. הכניס את "משחקי הכס" מצד אחד ואת "צבעי השלטון" מהצד השני, ויצא לו "משחקי השלטון".

 

אבל בינתיים זהו דווקא סרט אחר של קלוני שמושך את כל תשומת הלב של המבקרים באמריקה. זהו "The Descendants" של אלכסנדר פיין, שמציב את קלוני כמועמד המוביל לזכיה באוסקר השנה, על פי חזאי האוסקר. ולפני חודש כשכתבתי עליו שלפתי מהשרוול שם בעברית בשבילו: "היורשים". היום התברר לי שזה אכן שמו הרשמי בעברית. צירוף מקרים, אני מניח.

נושאים: בשוטף

8 תגובות ל - “ג'ורג' קלוני מציג: משחקי מפיצים”

  1. עודד פריד-גאון 15 ספטמבר 2011 ב - 14:28 קישור ישיר

    לא יודע אם אתאכזב מהשניים האלה אך הסרט שלפחות חלק ממנו בהפקתו של קלוני, שבו הוא גם מככב, היה גם הוא לא אכזבה קטנה ומשעממת בו חיכיתי למשהו מעניין להתפתח אך כנראה הלכו על 'אולד סטייל' לכל הדרך: THE AMERICAN.

  2. איתן 15 ספטמבר 2011 ב - 14:49 קישור ישיר

    אתמול דיברנו על קארוסמקי. היום ראיתי באתר של "לב": תאריך הפצה: 27 באוקטובר. שמו של הסרט בישראל: "חוף מבטחים" (במקור: "לה האבר", שהוא שמה של העיר שבה מתרחש הסרט).
    ועל זה נאמר: נו, שוין. לפחות הסרט מגיע.
    ולעודד: כתבתי את זה בעבר, אבל סתם שתדע: "האמריקאי" הוא אחד הסרטים הכי אהובים עלי מבין אלו שהופצו כאן בשנים האחרונות. לא השתעממתי לשנייה. וראיתי פעמיים.

  3. אבנר 15 ספטמבר 2011 ב - 16:16 קישור ישיר

    השמועה אומרת שהקלוני הלא משהו הוא סרט הפתיחה של פסטיבל חיפה

    ============

    רוה לאבנר: אתה מתכוון לשמועה הזאת?

  4. דובי 15 ספטמבר 2011 ב - 18:52 קישור ישיר

    חייב לתמוך באיתן ולציין שהאמריקאי הוא אחד הסרטים שהכי אהבתי בשנים האחרונות

  5. (יובל) 15 ספטמבר 2011 ב - 20:27 קישור ישיר

    אני עם איתן ודובי.

  6. אליה 16 ספטמבר 2011 ב - 10:54 קישור ישיר

    אן קארי, שהפיקה את הסרט "האמריקאי" [הייתה בחברת ההפקה גוד משין עם טד הופ וג'יימס שיימוס, ]פרטה בפנינו בכיתה את כל הגלגולים שהסרט עבר- לקח לסרט הזה -11 שנים של פיתוח והחלפת תסריטאים עד שקיבל אור ירוק. וחוץ מזה שהיא אשה די מדהימה, היא דוגמא למפיק האולטמיטיבי – היא תלחם בשביל תסריט טוב את כל הדרך דרך האולפנים- כזה אתם רוצים לצדכם בדרך "אם וכאשר" שאתם כיתה לבריכה של הגדולים

  7. אליה 16 ספטמבר 2011 ב - 10:57 קישור ישיר

    * עולים כיתה

  8. איריס 6 ינואר 2012 ב - 17:33 קישור ישיר

    אחרי הצפיה בסרט- או שלא הבנתי משהו בסיסי בסרט "משחקי שלטון" או שזה אחד הסרטים התמוהים ביותר של השנה- ספויילר- כן, זה סרט מרגש מאוד על אובדן התמימות מול שחיתות פוליטית, ריאן גוסלינג משחק נהדר אידיאליסט שעולמו מתפרק מול עיניו, תסריט מצויין על התבגרות והתפכחות מאשליות א-ב-ל איך לעזאזל כל המסע המרגש הזה קורה לאדם שתפקידו הוא יועץ תקשורת לפוליטיקאי??? הוא הגיע לפוליטיקה ורק אז הוא שם לב שיש שחיתות בשלטון?! עיני העגל של גוסלינג כשלפתע הוא מגלה שהסנטור שכב עם מתמחה (תקדים ממש) או מבט האימה כשהופכים אותו לשעיר לעזאזל (וואו עוד תקדים בפוליטיקה) או חוסר היכולת שלו לצפות שהאנשים מסביבו יתקעו לו סכין בגב (שזה תמימות ממש פושעת)הופכת את הסרט לבילתי אמין בעליל. מה קלוני בעצם רצה? לחנך את האמריקאים שמתרחשים דברים בשלטון מאחורי הקלעים?. אני חושבת שזה פשוט מעליב לצופה ותו לא. ואפרופו סכין בגב, רק אני חיכיתי לאיזושהי הקבלה למחזה של שייקספיר "יוליוס קיסר" ו- "beware the Ides of March." " ??? מה שקיבלתי היה שיעור למתחילים בפוליטיקה- POLITICS FOR DUMMIES. בוועד הורים בגן יש פוליטיקה אכזרית יותר ממה שראיתי על המסך 🙂


השאירו תגובה