18 ספטמבר 2011 | 11:58 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

קל רגליים

חמשת הסרטים הכי נצפים בישראל בסוף השבוע היו: 1. "ידידים פלוס" (שמסתמן כלהיט משמעותי). 2. "טיפש, מטורף, מאוהב". 3. "כוכב הקופים: המרד" (שמסרב להיחלש). 4. "קולומביאנה". 5. "אין לי מושג איך היא עושה את זה".

 

זאת על פי האתרים של סינמה סיטי ויס פלאנט (יש סיכוי שמקומות 3 ו-4 יתחלפו ביניהם כשיגיעו הנתונים הסופיים ביום חמישי. "אחותי היפה" לא נמצא בחמישיה, לא כאן ולא כאן. מכיוון שהאתרים לא מספקים נתונים לגבי מספרי הכרטיסים, אין לי מושג כרגע מה זה אומר לגבי הערכת הכמות שהסרט עשה.

 

אבל בסוף השבוע, המודעות בעיתונים בישרו ש"אדון פידלמן" הגיע ל-40,000 צופים, ו"המפתח של שרה" – שבמעט עותקים עשה מספרים מפתיעים למדי – הגיע ל-30,000 צופים.

 

===============

 

אני סקרן מאוד לגבי הרימייק ל"פוטלוס", שיוצא באמריקה בעוד חודש. לא כי אני חובב גדול של המקור של הרברט רוס, אלא כי הבמאי של הרימייק מסקרן אותי. זהו קרייג ברואר, שביים את "Hustle and Flow" ואת "אנחת הנחש השחור", קולנוען קשוח למדי שלא הייתם מצפים שבכלל יתקרב ל א) רימייק; ב) סרט נעורים. ג) סרט ריקודים (אם כי, סרטו הראשון היה מאוד מוזיקלי). אם חשבתי ש"פוטלוס" המחודש יהיה סוג של "סטפ אפ" חדש, שמו של ברואר יוצר איזושהי סקרנות.

 

אבל, למען האמת, לא בטוח שבכלל הייתי מודע לקיומו של הסרט אילולא אני רואה את ברואר בשבועות האחרונים עושה את עבודת השיווק הכי מדהימה שראיתי בחיים שלי בטוויטר שלו. אני סקרן ליציאת "פוטלוס" כדי לדעת האם משהו מהאנרגיות העצומות שהוא משקיע בקידום הסרט בטוויטר יבוא לידי ביטוי בקופות.

 

ברואר כראה מאוד גאה בסרט שלו, והוא מדווח שהקרנות הטרום בכורה מניבות תגובות אוהדות, והוא יושב מסביב לשעון על טוויטר ועושה רי-טוויט לכל מי שמזכיר את המילה "פוטלוס". כל מי שיוצא מהקרנת פריוויו ומצייץ משהו חיובי, הוא מיד מפיץ הלאה. אבל יותר מזה: בכל פעם שמישהו כותב משהו שלילי על "פוטלוס" – על הטריילר או אפילו על הרעיון לעשות לסרט רימייק – הוא מיד עונה לו. לעיתים בשכנוע: "אני במאי הסרט, עבדנו עליו קשה והוא יצא נהדר תן לנו הזדמנות, אל תשפוט אותנו מהטריילר". ולעיתים בכעס ועלבון. נסו אתם: צייצו משהו עם "פוטלוס" ותראו אם ברואר יענה לכם.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “קל רגליים”

  1. אביגיל 18 ספטמבר 2011 ב - 12:49 קישור ישיר

    לא יודעת אם הייתי קוראת להתנהגות כזו כלפי המגיבים השליליים מסקרנת. דוחה נראית לי כמו המלה המתאימה יותר.

  2. עמית איצקר 18 ספטמבר 2011 ב - 13:52 קישור ישיר

    ה"פוטלוס" החדש נראה גרוע ביותר לפי הטריילר. וברואר לדעתי הוא לא במאי מסקרן בכלל. "האסל אנד פלואו" היה חביב אבל "אנחת הנחש השחור" היה בלתי צפי בכלל. לא ברור מה הסרט הזה היה אמור להיות. "פוטלוס" המקורי הוא מבחינתי סוג של קלסיקה. זה אחד מהסרטים שצפיתי בהם הכי הרבה כשהייתי ילד. החדש נראה כמו העתק דהוי…

  3. מיכאל 23 18 ספטמבר 2011 ב - 16:26 קישור ישיר

    טריילר לסרט הביכורים של פאדי קונסידיין כבמאי, נראה מצוין
    http://www.youtube.com/watch?v=nvyqXFmV-LI

  4. אידנס 18 ספטמבר 2011 ב - 20:37 קישור ישיר

    אני מאד אהבתי את "אנחת הנחש השחור", וגם הוא עסק במוזיקה. "Hustle and Flow" היה על היפ-הופ. הנחש היה על בלוז.


השאירו תגובה