21 פברואר 2012 | 16:36 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

הטבח, הגנב והתסריטאי המגמגם

לפני שאני מעדכן אתכם על הפרויקטים החדשים של פיטר גרינאוויי ועוד כמה מכותרות היום, אני כאן כדי להזכיר שתכף ממש, ב-17:30, יגיע הבלוגה יוסף סידר לנהל איתכם שיחה כתובה בשידור חי. הוא בלוס אנג'לס מתכונן לאוסקרים, אתם איפה שאתם. יש כבר שאלות עבורו שמצטברות בפוסט שבו הוא יתארח. אתם מוזמנים להצטרף לדיון שם.

 

=================

 

פיטר גרינאוויי חוזר! פיטר גרינאוויי חוזר? ובכן, כן. "סקרין דיילי" מדווח היום שגרינאוויי יצלם באוקטובר גרסה משלו ל"מוות מוונציה", ספרו של תומאס מאן שמוכר גם בזכות בגרסה הקולנועית מ-1971 שביים לוקינו ויסקונטי עם דירק בוגארד בתפקיד הראשי.  מפיק הסרט, קס קסנדר, מוסר ל"סקרין" שהפרויקט יהיה דומה באופיו ל"הטבח, הגנב, אשתו והמאהב" ויצולם רק בחלקו הקטן בוונציה ורובו באולפן.

 

אני חושב שזה רעיון מצוין. צפייה חוזרת ב"מוות בוונציה" של ויסקונטי הראתה לי שהסרט הזה התיישן מאוד, ועיבוד מחודש על ידי מישהו כמו גרינאווי נשמע לי הברקה.

 

גרינאוויי מסיים בימים אלה את עבודת הפוסט על סרטו החדש, "גולציוס וחברת השקנאי" עם פ. מוריי אברהם, שאמור להיות גמור עד פסטיבל קאן. קסנדר מספר עוד שגרינאוויי, כמעט בן 70, רוצה להספיק לביים עוד עשרה סרטים לפחות בימי חייו, ולכן הם עוברים לקצב הפקה של סרט בשנה. הבאים בתור יהיו סרט על חייו של הצייר הירונימוס בוש, ואחר כך סרט על סרגיי אייזנשטיין וימיו במקסיקו.

 

===============

 

אן תומפסון פירסמה עכשיו את הימורי האוסקר הסופיים שלה. היא, למשל, מהמרת על ג'ורג' קלוני כשחקן. ועל "פרידה" בסרט הזר. אן תומפסון היא חזאית אוסקר מעולה, וחלק מההימורים שלה גורמים לי להטיל ספק בחלק מהימוריי. ההימורים שלי יראו אור מחר ב"פנאי פלוס" ואני לוקח לעצמי את הזכות לחכות עד מחר לראות אם אני משנה משהו מהם לפני שאני מעלה אותם לבלוג.

 

==============

 

לפני שנה זכה באוסקר "נאום המלך", ועכשיו רגע לפני בכורתו בערוצי הסרטים של יס, מתראיין תסריטאי הסרט דיוויד סיידלר (שזכה על תסריטו באוסקר) לאבנר שביט ב"וואלה". שיחה מקסימה האמת, בה מספר סיידלר על המעבר של התסריט מתסריט למחזה חזרה לתסריט וכעת חזרה למחזה. ועל כך שטום הופר, הבמאי, הוריד לו את כל הבדיחות וההומור שהיו בתסריט. ועל כך שכל הסרטים שהוא רואה בהוליווד ממש דפוקים בעיניו.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “הטבח, הגנב והתסריטאי המגמגם”

  1. איריסע 21 פברואר 2012 ב - 17:00 קישור ישיר

    "הטבח הגנב אישתו והמאהב" אחד הסרטים האהובים עליי ביותר. ואני מאוד אוהבת את גרינאווי, למרות שלא את כל הסרטים שלו שרדתי.

    האוסקר השנה הוכיח סופית שהוא לא רלוונטי ושחברי האקדמיה לא יודעים מהחיים שלהם. אין יצוג לאף אחד מהסרטים הטובים באמת שנעשו השנה: טירנוזאור, בושה,סערת הרוחות, היו זמנים באנטוליה, מרתה מייסי מיי מרלן,מלנכוליה ועוד.
    בדיוק התפרסמה כתבה אתמול על החתך של חברי האדמיה 94% לבנים, 77% גברים, ורק 14% מתחת לגיל חמישים. שדי מסביר את הבחירות ההזויות שלהם בעיקר השנה.http://popwatch.ew.com/2012/02/20/academy-awards-diversity/

  2. דני 21 פברואר 2012 ב - 17:26 קישור ישיר

    רוב חברי האקדמיה הם זקנים לבנים:

    http://www.slashfilm.com/shocker-oscar-voters-white-male/

    עכשיו הבחירות השמרניות שלהם כבר לא כל כך מפתיעות אותי.


השאירו תגובה