24 מרץ 2006 | 17:33 ~ 7 תגובות | תגובות פייסבוק

נחש מה

אחד מאייטמי הניוז הטובים ביותר שקראתי לאחרונה. אם אתם רגילים לקרוא על אולפן שמנסה לקצץ את האלימות מסרטי האימה, כדי להתאימם לבני 13, סוף סוף אייטם שמראה שלפעמים האולפנים מתעשתים. סרטי אימה מיועדים למבוגרים. קבלו, פעם נוספת, את "נחשים על מטוס":

Samuel L. Jackson's new mile-high thriller Snakes On A Plane has created such a buzz among internet film fans, movie bosses have called for re-shoots – to give the film a tougher rating. The film, which stars Jackson as an FBI agent trying to keep a federal witness alive onboard a plane full of snakes, wrapped last September – but went back before the cameras earlier this month for five days of additional shooting. Film bosses at distributor New Line Cinema opted to add new scenes to the film to take the movie from PG-13 into R-rated territory, according to industry magazine The Hollywood Reporter. They claim the second round of filming became necessary after intense and growing fan interest in the film, which is scheduled to be released this summer. Among the reported additions to the film is a foul-mouthed rant from Jackson in which his agent character bellows, "I want these motherf**king snakes off the motherf**king plane!" The line is expected to take on cult status. The film-makers have reportedly added more gore, more deaths, more nudity and more snakes to the finished product.

נושאים: כללי

7 תגובות ל - “נחש מה”

  1. דואל 24 מרץ 2006 ב - 19:06 קישור ישיר

    קודם כל – ריספקט לעין הדג שהעלה אייטם (שגרר שובל תגובות מרתקות) על הסרט כבר לפני כמה ימים http://www.fisheye.co.il/story_3207
    חוץ מזה – ריספקט גם לאולפן שמנסה להעלות את הדירוג של הסרט, ומכניס גם עירום, למרות שלא

  2. דואל 24 מרץ 2006 ב - 19:06 קישור ישיר

    …ברור לי איך זה קשור לסרט 😉

  3. ליאור 25 מרץ 2006 ב - 13:42 קישור ישיר

    זה בהחלט נדיר. מילא אם היו מוסיפים קטעים שנחתכו כדי להשיג את הדירוג, אבל לחזור ולצלם במיוחד? על זה עוד לא שמעתי.

    ואם כבר אולפן שייקח את הסיכון המבורך על סרט אימה, אז "ניו ליין סינמה", האולפן שקנה את תהילתו בשנות ה-80 בעזרת אחד מסרטי האימה הטובים בכל הזמנים על איזה ברנש בשם פרדי, הוא בהחלט המתאים לכך.

  4. ניקי 25 מרץ 2006 ב - 17:32 קישור ישיר

    והנה המשפט בקולו של ג'קסון

    http://livedigital.com/AGz6sACwlg/content/97736

  5. גל 21 אפריל 2006 ב - 10:18 קישור ישיר

    על תקשיבו לשטויות של כל מי שכותב את הזעבה הזאת מה זה?.. זה סתם שטיות אני חוקרת על נחש… וזה ממש כיף תחקרו גם..

  6. גל מצא 21 אפריל 2006 ב - 10:19 קישור ישיר

    אני חוקרת על נחש זה ממש כיף תחקרו גם..

  7. גל מצא 21 אפריל 2006 ב - 10:22 קישור ישיר

    אני חוקרת על נחש ואני לא כותבת עכשיו כמו כולם שטויות הנחש זה חיה מדהימה היא מריכה מהלשון ושומעת דרך האדמה עם אתם רוצה לדעת מה זה?.. תחקרו עליה!!.. אז תיכנסו לאתר http://www.msn.co.il/ ותחפסו…


השאירו תגובה