01 מאי 2012 | 10:06 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

אלברט מייזלס בדרך לפסטיבל קולנוע דרום (בשנה הבאה)

בעוד אני מנסה לקושש עוד ועוד מידע לגבי מה צפוי לנו השנה בפסטיבל קולנוע דרום (נו, מתי כבר תוכנייה מלאה ורשמית ולא חלקי שמועות?) יושב לו מייסד הפסטיבל ומנהלו בדרך-כלל, אבנר פיינגלרנט, בשנת שבתון באוניברסיטת קולומביה בניו יורק, וטראח, אירגן לעצמו מיני-פסטיבל חדש. היום תיפתח בהארלם מחווה לקולנוע מדרום ישראל באצירת פיינגלרנט. זה יקרה במרכז הקולנוע שהקים אלברט מייזלס, חצי מצמד האחים מייזלס (מגדולי הבאים התיעודיים ומי שחתומים על "תני לי מחסה", הסרט על הרולינג סטונס באלטמונט, ו"גריי גארדנס"), בהארלם. כותרת תוכנית השבוע הראשון של מאי במרכז מייזלס לקולנוע היא "קולנוע ישראלי חדש מעזה ושדרות".

 

היום יוקרנו שם "סיסאי" של דוד גברו ו"פיצה משפחתית" של רונן עמר. מחר יוקרנו "נגנו לי אלגרו" של אלון אלשיך ו"שדרות, תחנה אחרונה", סרט תיעודי חדש שנעשה על ידי עיתונאי צרפתי על בית הספר לקולנוע במכללת ספיר. וביום חמישי יוקרן "מטאדור מלחמה" של פיינגלרנט ומכבית אברמסון, שילווה אחרי ההקרנה בשיחה עם סמי שלום שטרית ואלברט מייזלס.

 

המפגש הזה עם מייזלס, מעדכן אותי פיינגלרנט במייל מצפון מנהטן, הוליד שני שיתופי פעולה בין השניים. באחד, מתחילים מייזלס ופיינגלרנט לעבוד יחד על סרט תיעודי על מוזיקה שחורה בהארלם. ובשני, יגיע מייזלס לפסטיבל קולנוע דרום 2013 שם יזכה למחווה לסרטיו, שהיו מהחשובים והמשפיעים ביותר בתולדות הקולנוע התיעודי.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “אלברט מייזלס בדרך לפסטיבל קולנוע דרום (בשנה הבאה)”

  1. אחת שיודעת 2 מאי 2012 ב - 10:58 קישור ישיר

    יאיר היקר!
    אנחנו עוקבים אחרי הפוסטים שלך ללא הרף
    למה שלא תעקוב אחרינו בפייסבוק בינתים?

    https://www.facebook.com/Cinema.South.Festival

    יש שם מלא רמזים בתמונות…

  2. אורית 3 יוני 2012 ב - 12:53 קישור ישיר

    יאיר שלום,
    נשמח לראות אותך בפסטיבל ואני מזמינה אותך לצפות במשבצת קולנוע דרום החדש- תחרות סרטי הסטודנטים של ספיר שמתקיימת בין הימים ראשון עד שלישי בשעות הבוקר. השנה יש יבול גדול במיוחד של סרטי סטודנטים קצרים- כנראה שמשהו טוב קורה בדרום!!!!!
    נוסף לכך, אני מזמינה אותך באופן אישי לראות את הסרט שלי "אישה בוחרת גורלה" שיוקרן ביום שני בשעה 10:00, אולם 2, סינמטק שדרות.


השאירו תגובה