02 מאי 2012 | 17:53 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

"ההתחלפות". בונוס ד': עוד סצינה שנמחקה, אחרונה ודי

מחר עולה "ההתחלפות" ואנחנו כמעט מגיעים לסוף הבונוסים שלנו, כמופע החימום לטובת מי שירצה להבין משהו על אופי הסרט, אבל מבלי לראות קטעים מהסרט עצמו, ובעיקר לטובת אלה שייראו את הסרט וירצו לפשפש עוד בתוך המיסתורין שלו. הנה עוד סצינה אחת שירדה מהעריכה הסופית של הסרט. גם לה כתב, במיוחד ל"סינמסקופ", הבמאי ערן קולירין כמה מילות הקדמה:

 

 

היא מביאה לו מהדק. היא קנתה את זה בחנות כלי כתיבה. כשעמדה בתור חשבה שזה מה שהוא צריך, שזה מה שהוא רוצה. אולי היא צודקת והוא? הוא מחורר. מחורר עם המהדק. צריך להמריא אל מעבר להגדרות הנוקדניות הללו. זה מהדק והיא מקשיבה לכל נקישה ונקישה וחשה והוא גם חש. והם מתנים זה עם זה משהו ואולי תצמח כאן אהבה גדולה ואולי לא.



 

 

כשאני חושב על זה, אז זה ממש ברוח הסרט לנסות לקדם אותו כאן בבלוג עם כל מה שלא נמצא בסרט. זה התחיל עם כל הטיזרים האלה שבוימו באופי הסרט אבל בלי קשר אליו, וכעת עם הסצינות שנשרו מהסרט הסופי. ואכן, זה סרט שכל מה שאין בו חשוב אולי אף יותר מכל מה שיש בו. סרט של חללים ריקים.

 

אגב, את הסטודנטית העצובה מגלמת שירי אשכנזי הנהדרת, שזכורה היטב מסרטיה הקצרים של טליה לביא, "שיבולת בקפה" (היא שיבולת) ו"חיילת בודדה".

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה