ג'אמפ-סטארט
תקוע.
אני חייב לכם את "הורטון", "Doomsday" ודיווחים מבתי הקולנוע בקטמנדו ובנגקוק. אבל הכוחות אזלו.
מתאושש וחוזר בערב. עד אז, הבלוג בידיכם. מה קורה?
תקוע.
אני חייב לכם את "הורטון", "Doomsday" ודיווחים מבתי הקולנוע בקטמנדו ובנגקוק. אבל הכוחות אזלו.
מתאושש וחוזר בערב. עד אז, הבלוג בידיכם. מה קורה?
אם ככה אז קצת חדשות: לפי אתר הארץ, "השמד לאחר קריאה", הקומדיה החדשה של האחים כהן עם ג'ורג'קלוני ובראד פיט (וטילדה סווינטון!) תפתח את פסטיבל קאן (מחוץ לתחרות, כמובן).
רוה לדורון: ונציה.
זאת בדיוק הבעיה, יאיר. שלא קורה שום דבר. אנחנו בהמתנה שייקרו דברים, ועד אז אנחנו מגרדים שאריות.
הנה, למשל: ב"גלריה" של היום, תחת הכותרת "עשרה דברים לראות הערב", מוזכר גם הפרק של "בטיפול" HBO. בטקסט הקצר שמצורף כתוב : "הטיפול באלכס, שישודר הערב, הוא אולי החוליה החלשה ביותר בגרסה האמריקאית של הסדרה הישראלית, שכעת נודע כי תמשיך גם לעונה שנייה".
ואחרי הברכות שמגיעות לחגי לוי ולצוותו, מעניין לדעת האם העונה השנייה בארה"ב תמשיך באותה מתכונת, כלומר, תשתמש באותם תסריטים של העונה השניה הישראלית (המצוינת) ?
אז בינתיים פלאג: ביקורת שלי על מארז ה-DVD של "בלייד ראנר" (באיחור ניכר, אני יודע), בניק-לינק.
יאיר, אתה מתרשל בתפקידך. יש שינויים בתקנון האקדמיה הישראלית, ואתה לא מדווח ?
מרב יודילוביץ' מדווחת על הליין אפ לפרסי האופיר כאן
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3536918,00.html
יש לשים לב במיוחד לפיסקה הבאה :
קופרודוקציות יכולות אמנם להתמודד בתחרות האקדמיה הישראלית אבל על פי תקנון האקדמיה הישראלית הם לא יוכלו להישלח לתחרות האוסקר האמריקנית כנציגות של מדינת ישראל במידה ואינן עומדות בקריטריונים שמציב התקנון בכל הנוגע לשפת הסרט. במידה ויזכה בתחרות הישראלית סרט שהופק בשיתוף עם חברות הפקה זרות, הפרס יוענק למפיקים המקומיים
האם אני קורא בין השורות הפרדה בין פרס הסרט הטוב ביותר, לבין הקביעה לגבי הסרט שצריך לשלוח לאוסקר האמריקאי ? האם האקדמיה לוקחת אחריות על התאמתו של הסרט הנשלח לאוסקר לתקנון האמריקאי ?
וצריך גם להגיד מילה טובה למרב יודילוביץ', שבאופן עקבי מתגלה ככותבת מעניינת.
לא מצליחה לכתוב תגובות עם לינקים…
כתבתי לך מייל.
הנה משהו שקרה לפני יומיים ולא הוזכר כאן: גילרמו דל טורו (המבוך של פאן, הלבוי) הוחתם לביים את 2 סרטי ההוביט בהפקת פיטר ג'קסון. ההכרזה הרישמית:
http://www.thehobbitblog.com/
גילמרו יעבור לגור בניו זילנד לצורך הפקת הסרט בקיץ הקרוב.
ועוד ב- YNET, מתפרסמת הכתבה הזאת
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3536384,00.html
שנראית כמו חומר יחצ"נות שהועתק מתיק העתונות של WALL E. עושה רושם שמי שכתבה את זה לא ממש היתה בפיקסאר וכל הדברים שאומרים אנשי החברה לא באים בציטוט ישיר אלא ב"סטנטון מספר…" וכד'. למי הוא מספר? למי הוא אומר? מי זו הכתבת?
כל פעם שאני רואה דבר כזה בתחום שאני מבין בו, אני שואל את עצמי כמה ידיעות כאלה אני קורא מבלי לדעת מי עומד מאחוריהן (התשובה – ככל הנראה, הרבה מאוד).
אוי נו. איפה וולווט?
רז-ש, זה דווקא הוזכר בכמה תגובות…
ודרך אגב, יאיר, שמעתי את פינת הקולנוע שלך ברדיו תל אביב, ואני מסכימה עם רוב מה שאמרת על
shine a light, אבל אני מרגישה שיש לסרט דווקא אפקט מצטבר, ככל שעובר הזמן מאז שראיתי אותו אני נזכרת ביותר דברים ונהנית ממנו בדיעבד.
🙂
(בדיוק ההפך, למשל, ממה שקרה לי עם "ג'ונו").
וקצת חדשות נדל"ן.אם יש לכם מיליון או אפילו שני מיליון דולר זמינים, אז הבית בו צולם sleepless in Seattle למכירה.
http://seattlepi.nwsource.com/local/360788_sleepless27.html
טיק-טק, טיק-טק, טיק-טק