09 אוקטובר 2012 | 21:42 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

האם ניקי פינק הפכה היום לבעלת הבית של "וראייטי"?

התשובה לשאלה בכותרת היא כמובן "לא". אבל זה נראה כמעט כאילו שכן.

זו היתה הכותרת ההוליוודית המדוברת של היום: חברת פנסקי, בראשות ג'יי פנסקי בן ה-33, שבבעלותו כמה וכמה אתרי אינטרנט (ובראשם "דדליין הוליווד" של ניקי פינק), רכשה את עיתון "וראייטי", מותג הוליוודי בן 107 שנים שנמכר בעבור 25 מיליון דולר. זה בערך כמו ש"סינמסקופ" יקנה את "מעריב". הבלוגים האמריקאים תוססים ביממה האחרונה בספקולציות. מבחינת ניקי פינק, זו נקמה מתוקה מדבש. מרגע שהקימה את הבלוג שלה, הפלתו של "וראייטי" היה מטרה עבור פינק, שירדה לא מעט על דיווחיו וניתוחיו של העורך דאז, פיטר בארט. "וראייטי" ניסה להיצמד למודלים של עיתונות ישנה וראה איך עולם האינטרנט האגרסיבי והמהיר – שפינק הכתיבה את הקצב שלו – מפיל לו את העסקים. בהדרגה, כל הכוכבים של "וראייטי" עברו לאינטרנט: אן תומפסון, שהיתה אחת הסגניות של בארט ושניסתה להכניס את "וראייטי" לעולם האינטרנט והבלוגים, עברה לאינדי-ווייר ומייקל פלמינג עבר לעבוד לצד פינק ב"דדליין הוליווד" (הוא הכתב בניו יורק, ולמעשה מריץ בלוג כמעט נפרד בשם "דדליין ניו יורק"). אפילו "הוליווד ריפורטר" הצליח לשקם את עצמו בחודשים האחרונים בזכות אתר אינטרנט משודרג, אבל "וראייטי" נותר מאחור, ולמרות האתר והאפליקציה, הם עדיין המשיכו להשקיע את רוב מרצם בגרסאות הדפוס של העיתון, והמותג הלך ודעך. כדי להחמיר את המצב, בשנה האחרונה נסגר אתר העיתון למנויים בלבד. יש להניח שפנסקי ושות' ישנו את כל זה ויהפכו את "וראייטי" למותג רשת בעיקר. גרסת הדפוס, יש להניח, תיעלם מתישהו בקרוב.

השאלה שרבים שואלים היא האם לפינק יהיה תפקיד רשמי כלשהו ב"וראייטי". למעשה, הדיווח הזה ב- The Wrap טוען שפינק ופנסקי מסוכסכים כעת בעקבות הרכישה, כי הוא אמנם הגשים את החלום שלה אבל מסרב לתת לה לנהל את "וראייטי". פינק דאגה לצאת לחופשה לרגל ההכרזה (עליה דיווח באתרה פלמינג). כלומר, שיהיו לנו עוד כמה ימים של כותרות ודרמות סביב סיפוק פינק-פנסקי-וראייטי, עם בשורות על פיטורים מהעיתון, מן הסתם, והבאתם של אנשים חדשים לניהולו, וככל הנראה גם בשורות בקשר לעתידו של "דדליין".

דיוויד פולנד, שמתעב את ניקי פינק וכל פועלה, ויורד עליה בכל הזדמנות, סקרן לדעת מה פנסקי יעשה עם "וראייטי" ועם "דדליין", ואיך תתנהג פינק כשהיא תחזור מ"חופשתה" – האם היא תהיה לפנסקי כמו אנג'לינה יוסטון ב"פשעים ועבירות קלות"?

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “האם ניקי פינק הפכה היום לבעלת הבית של "וראייטי"?”

  1. עמית איצקר 9 אוקטובר 2012 ב - 23:19 קישור ישיר

    פנסקי? מהתיק של פנסקי?
    http://www.youtube.com/watch?v=GM_3AK8FvGk


השאירו תגובה