08 מרץ 2013 | 16:34 ~ 7 תגובות | תגובות פייסבוק

מהו הסרט הישראלי הכי אירוטי?

עלייתו של “מעשיה אורבנית” – והעובדה שהיה בו משהו שהזכיר לי את “הטנגו האחרון בפריז”, באופן שבו הוא מחבר בין סקס ומוות – גרמה לי לתהות לגבי השאלה בכותרת. יש הרבה עירום בקולנוע הישראלי, אבל מה הסרט הישראלי שיש בו הכי הרבה אירוטיקה? סקס? יש פחות מאלה ממה שנדמה לנו, אני חושב. “מעשיה אורבנית” של אליאב לילטי בהחלט משתלב ברשימה כזאת. אבל מי עוד? “חתונה מאוחרת” של דובר קוסאשווילי ו”הנותנת” של הגר בן-אשר. “מקרה אישה”? “איריס”? “הגן” (בו הסתובבה מלאני גריפית בת ה-16 בעירום מלא כל הסרט)? “רגעים” של מיכל בת אדם? “דיזנגוף 99”? “אסקימו לימון”? שתפו אותנו בתגובות: מה הוא הסרט הישראלי הכי שטוף זימה, סקס ועירום מבחינתכם?

נושאים: בשוטף

7 תגובות ל - “מהו הסרט הישראלי הכי אירוטי?”

  1. אבישי 8 מרץ 2013 ב - 16:54 קישור ישיר

    “וביום השלישי”.

    כולל סצינת הסקס הביזארית ביותר שראיתי אי פעם בפיצ’ר.

    • Daniel 8 מרץ 2013 ב - 17:23 קישור ישיר

      וואלה לא ראיתי, תוכל לספר מה הולך שם שכל כך ביזארי?

  2. קשר עיר 8 מרץ 2013 ב - 17:02 קישור ישיר

    קשר עיר של יונתן סגל

  3. שלו 9 מרץ 2013 ב - 9:06 קישור ישיר

    יש הבדל בין אירוטיקה לזימה ופורנו. רוב מה שעושים בארץ נוגע בהגדרה השנייה לצערי. בכל סרט ישראלי כמעט חייבת להיות סצינת עירום, גם אם היא לא נחוצה. בכל סרט חייבים להראות סקס ובצורה בוטה מאוד (אני נזכר בגועל בסצינת הסקס בין מילי אביטל לאסי כהן בחתונה קולומביאנית) וששואבת את השראתה ממכלול סרטי הפורנו הקיימים.
    אני לא זוכר מתי ראיתי סרט דובר עברית שידע להעביר רגש בתחום הזה, לצערי.

  4. א. 9 מרץ 2013 ב - 10:01 קישור ישיר

    לא ראיתי את ‘הנותנת’ הנועז, אבל אבישי צודק. “וביום השלישי” של איבגי כלל את סצנת הסקס הכי סוטה ומעוררת פלצות שראיתי בחיי עם לימור גולדשטיין, הילה פלדמן ועמי ויינברג.
    מסכימה עם שלו, הקולנוע הישראלי לא יודע איך לצלם סצנות סקס טובות. אי לכך אני דבקה בגישתו של אורי זוהר, שהאמין שאם לא יודעים איך לצלם סצנות סקס, -פשוט לא כוללים אותן בסרט. דוגמא לסצנות סקס ראויות ניתן למצוא בסרט הצרפתי העכשווי “חלודה ועצם”.

  5. ק 9 מרץ 2013 ב - 14:09 קישור ישיר

    מה זו השטות הזו- לא יודעים. מזכיר את השטות בנוגע לאור הישראלי ועוד שלל דברים שאומרים שתעשיית הקולנוע הישראלית לא יודעת לעשות. הכל עניין של קונטקסט ולא של איזה סוד טכני שמלמדים בכל בית ספר לקולנוע בעולם חוץ מבישראל. הסצנות בחלודה ועצם מוצלחות לא בגלל שהצילום או הבימוי שלהן טוב יותר מבסרטים ישראליים. הן מוצלחות בגלל שהן אורגניות לעלילה. אירוטיות בגלל התשוקה והמתח המיני שנוצר בין הדמויות בסצנות שלפני כן, ולא מרגישות זולות בגלל עניין הרגליים שמותיר אותנו במקום אמביוולנטי כצופים ולא מאפשר באמת להתחרמן מהסצנה. זה קונטקסט נפלא ומדויק שמלווה בעשייה פשוטה ומדויקת. מה שלא יודעים בישראל זה לייצר קונטקסט נכון לסצנות הסקס. ולראיה, כשהקונטקסט מדויק כמו בחתונה מאוחרת, זה עובד יופי ולא מרגיש פורנוגרפי או נצלני. היי, נדמה לי שהסצנה אפילו נבחרה בזמנו כאחת מסצנות הסקס הריאליסטיות ביותר בקולנוע אי פעם על ידי איזה מבקר אמריקאי.

  6. י. 9 מרץ 2013 ב - 23:24 קישור ישיר

    הסצנה הארוטית ביותר בקולנוע הישראלי
    היא סצנת הפלאש בק בשלושה ימים וילד
    “החיזור בכרמים”


השאירו תגובה ל - ק