06 פברואר 2014 | 22:54 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

״כוח משיכה״ בשישים שניות

Gravity-Image-2

דינג דונג. זו קריאה אחרונה לנוסעי Done in Sixty Seconds: אם אתם רוצים להשתתף בתחרות, יש לכם בדיוק שבוע מהיום. שבוע בלבד. הפוסט הזה מוגש לכם בשיתוף ג׳יימסון וויסקי שמרימים יחד עם המגזין ״אמפייר״ את התחרות ליצירת גרסאות בנות דקה לסרטים מפורסמים. הזוכה מישראל ייסע עם חבר לגמר בלונדון. ואם הוא יעלה לגמר הבינלאומי שם, הוא יגיע לטקס פרסי ״אמפייר״, אחד מטקסי הפרסים החביבים לקולנוע בממלכה המאוחדת. לפני כמה שבועות הצגנו בפניכם את הצמד הישראלי שהיה שם בשנה שעברה. השנה זה יכול לקרות לכם.

אז זהו. זה השבוע האחרון להעלות את הסרטון שלכם לאתר התחרות. הדדליין הוא 13.2. יום חמישי הבא. ובשבוע האחרון הזה שימו טוב טוב לב: קראו את התקנון. ובעיקר את הסעיף העוסק במוזיקה שבה אתם משתמשים. אם אתם לוקחים מוזיקה מפסקולים אחרים או סתם שיר שאתם אוהבים אבל שאין לכם את הזכויות עליו, הסרטון לא עומד בתקנון. הסיבה שאני כותב את זה היא שחלק מההגשות הישראליות לאתר התחרות שהועלו עד כה התעלמו מהסעיף הזה ולכן נפסלו על ידי מארגני התחרות. אם יצרתם סרט ולא ראיתם אותו מופיע באתר התחרות, יש סיכוי שזו הסיבה. החליפו במהרה פסקול, או הסירו את המוזיקה, והעלו מחדש.

אני מביט על הדף המציג את הסרטונים שכבר הועלו ולומד שני דברים: הרוסים הכי חרוצים. מרגע שהתחרות הוכרזה הם כבר העלו בהמוניהם המון סרטים. הם לא מחכים לרגע האחרון. זה כולל, אגב, את רוב מדינות מזרח אירופה, אבל הרוסים שולטים שם.

והדבר השני שאני לומד? ש״כוח משיכה״ הוא כנראה סרט השנה גם כאן. אין עוד סרט שיש לו כל כך הרבה גרסאות בתחרות השנה. וזה, האמת, סוג של טירוף: איך אפשר לעשות גרסה של ״כוח משיכה״ באמצעים ביתיים. הנה דוגמה:

 

ועוד דוגמה. במקום בחלל החיצון, ״כוח משיכה״ ביער רוסי קפוא:

 

והנה ״כוח משיכה״ כסרט אילם משנות העשרה (אמרתי לכם שהרוסים שולטים בכמות ההגשות שלהם):

 

והנה גרסה בריטית. הבנתם, יש עוד המון-המון כאלה כאן. אבל הנה הפאנץ׳: תראו מה עשתה לי להב ל״כוח משיכה״.

בקיצור. יש לכם שבוע. תבריקו.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה