18 מאי 2014 | 10:00 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

מסעות מישל גונדרי בארץ הקודש

אני לחצתי את ידו של מישל גונדרי ואמרתי לו תודה ושלום בסוף המפגש הפומבי שלנו על במת סינמטק תל אביב ביום חמישי, בערך ב-23:00. אתמול (שבת) בצהריים הוא טס חזרה הביתה. מה הוא עשה בין לבין? ובכן, כדי לגלות את זה היה עליכם להיכנס לדף הפייסבוק של רוני קידר. שם הוא היה.

"אני שמחה שלא הפסקתי לעשן ולו רק כדי להגשים חלום כשמישל גונדרי ביקש לחלוק איתי את הסיגריה שלי," כתבה קידר בפייסבוק שלה על מה שקרה ביציאה מהאירוע בסינמטק. ואת רוב יום שישי השניים בילו יחד. הנה אלבום התמונות של גונדרי נופש בתל אביב. זה מתחיל עם סיגריה:

photo1

ואז הביתה, להראות לו קליפים שהיא ביימה. כמו זה של המכשפות, עם חן יאני.

photo1

ואז עם חן יאני לים של יפו:
photo3

חן יאני נתנה בפייסבוק שלה לצילום הזה את הכיתוב המבריק: ״רוני ומישל, פגשת מחזור״

ולבסוף למלון, עם מזכרת:

photo2

רוני, לאן לקחת אותו?

״אחרי שהלכתי איתו ועם החבר׳ה של דוקאביב לשתות אחרי ההקרנה ביום חמישי החלפנו מספרי טלפון. בבוקר הוא סימס לי (הרגשתי כמו באחד מהחלומות הקולנועיים שלו) שאאסוף אותו לים. הוא היה בארוחת בוקר בדיוק בקסיטה ביפו עם החבר'ה מדוקאביב. באתי ולקחתי לחוף שקט שאף אחד לא יודע עליו ושחינו ונתתי לו משקפי צלילה וזה ריגש אותו מאוד ואני נזכרתי לי בסצנות מתוך ׳צל הימים׳. אחר כך הלכנו חזרה הביתה לשתות, כדי להתכונן לקוקטייל המוגזם שארגנו לו בבית השגריר הצרפתי ואז הלכנו לאכול בשולחן עם עוד זוג חברים, הוא היה צמחוני ואני אכלתי סטייק בהתנצלות. ואז שלחנו אותו למלון לישון, אחרי סיפורי משפחה מצחיקים וסיגריות שחלקנו בהן על ספסל ברוטשילד. ובתוך השעות הספורות עם היצור המבריק והמתוק הזה למדתי כל כך הרבה על קולנוע ועל החיים ועל החיים כשהחיים הם קולנוע ואני מודה לאלוהים ששם אותי בזמן הנכון ובמקום הנכון עם האדם הזה שלא מצאתי בו שום פגם פרט לזה שהוא לא אוהב את מדונה.״

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה