09 אוגוסט 2010 | 10:00 ~ 14 תגובות | תגובות פייסבוק

איך לפוצץ


זוכרים את “התחלה”? סרט קטן וצנוע שהעסיק אותנו רק לפני כשבועיים? אז הנה עוד קצת עליו: דיווח מפורט של כתב עת לענייני אפקטים על מלאכת בניית המודל המוקטן של מבצר/הכספת בהרי השלג ופיצוצו.



אפרופו “התחלה”: מהדיווח של מפיציו לאולפני וורנר אני לומד שבסוף השבוע השני שלו בארץ ראו אותו בדיוק אותה כמות אנשים שראו אותו בסוף השבוע הראשון, קרי, 45,000 איש. מרשים. בעשרה ימים ראו אותו 107,000 איש.



ובשעה שבאמריקה “צעצוע של סיפור 3 ” הוא לא רק סרט האנימציה הכי קופתי של השנה, אלא גם הסרט הכי קופתי לשנת 2010 בכלל בינתיים (הוא תכף חוצה את קו 400 מיליון הדולר), בישראל בשבוע שעבר עקף אותו “שרק לנצח”, והוא כעת סרט האנימציה הכי פופולרי בישראל לשנת 2010. אבל זה צמוד. הפער ביניהם, נכון לסוף השבוע שעבר, היה כ-400 כרטיסים לטובת “שרק לנצח”. האם זה עוד יתהפך עד סוף הקיץ?



===========



האם דיוויד פיפלס, התסריטאי של “בלייד ראנר” (ו”בלתי נסלח”) עובד על תסריט ל”המלחמה הנצחית”, אחד הסרטים הבאים של רידלי סקוט?



===========



על איזה פרויקט משותף עובדים ג’יי.ג’יי אברמס ובונג ג’ון-הו?



===============



“אווטאר” חוזר לחיינו. ב-27 באוגוסט ייצא “אווטאר” שוב להקרנות תלת מימדיות בארצות הברית, עם תשע דקות נוספות שקמרון קיצץ מהסרט המקורי. אין לי מושג אם זה יקרה גם בישראל (אין להקרנות החוזרות האלה זכר באתר של א.ד מטלון או יס פלאנט). וג’יימס קמרון חושב לתחיל לעבוד על “אווטאר 2 ” ועל “אווטאר 3 ” במקביל, ברגע שהוא יסגור חוזה על הפקתם מול אולפני פוקס.



===================



“חיים בימי מלחמה” של טוד סולונדז, מעין סיקוול ל”אושר”, וכמעט סרט ישראלי אפשר להגיד, ייצא בסוף השבוע הקרוב. שם הסרט הוא גם שמו של שיר אותו שרה בסרט דמותה של ג’וי (אותה מגלמת בסרט הזה שירלי הנדרסון). אין קשר לשיר של טוקינג הדס באותו שם. את השיר כתבו סולונדז (מילים) ומרק שיימן (לחן) אבל הביצוע בכותרות הסיום הוא של דבנדרה בנהרט ועם הפקה מוזיקלית וקולות רקע של בק. הנה הוא להאזנה:





נושאים: בשוטף

14 תגובות ל - “איך לפוצץ”

  1. michaly 9 אוגוסט 2010 ב - 10:10 קישור ישיר

    הסרט של סולונדז ייצא בשבוע הבא.

  2. Eran 9 אוגוסט 2010 ב - 10:14 קישור ישיר

    שלשום שודרה התכנית הלפני אחרונה של At the Movies ובה הביקורת של מייקל פיליפס וטוני סקוט על “לבנון”. הנה:

    http://bventertainment.go.com/tv/buenavista/atm/index.html

    מעניין, אגב, שגם לרוב ריינר יצא סרט חדש השבוע בהפצה מצומצמת. לבנון הרוויח $8,350 פר-אולם בעוד סרטו של ריינר עשה רק $5,200 פר-אולם.

  3. צור שפי 9 אוגוסט 2010 ב - 11:07 קישור ישיר

    ראיתי אתמול את הסרט של סולונדז (בחו”ל). לדעתי מדובר בסרט אנטישמי.

    ===========

    רוה לצור: ופדופילי.

  4. JNH 9 אוגוסט 2010 ב - 11:34 קישור ישיר

    ג’יימס קמרון נהיה חמדן. האיש שבזמנו סירב לעשות המשכים לטרמינייטור 2 וטיטאניק תמורת כל סכום שהוא, ובצדק רב, רוצה עכשיו לעשות שני המשכים לאווטאר במקביל? הוא לא למד כלום מהאחים וואשובסקי? ולמה להוציא את אווטאר שוב לקולנוע? הוא לא עשה מספיק כסף בנגלה הראשונה?

  5. Eran 9 אוגוסט 2010 ב - 11:58 קישור ישיר

    ל-JNH
    קמרון רצה לעשות את Terminator 3. הוא סמך על אולפני פוקס שיקנו עבורו את הזכויות לפרנצ’ייז לאחר קריסתה של קרולקו. אבל אנדרו ואג’נה ומריו קאסאר איכשהו הצליחו להשיג הזכויות וקמרון נשאר בחוץ.
    טיטאניק, בניגוד ל- Avatar מעולם לא תוכנן להיות פרנצ’ייז. יהיה מגוחך לנסות להמשיך את הסיפור הזה.

    ואני, למרות שכבר ראיתי את Avatar פעמיים ב-IMAX, בהחלט חוזר לקולנוע בסוף החודש לסיבוב נוסף. אני סקרן לגבי 8 הדקות הנוספות. קמרון אמר ש-Avatar פספס לפחות 200 מיליון בהכנסות כי הסרט (המחורבן) של ברטון לקח לו את המסכים.
    קוראים לזה Re-Release.
    Gone With the Wind יצא מחדש 9 פעמים. ספילברג עשה את אותו הדבר עם E.T, ג’ורג’ לוקאס עם Star Wars. אז למה לקמרון אסור?

  6. עמית איצקר 9 אוגוסט 2010 ב - 12:17 קישור ישיר

    לערן, ET וסטאר וורס יצאו אחרי 20 שנה שוב לקולנוע (ובכך הכירו את הסרטים לדור חדש) ולא אחרי חצי שנה. לוקאס אכן חמדן אבל קמרון חמדן עוד יותר.

  7. Eran 9 אוגוסט 2010 ב - 12:48 קישור ישיר

    לעמית
    לא מסכים. זה לא חמדנות, זה ניצול הזדמנות עסקית. מיליוני אנשים עדיין מוכנים לשלם כדי לראות את הסרט על המסך הגדול ואין שום סיבה שבעולם שלא לתת להם את זה. סרט הוא גם מוצר, בל נשכח, ושום עסק לא יוותר סתם כך על 200 מיליון דולר רק בגלל ש”כבר עשינו מספיק כסף”.

  8. מוזבי 9 אוגוסט 2010 ב - 14:13 קישור ישיר

    הוצאה מחודשת של “אווטר” בגרסה שונה היא בעיקר הזדמנות לפצל את הוצאת הדיוידי/בלו-ריי לכמה מהדורות שונות ולגרום לפחות לחלק מהצופים לקנות אותו פעמיים, שלוש ויותר. “השומרים” (Watchmen), למשל, נמכר בשלוש גרסאות שונות (גרסת הקולנוע, גרסת הבמאי והגרסה “האולטימטיבית”), פלוס קומיקס על גבי דיוידי, פלוסTales of the Black Freighter. אם אני סופר נכון, זה חמש מהדורות. כולל שני הפורמטים (דיוידי ובלו-ריי), גרסאות full-screen ומהדורות לאספנים – קיבלנו לא פחות מאחת עשרה מהדורות שונות.

  9. עמית איצקר 9 אוגוסט 2010 ב - 14:27 קישור ישיר

    אני כבר ראיתי את הסרט של סולונדז ולפי דעתי הוא מצוין. אפשר לקרוא מה כתבתי עליו פה
    http://amititzcar.bloge.co.il/2010/07/19/%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%9e%d7%9c%d7%97%d7%9e%d7%94-life-during-wartime/

  10. צור שפי 9 אוגוסט 2010 ב - 15:19 קישור ישיר

    לעמית – בתגובתי הקודמת טענתי שהסרט אנטישמי. זאת מכיוון שליהדותן הבוטה, הנלעגת והסטריאוטיפית של הדמויות אין שום קשר לדילמות שמעסיקות אותן. במחשבה שניה מרבית הדמויות בסרט מצויירות כקריקטורות (למעט אולי האב הפדופיל והבן הגדול). זה בולט במיוחד אצל שלוש האחיות, האמא שלהן, אלן ואנדי. ההקצנה הזו מהווה אולי טיעון ל”הקלה בעונש” על האנטישמיות (הכל קריקטורה וכך גם היהדות) אבל בראייה שלי פוגמת קשות ביכולת להזדהות עם מניעי הדמויות ובסרט עצמו.

  11. קילרוי 9 אוגוסט 2010 ב - 21:10 קישור ישיר

    אתה מדבר כמובן על עיבוד לספר “מלחמה לנצח” של ג’ו הולדמן

  12. רובי 10 אוגוסט 2010 ב - 11:27 קישור ישיר

    אם כבר ההתחלה, התמונה הבאה גם מכילה ספוילר לעלילה וגם עושה אחלה של פארודיה ושואלת שאלה פשוטה של ממש.
    לא להכנס אם לא ראיתם עדיין את הסרט:

    http://thechive.files.wordpress.com/2010/08/monday-randy-28.jpg?w=500

  13. שלומי 11 אוגוסט 2010 ב - 18:37 קישור ישיר

    תשובה לרובי: כמו “סולט”, התסריט של “ההתחלה” רצוף פירכות תסריטאיות שהקצב האינטנסיבי שלו לא מאפשר להן לצבור מספיק נפח בתודעתנו. אלא אם כן מחליטים ש…(צנזורה עצמית)

  14. Delmy Dacey 7 פברואר 2011 ב - 4:05 קישור ישיר

    It’s always nice when you can not only be informed, but also entertained! I’m sure you had fun writing this article.Excellent entry! I’m been looking for topics as interesting as this. Looking forward to your next post.


השאירו תגובה