08 מרץ 2011 | 17:40 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

מחפשים את הדבר הבא

זה בטח יעשה כותרות במוספי הכלכלה למיניהם, אבל האמת היא כרגע מדובר בגימיק שיווקי שאני תוהה האם הוא יתפתח לטרנד בעל משמעות: אולפני וורנר הודיעו שהם בודקים אפשרות להתחיל לאפשר צפייה בסרטים שלהם בפייסבוק. כן, סטרימינג מלא של סרטים בתוך פייסבוק. זה רעיון איום ונורא בעיני. הם מתחילים את הניסוי עם "האביר האפל", אבל שימו לב: כאן בישראל אנחנו לא יכולים לצפות בסרט.


זה רעיון גרוע כי אני מסופק אם פייסבוק יאפשר לגולשיו חוויה חפה מהסחות דעת – צ'אטים ומשחקים תוך כדי הצפייה. ואני גם לא מבין למה למגה-אולפן כמו וורנר למסור לידי פייסבוק את התוכן שלם במקום ליצור אתר סטרימינג משלו, ואותו לקדם באמצעות פייסבוק. נשמע לי כמו יוזמה עצלנית למדי.


================


איזבל הופר תגיע לישראל בתחילת אפריל ותזכה למחווה מסרטיה בסינמטקים במסגרת אירועי "רגעים של קולנוע ישראלי", הפסטיבל השנתי לקולנוע צרפתי בסינמטקים (2 עד 16 באפריל). מסרטיה של הופר שיוקרנו: "לולו" של מוריס פיאלה, "שיקוי לילה" של קלוד שברול (שהלך השנה לעולמו), "המורה לפסנתר" של מיכאל הנקה (בו היא משחקת לצד אנני ז'יררדו, שהלכה השבוע לעולמה), ו"קופקבנה", סרטה האחרון בבימויו של מארק פיטוסי.


גם מתיה אמרליק ("הפרפר ופעמון הצלילה", "מינכן") יגיע ארצה, אבל הפעם כבמאי, עם "סיבוב הופעות" שלו (שכבר הוקרן בפסטיבל חיפה).


הפסטיבל ייפתח עם "אשה צעצוע" ("Potiche") סרטו החדש של פרנסואה אוזון.


סרטים נוספים שיוקרנו בפסטיבל: "על אלוהים ואנשים", סרטו של קסבייה בובואה, הסרט שהיה הזוכה הגדול בסזאר האחרון; "הרגתי את אמא שלי", סרט קנדי-צרפתי, של קסבייה דולן; "שקרים לבנים קטנים", בבימויו של השחקן גיום קאנה; ו"שקרים יפים", סרטה החדש של אודרי טוטו, בו להפתעתי היא מגלמת דמות בשם אמלי (כמו בסרט הוא שפירסם אותה), שעובדת במכון יופי (כמו הסרט האחר ההוא שפירסם אותה); ו"ונוס שחורה", סרטו החדש של עבדלאטיף קשיש.


==============


ג'ייסון אלכסנדר מציע בטוויטר שלו הצעה מעניינת: שהוא יחליף את צ'רלי שין ב"שני גברים וחצי".



================


אם יש סרט אחד שכמעט מתבקש לעשות אותו בתלת-מימד זה את "קיוב", סרט האימה הקנדי, שכל הקונספט שלו זה החלל התלת-מימדי שהופך למבוך קטלני. ובכן, בדרך: "קיוב" תלת מימדי.



======================


צילומי הסרט הישראלי "בלתי נמנע", שיביים יונתן גורפינקל על פי תסריט מאת רונה סגל ובהפקת אודי ירושלמי ("נבלות"), יתחילו בקיץ, והפקת הסרט מחפשת שחקנים בני נוער, שנראים בערך בני 16, לתפקידים הראשיים. הנה המייל ששלח גורפינקל במטרה להתניע קמפיין ויראלי למציאת כוכבת הסרט:


עלילת הסרט מתרחשת בתיכון וכל התפקידים הראשיים הם של בני נוער. הסיפור הוא על חבורה של בנים ובנות, משהו שמתחיל רומנטי ויוצא משליטה. אנחנו מחפשים בנים ובנות שנראים בערך בני 16 (יכולים להיות בני קצת יותר או קצת פחות).  הם לא חייבים ניסיון קודם במשחק. הדרישות הם בעיקר מוטיבציה וכריזמה – לא מחפשים ילדי פרסומות! מחפשים ילדים אמיתיים שיש בהם משהו מיוחד. אנחנו במיוחד מחפשים את התפקיד הנשי הראשי: ילדה מעניינת, שיכולה לשחק אאוטסיידרית, ויש בה שילוב של כוח ופגיעות. אם אתם מכירים נערים ונערות שעשויים להתעניין – אחים, חברים של אחים, בני דודים, שכנים או ילדים שראיתם בהפקות שעבדתם בהם או בסרטי סטודנטים,  נשמח אם תיצרו איתנו קשר או תעבירו להם את המייל:

אם אתם, קוראי הבלוג, מכירים את מיה מרון הבאה, שלחו לה את הלינק לפוסט הזה. הפיצו הלאה.
נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “מחפשים את הדבר הבא”

  1. דיסקו 9 מרץ 2011 ב - 10:41 קישור ישיר

    והשאלה היא כמובן מי יצלם ליונתן גורפינקל את סרטו העלילתי?
    אבא?
    ובכלל כבר די הרבה זמן, למעשה מאז סיפור גדול לא ראיתי סרט שגורפינקל צילם. מישהו יודע על משהו?

  2. אורי 9 מרץ 2011 ב - 17:14 קישור ישיר

    מיה מרון הבאה? אוי ויי זמיר. אם אני אמצא עוד אחת כמוה מבטיח להניע אותה מלהיות שחקנית, ויהיה לי מקום שמור בגן עדן


השאירו תגובה