17 אפריל 2012 | 14:33 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

"ההתחלפות", טריילר

היו לנו את שש הווינייטות שלא היו מהסרט. עכשיו סוף סוף יש טריילר רשמי ל"ההתחלפות", סרטו של ערן קולירין שעולה בעוד שבועיים (5.3), עם שוטים מהסרט עצמו. 47 השניות הראשונות של הטריילר הזה מבריקות בעיניי: מונטאז' סאונד, מעין רימיקס קצבי של פעימות הלב של הסרט. 47 השניות האלה מייצגות באופן מושלם את אופי הסרט, שעוסק יותר בהאזנה מאשר בצפייה. יש בסרט הזה משהו מהעולם של אנטוניוני ואלן רנה, וחציו הראשון של הסרט מציג את זה נכון.

 


 

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “"ההתחלפות", טריילר”

  1. הדס 17 אפריל 2012 ב - 17:35 קישור ישיר

    איזה יופי של טריילר. סרט מקסים. לא מיועד לאלו חסרי הסבלנות. או לכל מי שמצפה לביקור התזמורת 2.

  2. רז-ש 17 אפריל 2012 ב - 18:29 קישור ישיר

    אוי אוי, אבל מה עם הדיקציה, או הסאונד או שניהם?? די. בשנת 2012 זה לא לגיטימי לסרט ישראלי (או אחר) להיות כזה שאם אתה לא קורא את התרגום אתה לא מבין מילה ממה שהשחקנים אומרים. זה פשוט לא צריך להיות לגיטימי נקודה. משומה בבתי הספר לקולנוע בארץ לימדו את הבימאים שזה לא חשוב אם הקהל הצופה מבין את מה שהשחקנים אומרים או לא. תמיד אפשר להוסיף תרגום.
    ואני אומר – אם אפילו בטריילר צריך לשים תרגום (לסרט בעברית כן), אז משהו מאוד לא בסדר בסרט. ובלי תירוצים.

  3. יואב 19 אפריל 2012 ב - 9:50 קישור ישיר

    מסכים עם שתי התגובות. עושה חשק לראות. אבל חבל על הסאונד.

  4. חובב קולנוע 23 אפריל 2012 ב - 2:37 קישור ישיר

    המומחיות הגדולה של ישראל- לתאר כישלון צורב כהצלחה גדולה. וכן קיבלתם את פרס השחקן בפסטיבל חיפה. אבל קולירין היה לפני כמה שנים מלך הקולנוע העולמי. באירופה הוא היה כמו אלמודובר. ביקור התזמורת היה סרט מקסים. ועכשיו הוא מביא את הסרט סטודנטים הזה עם הרעשים. למה למחוא כפיים לכישלון? בשביל שהוא ימשיך לקחת את הכישרון שלו ולזרוק אותו לפח בשם יומרה אומנותית בלי כיסוי. שיישב בבית ויכתוב תסריט טוב. עם סיפור. ודמויות. שקורה בו משהו חוץ מאפקטים של סאונד. ויילך ויצלם אותו. ויענג את העולם. כי זה מה שהוא יודע וצריך לעשות, ולא ערימת ה… שאפילו לא הצליחה להתמודד על פרס אופיר.

    • נורית 28 אפריל 2012 ב - 17:56 קישור ישיר

      מסכימה עם כל מילה!!
      גם בתור סרט סטודנטים זה לא עובר..מעצבן!


השאירו תגובה