סינמסקופ 450: "כאן ולתמיד" (Here), "פחד אלוהים" (Heretic), "מואנה 2"
תמכו ב"סינמסקופ"
רוצים לעזור לממן את פעילות הבלוג, טבלת המבקרים והפודקאסט? מוזמנים לבקר בדף שלי ב-Patreon ולבחור לכם את אחת מדרגות התמיכה, ולהצטרף לקבוצות הסודיות של "סינמסקופ" לקבלת עדכונים והמלצות פרטיות. לחצו כאן
הירשמו לעדכוני המייל של ״סינמסקופ״
תגובות אחרונות
סינמסקופ בפייסבוק
פוסטים אחרונים
סינמסקופ בטוויטר
תגים
3D
אבי נשר
אווטאר
אוסקר 2009
אוסקר 2010
אוסקר 2011
אוסקר 2012
אוסקר 2013
אוסקר 2014
אוסקר 2015
אנימציה
ארבעה כוכבים
ביקורת
גיבורי על
דוקאביב
האחים כהן
האקדמיה הישראלית לקולנוע
הספד
הערת שוליים
וודי אלן
טבלת המבקרים
טריילרים
יוסף סידר
כריסטופר נולן
לייב בלוג
מדע בדיוני
מוזיקה
מלחמת הכוכבים
מפיצים
נטפליקס
סאנדאנס
סטיבן ספילברג
סיכום חודש
סרטים קצרים
סרטי קיץ
פודקאסט סינמסקופ הקצה
פיקסאר
פסטיבלים
פסקולים
קולנוע ישראלי
קולנוע ישראלי עצמאי
קולנוע תיעודי
קטנוניזם
שוברי קופות
תסריטאות
רוי שיידר הלך מאיתנו הלילה.
אוף טופיק: נפטר השחקן רוי שיידר בגיל 75.
פרסי הבפטא אכן בלאגן!
זה ידוע שקטגוריית שחקנית המשנה פתוחה לחלוטין!
אם "לא ארץ לזקנים" מפסיד ל"כפרה" אני יוצא במשא נקמה סיגנון "קיל ביל" נגד כל חברי האקדמיה.
הכלל היחידי שעדיין מחזיק מעמד בענייני האוסקרים הוא "חוק העריכה". על פיו, בשביל לזכות בסרט הטוב ביותר חייבים מועמדות בקטגוריית העריכה. הפעם האחרונה שהחוק הזה נשבר היה ב1980 עם "אנשים פשוטים" (אפילו "הנהג של מיס דייזי")וגם ניבא את ההפסד של "הר ברוקבק".
"כפרה", בלי במאי ועריכה, הוא הסרט עם הסיכויים הנמוכים ביותר.
זה מצמצם השנה את התחרות לשני הסרטים המובילים…
מצד שני, חוקים נועדו להישבר.
(הבהרה של הערת הסוגריים: אפילו הנהג של מיס דייזי, בלי מועמדות לבמאי, היה מועמד לפרס העריכה.)
זה נראה כמו קיבוץ – נתנו קצת לכל אחד – קצת לכפרה, קצת לקלייטון וכו'. אף אחד לא קופח.