27 יולי 2012 | 15:24 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

יח"צ חם

ברוכים הבאים למדור הברנז'ה של "סינמסקופ" עם שתי כותרות על אחורי הקלעים של עולם היחצנות.

 

א.

תגידו אהלן וסהלן למאיה קרבט ונירית וייס שברחו מקשת והקימו יחד משרד ליחסי ציבור (ויעוץ תקשורתי). אתמול הם עשו את הספתח שלהם בתחום הקולנוע עם הבשורה על "למלא את החלל" בוונציה. כן, רק השיקו את המשרד וכבר הן מצטרפות לקאדר היחצניות של הקולנוע הישראלי. חוץ מ"למלא את החלל" השתיים גם מייצגות את הסרט התיעודי "כך ראינו" של אריק ברנשטיין ואליאב לילטי, שיעלה בסינמטקים באוגוסט.

 

ב.

והנה יוזמה יחצנית… משונה. אמש התקיימה הקרנת העיתונאים לסרט "מג'יק מייק" של סטיבן סודרברג אבל בהחלטה של גימיק שעושה לי כאב בטן זו היתה הקרנה המיועדת לנשים בלבד (הבנתם? כי זה סרט על חשפנים?). הו, טושה – קולנוע לב – טושה. החזרתם לנו על שנים של הדרת נשים. כל מה שנותר לי לעשות הוא לשבת בבית, לחפש את הסרט להורדה בטורנט ולחכות לקרוא את הביקורת של מבקרת הקולנוע של "פנאי פלוס" בשבוע הבא. ואני חושב שאסור לעצור כאן כי גימיק טוב הוא כזה שהולכים איתו עד הסוף: קולנוע לב צריכים להקפיד למכור כרטיסים רק לנשים לסרט הזה. כי 50,000 צופים לסרט זה טוב בדיוק כמו 100,000 צופים, אם הם מהמגדר הנכון. תזכירו לי לא לשים קצוץ בפעם הבאה שבלב צועקים על הדרת נשים מכרזות ושילוט. מה יש, זה רק גימיק.

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “יח"צ חם”

  1. סטיבי 27 יולי 2012 ב - 15:56 קישור ישיר

    ב. אמש?

  2. רון 27 יולי 2012 ב - 16:02 קישור ישיר

    טורנטים זה העבר. יוזנט זה העתיד.
    כמו כן: למה בפוסט כזה אין אף מילה על עניין האקספנדבלס ויונייטד קינג?

    ===================

    רוה לרון: הידיעה על הגעת כוכבי "בלתי נשכחים 2" לארץ פורסמה ממש בסמך לידיעה שבנו של סטאלון נמצא מת. לא היה צריך להיות גאון כדי להבין שידיעת הביטול תגיע תוך זמן קצר. לא היה כאן אייטם בכלל.

  3. לירון 27 יולי 2012 ב - 16:40 קישור ישיר

    אין ספק שאם עושים הקרנה לנשים בלבד כתעלול יחצני, מטופש ככל שיהיה, זה מצדיק הדרת נשים ואת אי שימת הקצוץ העתידית שלך כלפי צפצוף על הדמוקרטיה הישראלית.
    טמטום.

  4. יאיר הוכנר 30 יולי 2012 ב - 1:52 קישור ישיר

    הם הזמינו גם הומואים של כבוד כך דווחו לי חברים הומואים על עמוד הפייסבוק שלי, אני כנראה לא ההומו מהסוג הנכון, כי בירן לא ענו לאימייל שלי למה אני לא מוזמן, כנראה אני לא ההומו מהסוג שהם רצו שיהיה נוכח.


השאירו תגובה