18 אוקטובר 2012 | 21:50 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

אתר תסריט.ים באוויר

לפני כשמונה חודשים הודעתי שאני רוצה להקים אתר שירכז תסריטים בעברית, כדי שאנשים שמתעניינים בתסריטאות יוכלו ליהנות מקריאת תסריטים של סרטים ישראליים משובחים. הודעתי, על כך, התחלתי לעבוד על זה ואז כמו שקורה תמיד כשאתה עושה הכל לבד דברים אחרים נכנסים באמצע והדעת מוסחת והפרויקט נתקע. עכשיו, שבועיים לפני תחילת סמסטר א/ לשנת הלימודים תשע"ג, הבנתי שאני צריך סוף סוף להתחיל לזוז. הרי כל הרעיון היה ליצור פלטפורמה פשוטה לתלמידי התסריטאות שלי – ומצידי, לתלמידי התסריטאות של כל בתי הספר בארץ – שיהיו להם חומרים לשיעורי בית. אז הנה, כבר יש מה לקרוא.

אחרי הפנייה הראשונה שלי אליכם כאן – ולכמה תסריטאים שאני מכיר – הגיעו אליי כמעט 50 תסריטים. העליתי בשלב הזה 13 מהם, ואני מקווה בשבועות הקרובים להעלות עוד ועוד. אני מקווה שהתסריטאים מביניכם ימשיכו לשלוח לי את התסריטים שלכם כדי שנוכל לעשות מאגר קריאה ולימוד מקיף ומגוון. בשלב הזה אני מתמקד בסרטים ישראליים שהופקו. בעתיד נגיד גם – אני מקווה – לתסריטים שלא הופקו (גם כאלה כבר נשלחו אליי).

הנה הלינק לאתר "תסריט.ים, אתר לתסריטים בעברית". קפצו לשם ועלעלו בו, והפיצו הלאה לחבריכם.

ותודה רבה לעינת הלפרין שעזרה לי בהקמת האתר ובעיצובו, ועשתה הכל בנעימות ובזריזות רבה, ובכלל בלעדיה הרעיון הזה היה נשאר רעיון בלבד. היא עזרה להגשים. קפצו לראות את תיק העבודות שלה כאן.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “אתר תסריט.ים באוויר”

  1. ריפו 19 אוקטובר 2012 ב - 1:07 קישור ישיר

    כל הכבוד. בהצלחה. ניסיתי בשני תסריטים את האופציה של הורדת הקובץ וזה נתן הודעת שגיאה…

    ================

    רוה לריפו: תודה על הפידבק. אכן, היתה בעיה עם הלינק של כמה מהתסריטים, זה תוקן עכשיו.

  2. איתן גפני 19 אוקטובר 2012 ב - 9:40 קישור ישיר

    יוזמה נפלאה ומבורכת.

  3. ליאור 19 אוקטובר 2012 ב - 14:46 קישור ישיר

    יופי, יאיר, בשעה טובה. עמדת במילתך. 🙂 האתר נראה מצוין. בתור אחד ששלח לך תסריט שלא הופק, אני כמובן גם מקווה שמפיקים יעלעלו באתר, למרות שאני מבין שזו לא המטרה המוצהרת.
    אולי ביום מן הימים יהיה לנו אתר תסריטים דוגמת inktip…

  4. אלי 10 יוני 2017 ב - 17:09 קישור ישיר

    האם יש לך במקרה את התסריט של "אושפיזין"?
    תודה


השאירו תגובה