02 נובמבר 2012 | 14:52 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

ג'יימס בונד חוזר, דארת ויידר מוכר, מיסטר ברנז בוחר

אפרופו ג'יימס בונד ו"סקייפול", הנה משהו ששמתי לב אליו בסרט ואני תוהה עד כמה הוא בראש הספציפי שלי. (אני אכתוב באופן מאוד כללי כדי לא לקלקל למי שלא ראה את הסרט, שממילא לא יבין על מה אני מדבר. פרט הטריוויה הזה מופנה למי שכבר ראה את הסרט, ומכיוון שאני רואה מדי ערב שהאולמות שלו מלאים, אני מניח שכבר די כולכם). בסיקוונס המתרחש באחוזת משפחת בונד בסקוטלנד (שאתם זוכרים מה שמה, נכון?) בונד צריך להגן על הבוסים שלו, M. ובעברית, אם. הוא עושה זאת באמצעות רובה ציד שהיה שייך לאביו, אנדרו בונד. ראשי התיבות של שמו חרותות על הקת: א"ב. ובעברית אב. ג'יימס בונד בין האם ובין האב, בסרט הכי אדיפלי (ובכלל, הכי לטנטי) בסדרה. אם לא מכוון, אז מאותם קסמים שיש לשפות על חיינו.

ואגב, לביקורת שלי על "סקייפול" הוספתי עכשיו התבוננות נוספת, קצת מעמיקה יותר על ההיסטוריה של סדרת בונד (ולמה היא מעצבנת אותי בשנים האחרונות) ועל המהלך המאוד מעניין שעושה הדמות הזאת בסרט הנוכחי. הנה, זה כאן.

===================

משהו ויראלי:

מיסטר ברנז בעד מיט (Meat) רומני:


 

The presidency is a God given property of the Republican's party

 

==================

ודארת ויידר חוגג בדיסנילנד. כן, ההכרזה הזאת של דיסני ולוקאספילם היתה מתוזמרת היטב. בו ביום המותג הזה כבר נוצל כדי למכור כרטיסים לדיסנילנד. איכשהו, כשהשתמשו בדארת ויידר כדי למכור פולקסוואגן זה היה מקסים בעיניי, ואילו זה דוחה בעיניי. למה זה? האין כל התאגידים שווים?


 

=================

וזה ממש יפה: רוג'ר איברט מאוד אהב את "הדירה" של ארנון גולדפינגר, שיוצא היום בארצות הברית.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “ג'יימס בונד חוזר, דארת ויידר מוכר, מיסטר ברנז בוחר”


השאירו תגובה