05 דצמבר 2012 | 01:52 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

עוד שלושה וחצי ישראליים בסאנדאנס

נו, הרטינה שלי מלפני שבוע "איפה הסרטים הישראליים בסאנדאנס?" היתה קצת טרום-זמנה, לא? אמנם בתחרויות הגדולות אין נוכחות ישראלית כלל, להבדיל משנים קודמות, אבל בסופו של דבר עם פרסום סופה של התוכנייה – רשימת הסרטים הקצרים – מתברר שהנציגות הישראלית נאה למדי.

לא יבש הדיו מהפוסט הקודם שלי על תחילת צילומי סרטם העלילתי הארוך הראשון של שרון מימון וטל גרניט, והנה מגיעה הידיעה שסרטם הקצר האחרון, "חופש גדול", שהוקרן בפסטיבל חיפה האחרון, ישתתף בתחרות הסרט הקצר הבינלאומי בסאנדאנס. במסגרת התחרות האמריקאית יוקרן "מה יש לנו בכיסים", המוגדר קו-פרודוקציה ישראלית-אמריקאית שביים גורן דוקיץ' על פי סיפור קצר של אתגר קרת מתוך "פתאום דפיקה בדלת". זה שיתוף הפעולה השני של דוקיץ' עם קרת: הוא ביים את "חותכי הוורידים", עיבוד ל"הקייטנה של קנלר"', שבכורתו היתה בסאנדאנס. ומכיוון שפסטיבלי הקולנוע מאוד אוהבים להמשיך ולעקוב אחרי יוצרים שהציגו אצלם, ההקרנה של "חופש גדול" בסאנדאנס די מבטיחה להם שגם "מיתה טובה" יוכל להיות מוצג שם בינואר 2014.

בקטגוריית הסרט התיעודי הקצר יש סרט אמריקאי בשם "פראיסו" העוסק במנקי חלונות בגורדי השחקים של שיקגו של הישראלי נדב קורץ, שכבר זכה בפרס על סרטו בפסטיבל שיקגו..

הנה הרשימה המלאה.

 

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה