17 ינואר 2013 | 22:56 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

סאנדאנס מציג: המיזם של אתגר קרת ודב אלפון

מתוך "מה יש לנו בכיסים" של גוראן דוקיץ' על פי אתגר קרת

היום יוקרן בפסטיבל סאנדאנס בבכורה הסרט הקצר "מה יש לנו בכיסים" (4 דקות), קופרודוקציה ישראלית-אמריקאית, שביים גוראן דוקיץ' על פי סיפור קצרצר של אתגר קרת. בסרט הקצר והמקסים הזה מקריא במאי האינדי עזאזל ג'ייקובס את סיפורו של קרת בשעה שעל המסך נרקם סיפור אהבה אופציונלי, מדומיין, בין צמד היפסטרים – בחור המחכה לאוטובוס ובין בחורה המחפשת תיבת דואר, במעין אנימציית סטופ-מושן/קאט-אאוט חיננית ורבת דמיון והמצאה. זו הפעם השניה שדוקיץ' מביים סרט על פי קרת: קדם לו הפיצ'ר "חותכי ורידים, סיפור אהבה", גרסתו ל"הקייטנה של קנלר" (עם טום ווייטס בתפקיד קנלר), שהתחרה בסאנדאנס ב-2006.

הסרט הקצר הזה הוא בעצם החשיפה הראשונה, או ההשקה הפומבית הרשמית, של פרויקט storyvid.io שהקימו לפני כמה חודשים דב אלפון ואתגר קרת. מטרת הפרויקט הוא לעשות לסיפורים הקצרים מה שהווידיאו-קליפים עשו למוזיקה. כלומר, לקחת סיפורים קצרים של סופרים ידועים (ג'ונתן ספרן-פור ונתן אנגלנדר כבר בפנים), ולתת אותם לבמאים שיגישו אינטרפטציה ויזואלית לסיפור המוקרא. בשלב הפיילוט צילמו גם שירה גפן (בתל אביב) וגם יוני בן-טובים (בלונדון) גרסאות משלהם לסיפור הנ"ל של קרת.

המיזם הזה נמצא עכשיו בשלב בו הוא מחפש מימון לסרטים הבאים, והחשיפה בסאנדאנס בוודאי תעזור בכך. ולא רק סאנדאנס: למחרת הבכורה יעלה הסרט המלא להקרנה בלעדית ביו-טיוב במסגרת שת"פ שהם עושים עם סאנדאנס. כך שבמוצאי שבת נוכל לראות כאן את הסרט המלא. עד אז, הנה טעימה קטנה מתוך הסרט הזה:

Search engine friendly content
נושאים: בשוטף

השאירו תגובה