27 יוני 2013 | 23:22 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 27.6.2013

ושוב, אקשן בטבלה. ושוב, יש לנו סרט חדש במקום הראשון. ועם חמישה סרטים חדשים. שניים מהם סרטים ישראליים עצמאיים, "שבלולים בגשם" ו"אליס". וגם: "וושינגטון על הכוונת" של רולנד אמריך, "לדפוק התמחות" עם וינס ווהן ואוון ווילסון. החמישי הוא "בכל מחיר" של רמין בהרני, עם דניס קווייד, שכבר מציג כמה שבועות בארץ אבל רק השבוע השיג ציונים משלושה מבקרים כדי להיכנס לטבלה. ותראו לאן הוא הגיע.

 

אז "בכל מחיר" זינק למקום הראשון בזכות שלושה מבקרים. אבל "איש הפלדה" הוא הסרט הראשון בטבלה שלנו שהשלים השבוע רצף מלא: כל עשרת המבקרים ראו אותו. (אני בשבועות האחרונים הייתי עסוק בצילומים ויש לי לא מעט סרטים להשלים לשבוע הקרוב).

עדכון: העובדה ש"בכל מחיר" קיבל סוף סוף שלושה ציונים וזינק למקום הראשון בטבלה יצרה כדור שלג. שאלתי את אבנר שביט למה הוא לא העביר לי ציון לסרט, למרות שהוא מופיע על כרזת הסרט כמי שנתן לו ארבעה כוכבים, ושביט – ממושבו בפריז – אמר לי שהוא לא נתן ארבעה כוכבים ובכלל לא ראה את הסרט. דבר שהוליד את האייטם הזה. ובזכות האייטם הזה, גיליתי שלמרות שהכרזה עדיין שם, הסרט כבר לא. ולמעשה, "בכל מחיר" כבר לא מוצג בשום מקום בארץ יותר. וכך, שלושה ימים אחרי שהגיע למקום הראשון, מחקתי אותו מטבלת המבקרים, כי למעשה הוא היה צריך להיות ברשימת הסרטים שירדו מהמסכים. בקיצור, ברדק.

ובאופן אישי אני חושב ש"שבלולים בגשם" טוב בהרבה מ"אליס" – שניהם סרטים ישראליים דלי תקציב ואינטימיים מאוד – אבל חלק מהעניין בטבלה הוא לקבל את דעת הרוב, גם אם היא שונה משלי. אז זה מה שעמיתיי קבעו. "אליס" למעלה, "שבלולים" למטה.

המבקרים המשתתפים בטבלה (לפי סדר הא'-ב'):

נטע אלכסנדר, אתר "הארץ"

ארז דבורה, "וויינט"

שמוליק דובדבני, "וויינט"

אור סיגולי, "עכבר העיר אונליין"

דורון פישלר, "וואלה" ו"עין הדג"

ישי קיצ'לס, "ישראל היום"

יאיר רוה, עבדכם הנאמן, "פנאי פלוס" ו"סינמסקופ"

אבנר שביט, "וואלה"

יעל שוב, "טיים אאוט"

אורון שמיר, "סריטה"

 

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 27.6.2013”

  1. ד. 28 יוני 2013 ב - 6:02 קישור ישיר

    באמת בלי לפגוע, אבל איזה ערך יש לנטע אלכסנדר\דבורה אם ראתה בקושי חצי מהסרטים החדשים המרכזיים בישראל ויותר חשוב- לא מצאה אחד, יחיד, שראוי ל 3.5 או 4 כוכבים.
    שמיר עם ציונים גבוהים רק לסרטים.. נקרא לזה לא לטעמי ונסיים בזה.

  2. Shai 28 יוני 2013 ב - 22:11 קישור ישיר

    אור סיגולי כותב גם ב"סריטה"
    אורון שמיר כותב(לפעמים,ואולי כבר לא) גם ב "עכבר העיר אונליין"


השאירו תגובה