25 יולי 2013 | 19:27 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

מרדף על הרכבת

 

לא ראיתי את "וולברין" עדיין – אני תוהה האם לטרוח ללכת לבית הקולנוע או לחכות לצפייה ביתית – אבל אולפני פוקס שיחררו כטיזר את אחת הסצינות מתוך הסרט שביים ג'יימס מנגולד ("נערה בהפרעה"): רכבת הקליע היפנית ועליה מרדף בין וולברין ובין נבל יפני. זה נראה כך:

 

איך הזמן טס. מנגולד בוודאי ניסה לערוך כאן הומאז' לסצינה הקלאסית מתוך הסרט עתיק היומין מ-1996, "משימה בלתי אפשרית", שביים בריאן דה-פלמה. שם זה טום קרוז נגד ג'ון וויט וז'אן רנו על רכבת ה-TGV הצרפתית:

 

 

מנגולד, אגב, ביים את קרוז ב"יום ולילה". לא קשור.

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “מרדף על הרכבת”

  1. x 25 יולי 2013 ב - 19:58 קישור ישיר

    קרב הרכבת הבא צריך להיות כנראה בין אורי קליין למבקריו. אחרי ההשתלחות של רשף לוי, גם ענר פרמינגר מתרעם עלאורי קליין על כך שלא אהב את "לצוד פילים".
    http://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.2081033
    הוא מאשים את קליין באלימות, בחוסר חום ואנושיות, בנוסחתיות ביקורתית, התנשאות, ניתוק מהמציאות, חוסר דמיון והשראה ואף מכנה אותו "הצייד האלים קליין". אם הייתי אורי קליין כבר הייתי שוקל לצוד את פרמניגר בבית המשפט על לשון הרע. עושים לו דה-לגיטמציה לא מוצדקת לחלוטין, ורק בגלל שהוא העז לקטול סרט ישראלי (שעוד כמה מבקרים גם לא התלהבו ממנו).
    התגובות של פרמינגר ולוי אלימות וגסות הרבה יותר מהביקורת של קליין. הן בכייניות, פופוליסטיות, ורחוקות מהאמת. אבל יותר מזה, הן גם מוציאות את שני הכותבים קטנים מאוד, וזה ממש מוריד את החשק לראות את הסרטים שלהם.

  2. רז-ש 25 יולי 2013 ב - 23:21 קישור ישיר

    סצינת הרכבת היא הדבר הכי טוב (היחיד הטוב?) בוולברין. היא ממש טובה. אבל היא הדבר המקורי היחיד בסרט.
    אה ויש סצינה מעולה אחרי הקרידטים אבל היא כבר יותר קשורה באקס מן של שנה הבאה…

  3. שלו 26 יולי 2013 ב - 21:14 קישור ישיר

    באמת יאיר, לזה אתה קורא הומאז׳? אתה משווה גרעינים לאבטיחים…

  4. מיקי 28 יולי 2013 ב - 0:03 קישור ישיר

    יאיר, לך לראות! הפתעה נעימה, יופי של סרט. יש שם יופי של סצינות אקשן, היצ'קוקיאניות כאלו, מרובות פרטים ורבדים והסצנה על הרכבת פשוט מסעירה. הלכתי בלי ציפיות וממש נהנתי

  5. הגמד 29 יולי 2013 ב - 8:26 קישור ישיר

    הסרט קקי – באתי בלי ציפיות, יצאתי בלי נחמה. לטובתו אני יכול לאמר ששמחתי מאוד לגלות שהוא נגמר אחרי שעתיים ולא אחרי שעתיים וחצי.


השאירו תגובה