14 נובמבר 2013 | 22:50 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 14.11.2013

קונסנזוס פרץ השבוע בין המבקרים ובין הקהל. בעוד ״כוח משיכה״ מככב בצמרת טבלת המבקרים עם ציונים כמעט מושלמים, הוא גם מככב בצמרת טבלת שוברי הקופות השבוע בארץ. הוא הביא לאולמות כ-40,000 צופים בסוף השבוע הראשון שלו, ומאז מן הסתם כבר הכפיל את מספריו. והוא מן הסתם ימשיך להיות הסרט הנצפה ביותר גם השבוע כי לא צפויה לו שום סכנה מאף אחד מהסרטים החדשים שיצאו היום.

ובעוד ״כוח משיכה״ שובר שיאים למעלה, ייתכן ובתחתית הטבלה נמצא הסרט הגרוע של השנה. גם כאן הקונסנזוס מוחלט.

שלושה סרטים חדשים נכנסו לטבלת המבקרים השבוע: ״ווג׳דה״ הוא הסרט הראשון מתוצרת ערב הסעודית שמגיע למערב, ובכלל זה לישראל. סרט חביב מאוד על ילדה שרוצה אופניים. ״פארקלנד״ מספר את מה שקרה בדאלאס בארבעה הימים שאחרי רצח קנדי. ו״היועץ״ הוא סרטו החדש של רידלי סקוט על פי תסריט מאת קורמק מקארתי (״ארץ קשוחה״). איפה התמקם כל אחד מהם?

 

יצאו מהטבלה השבוע: ״צעירה ויפה״ של פרנסואה אוזון, ״דון ג׳ון״ של ג׳וזף גורדון לוויט, ״תשוקה״ של בריאן דה פלמה ו״שוטרים מעולם אחר״ של אף אחד.

המבקרים והמבקרות המשתתפים בטבלה (לפי סדר הא'-ב'):

נטע אלכסנדר, אתר "הארץ"

ארז דבורה, "וויינט"

שמוליק דובדבני, "וויינט"

אור סיגולי, "סריטה"

דורון פישלר, "וואלה" ו"עין הדג"

ישי קיצ'לס, "ישראל היום"

יאיר רוה, עבדכם הנאמן, "פנאי פלוס" ו"סינמסקופ"

אבנר שביט, "וואלה"

יעל שוב, "טיים אאוט"

אורון שמיר, "עכבר העיר אונליין"

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 14.11.2013”

  1. איתן 15 נובמבר 2013 ב - 1:50 קישור ישיר

    מבין הסרטים שעלו השבוע ראיתי רק את "וואג'דה", והוא אכן חמוד לאללה, והוא כבש אותי לגמרי – 4 כוכבים נתתי לו (פוסט עליו עלה אתמול בבלוג שלי, בניק לינק)

    בשבוע הבא יגיע הסרט שייקח את הבכורה בקופות מ"כח משיכה", וזהו "משחקי רעב 2". אחרי הראשון אמרתי שלא אראה את השני. כרגע נראה לי שאני אכן אעמוד במילה, ורק אם הביקורות יהיו יוצאות דופן אשתכנע. וחוץ מזה, בשבוע הבא מגיע הפנתר הלבן, שהוא הסרט לראות.

    הסרטים החדשים מטפטפים (4 השבוע, ו-4 בשבוע הבא) רק כדי שבעוד שבועיים אמורים להגיע בין 8 לעשרה סרטים חדשים בסופש אחד. קצת יותר מדי, לא?

  2. גיל 16 נובמבר 2013 ב - 18:26 קישור ישיר

    חנוכה סרט לכל נר ואם אפשר גם לכל כיס


השאירו תגובה